Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zelf nog nooit 1RM's gedaan op een leg-press, hoe voelt dat aan met singles?
En is die leg-press plateloaded? Goeie shizzle weer
Kunnen we eigenlijk soms nog Daantje tegen je zeggen..
Damn man , monster aan het worden ! (srs)
Ik blijf je Daantje noemen tot je de 120 hit !
Hmm monster Daantje .. I like
Nou een Daantje bende echt niet meer, maat. Dat heb ik woensdag wel gezien. Hoeveel weeg je op dit moment, want je bent afgelopen weekend met de bijeenkomst weer gewogen neem ik aan?ja ik ook niet. Laat hem er mee uittrekken en dan doe ik 1 volledige rep, dus de negatieve en dan terug uitdrukken. Gewichten zijn nog wat laag nu zit opbouw in.
---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------
Tuurlijk haha ben nog een Daantje hoor, ik wil eerst die 120 hebben haha.
Nou een Daantje bende echt niet meer, maat. Dat heb ik woensdag wel gezien. Hoeveel weeg je op dit moment, want je bent afgelopen weekend met de bijeenkomst weer gewogen neem ik aan?
O, en die 3 uitsmijters die je binnen 1 minuut en 5 seconden naar binnen werkte was ook knap, hehe. Train ze.
Zo, weer helemaal bijgelezen!
Zieke dumbbell press ook. 17x30![]()
Als je die 17x30 niet had gedaan zat je makkelijk op die 40+.
Waarom niet 110kg cgbp gedaan als 't zo easy was![]()
pff even 190kg liften alsof het niks is..goeie rows weer
Hahaha, flinke kater ? Ach ja, eind december kun je dan weer een keer weg he? Eet ze!Zo wat een drukte in Eindhoven gisteren! Voor het eerst in een half jaar de bloemtjes eens buiten gezet, pffff ben het niet meer gewend. Alweer 2 maaltijden naar binnen gepropt, want je bent gelijk zo vlak als iets zeg na dat zuipen haha.