MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Thnx Pim!

Nette pr, maar je rukt wel echt (te) kneiterhard aan die bar.

front latspread is zeer netjes Daan!
Wijde rug en dikke benen
je lijkt inderdaad wat droger te staan, kan ook komen omdat de foto meteen na de training genomen is.
Gaat erg goed!

• #1.166
Nette pr, maar je rukt wel echt (te) kneiterhard aan die bar.

Tja PR omdat ik nooit aan 1 RM's doe. Deze heb ik dus in 2 weken haha. Uitvoering is idd niet helemaal goed vandaar dat ik het ook even heb gefilmt. Ik moet mijn borst naar voren houden en ook nog meer vanuit de benen. Ik had echter paar dagen geleden 1 hamstring verrekt dus zat ook te twijfelen of ik zwaar zou gaan op de deadlift. Toch gedaan en ik zie dat ik meer vanuit het bovenlichaam heb getrokken.

• #1.167
front latspread is zeer netjes Daan!
Wijde rug en dikke benen
je lijkt inderdaad wat droger te staan, kan ook komen omdat de foto meteen na de training genomen is.
Gaat erg goed!

Thnx Tim! Deze foto staat ook op de flexholland facebooksite nu.

Laatst bewerkt:
  • #1.168
Nog even de training van gisteren posten, rug/kuiten;

2 oefeningen voor kuiten, 6 sets, 20+ reps.

Deadlift;
opwarmen; 15 x 60/ 10 x 100
1 x 160
1 x 180
1 x 200

Reverse row machine;
12 x 90
12 x 110
10 x 130

Reverse pulldown;
12 x 80
12 x 85
12 x 90

High row, 1 hand;
13 x 40
12 x 50
12 x 55

20 min cardio.

Nog even de training van gisteren posten, rug/kuiten;

2 oefeningen voor kuiten, 6 sets, 20+ reps.

Deadlift;
opwarmen; 15 x 60/ 10 x 100
1 x 160
1 x 180
1 x 200

Reverse row machine;
12 x 90
12 x 110
10 x 130

Reverse pulldown;
12 x 80
12 x 85
12 x 90

High row, 1 hand;
13 x 40
12 x 50
12 x 55

20 min cardio.
Damn die pulldowns !

Techniek van deadlift kan echt veel beter, niet dat ik een kenner ben, maar al vanaf je startpositie loopt het mis heb ik de indruk. Eerst je mooi in positie zetten met rug recht, borst vooruit en dan vanaf dan beginnen trekken. Misschien volgende keer daar opletten...

Techniek van deadlift kan echt veel beter, niet dat ik een kenner ben, maar al vanaf je startpositie loopt het mis heb ik de indruk. Eerst je mooi in positie zetten met rug recht, borst vooruit en dan vanaf dan beginnen trekken. Misschien volgende keer daar opletten...

daar heb je gelijk in, vandaar dat we het gefilmd hebben zodat we juist goed kunnen zien wat we kunnen verbeteren. En die conclusie hadden we zelf ook al getrokken.:p

mooi pr daan
ach een beetje sjorren kan geen kwaad
als de techniek maar onder ctr blijft

• #1.174

Zie mijn eigen commentaar hierboven. Bij het lichtere gewicht ging dat ook beter. Het is natuurlijk zo dat als je echt heavy gaat, het wel ietswat van de techniek wegneemt merk ik.

Daan hoe zit je met je in voeding kwa kcal en verhoudingen?

• #1.176
1RM pogingen zijn nooit mooi :) Mooie filmpjes, goed gewerkt man !

je gaat hard daan! mooi om te zien!

Terug
Naar boven