MuscleMeat

Log Fanatic Daan

Klopt. Ik doe alles volgens het boekje, ook als ik ff zo'n mindere week heb zeg maar. Ik vind dan zelf dat het allemaal niet snel genoeg gaat..te kritisch/perfectionistisch denk ik. Ik vergroot mijn minpunten dan uit.
Levrone is een man die zo'n enorme lichamelijke respons heeft op training, voeding en vooral AAS etc. die kan dat doen.

komt me heel bekend voor :p terwijl anderen juist zeggen dat ik heel goed vooruit ga..

Je bent echt een beest qua kracht, train je nog steeds zonder?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
pas op daarmee he Daan:p

• #1.065

hahaha doe ik broeder!

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Net weer eens wat maten opgemeten. Doe ik bijna nooit..ben weer wat vooruitgegaan. Rechterarm koud aangespannen 45 cm, links 44 cm. Bovenbeen 70,5 cm.

Thanx man! Heb deze week wel klein dipje in t hoofd...maar blijf gefocust

daar draait deze sport om.....keep it in the mind, je heb altijd doelen....we gaan altijd te langzaam. de ene keer kijk je in de spiegel en dan wordt je blij, en de andere keer vraag je je af waar je mee bezig bent:D

• #1.067
daar draait deze sport om.....keep it in the mind, je heb altijd doelen....we gaan altijd te langzaam. de ene keer kijk je in de spiegel en dan wordt je blij, en de andere keer vraag je je af waar je mee bezig bent:D

Exact wat je zegt Daan....Morgen weer begeleidingsbijeenkomst.

hahaha doe ik broeder!

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Net weer eens wat maten opgemeten. Doe ik bijna nooit..ben weer wat vooruitgegaan. Rechterarm koud aangespannen 45 cm, links 44 cm. Bovenbeen 70,5 cm.
Goeie maten Daan, die cm verschil heb je dat altijd gehad? Heb het zelf ook gehad namenlijk, is nu dit jaar bijgetrokken maar toch is mijn rechter beter ontwikkelt ondanks ze nu gelijk zijn.

Daan weet je trouwens of Kevin Levrone ook vanplan is naar MuscleTotaal te gaan? Hoorde dat hij 29mei bij Vitamins&More is te vinden.

veel plezier morgen weer daan!

Braddah you h4rdk00r

• #1.072
Goeie maten Daan, die cm verschil heb je dat altijd gehad? Heb het zelf ook gehad namenlijk, is nu dit jaar bijgetrokken maar toch is mijn rechter beter ontwikkelt ondanks ze nu gelijk zijn.

Daan weet je trouwens of Kevin Levrone ook vanplan is naar MuscleTotaal te gaan? Hoorde dat hij 29mei bij Vitamins&More is te vinden.

Thnx Koen. Ben een echte rechtspoot, is beter ontwikkelt die kant.

Levrone komt niet naar Muscletotaal, toevallig zei Harry dat gisteren nog.

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

veel plezier morgen weer daan!

Bedankt Hendrie.

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=8KecmysuUq4&NR=1

nu voel je je vast beter:p en we hebben nog wel even tot de challenge

hehehehe...de challenge ben ik al begonnen he!

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

yoo dank.

PowerHouse shirt? Fijne oefening is dat, doe hem zelf ook weer vaker nu.

Wou dat ik zo'n apparaten had in de gym !
Bruut Daan bruut!

• #1.077
25eu / month?

nice filmpjes daaan! bruute rug ook!

Terug
Naar boven