AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

mooie trainingen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242

Dank je Hendrie...nog 1 week en dan heb ik 2 weken vrij. Ga lekker op vakantie! Heb er zin in.

Vandaag rug, kuiten en onderarmen getraind.
Optrekken breed
BOR
Reversed pulldown
Low row

Hebben nog wat beelden gemaakt...volgen straks.

Waar ga je heen of blijf je thuis?

Ga je los?of hou je je strak aan je schema?

Voor een moment dacht ik dat je rackpulls ging doen en dacht niet bijzonder veel gewicht - goeie bb-rows Daan, 130kg tel ik dat goed?

• #1.248
Voor een moment dacht ik dat je rackpulls ging doen en dacht niet bijzonder veel gewicht - goeie bb-rows Daan, 130kg tel ik dat goed?

Ja klopt, 10 reps. Kom altijd eerst even omhoog, is een gewoonte van me, dus er zit 1 rackpull bij ook nog hahaha.

Lijkt me dat de meerderheid eerst een DL/Rackpull doet om daarna stabiel te staan, erg netjes 10 reps man. 2 weken Griekenland klinkt goed trouwens haha

• #1.250
Lijkt me dat de meerderheid eerst een DL/Rackpull doet om daarna stabiel te staan, erg netjes 10 reps man. 2 weken Griekenland klinkt goed trouwens haha

Thnx..Hij is vooral voor Sjaak haha.
Vakantie; ja heerlijk, ff alles loslaten en tijd voor iets anders.

mooi filmpje!!

• #1.252
thanks

Niks mis mee, ff 2 weken er tussen uit...
Kan het lichaam weer tot rust komen plus je bent weer goed opgeladen en gretig om na 2weken weer te beginnen met trainen.
Geniet ervan Daan!

hahaha :p mooi om te zien man! ik ben nou eenmaal een hater op t gebied van machines enzo, tenzij het als assistance dient. Daarom vroeg ik of je ipv al die ondersteunende dingen eens die heavy rows wilden filmen - good job daan! vakantie in het vooruitzicht is altijd mooi en goed om te lezen van jou dat je vakantie ziet als vakantie en ook ff de touwtjes laat vieren!

Nice bro!
Ik ben terug ;)

• #1.256
Awesome!!!!!!!!!

• #1.258
Borst-tri's

Incline dumbbell press;
13 x 36
10 x 40
10 x 40
9 x 40

Smith press;
15 x 80
12 x 90
11 x 100
8 x 110

Peck deck fly;
15 x 40
13 x 40
12 x 45
2 x 45

Smal drukken smith;
15 x 70
13 x 80
11 x 90
11 x 90

Skullcrusher;
15 x 30
10 x 40
10 x 40
13 x 35

Press down;
15 x 75
12 x 80
13 x 75
reversed grip; 15 x 60

20 min cardio..

volume beest!!!!

blijft hard gaan hier !

enneuh ... fake plates op die filmpjes !

:jk:

good job !

Terug
Naar boven