XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig,

Waarom wil je steeds benadrukken dat je naturel bent man, geen haat ofzo maar zo gek is dat toch niet je bent 105 kilo op 1,93 en 29 jaar :rolleyes:

Thnx, wat heeft mijn leeftijd daar mee te maken?

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

die benen van Jay zijn egt ziek! ik had helaas geen tijd om te gaan. Trainen gaat volgens mij wel aardig niet?:P ziet er goed uit!! wat voor leg pres hebben ze daar dan?

Hey Pim! Geen tijd als Jay om de hoe is hmmm. Ja Leg Press alleen zittend, recht zeg maar

Wow dan heb je als iedereen bijna weg was nog een picture met the man himself gekregen?Sjonge staat ie daar nog steeds in zijn tanktop,hij moet het toch best wel koud gehad hebbe denk ik:) Was een toffe dag,jij stond dus als lucky one een beetje vooraan.Ik stond met me 1m73 meer in de helft.Balen met zoveel grote mensen voor je:D

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

[/COLOR]

Hey Pim! Geen tijd als Jay om de hoe is hmmm. Ja Leg Press alleen zittend, recht zeg maar[/QUOTE]

ja ik weet t! maar mn vriendin bleef slapen en nou ja vul zelf maar in:P

[/COLOR]

Hey Pim! Geen tijd als Jay om de hoe is hmmm. Ja Leg Press alleen zittend, recht zeg maar

ja ik weet t! maar mn vriendin bleef slapen en nou ja vul zelf maar in:P[/QUOTE]

hedde weer een vriendin dan!! P.s. jij hebt mn nummer aan iemand gegeven niet?

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Wow dan heb je als iedereen bijna weg was nog een picture met the man himself gekregen?Sjonge staat ie daar nog steeds in zijn tanktop,hij moet het toch best wel koud gehad hebbe denk ik:) Was een toffe dag,jij stond dus als lucky one een beetje vooraan.Ik stond met me 1m73 meer in de helft.Balen met zoveel grote mensen voor je:D

hehe was als 2e aan de beurt, stond in de goeie hoek. Ben tot t eind gebleven nog relaxed met hem staan lullen. Was een mooie dag!

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Ga nu rug trainen, vanavond update...

hehe was als 2e aan de beurt, stond in de goeie hoek. Ben tot t eind gebleven nog relaxed met hem staan lullen. Was een mooie dag!
[/QUOTE]

Ik zag het doordat je een foto hebt als het nog klare dag is en eentje waar het al wat donkerder is,nice;)

Ik zag het doordat je een foto hebt als het nog klare dag is en eentje waar het al wat donkerder is,nice;)[/QUOTE]

Ja klopt goed gezien!

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Rug training van vandaag:

Pulldown naar borst met handvatten aan de zijkant;

15 x 80 kg
15 x 90 kg
14 x 100 kg
13 x full stack (105 kg)

Bent over row, barbell;

15 x 60 kg
14 x 100 kg
12 x 110 kg
10 x 120 kg

High Row machine;

15 x 80 kg
13 x 120 kg
10 x 140 kg
12 x 120 kg

Rugstrekken;

BW met 5 kg 15 x
BW met 10 kg 13 x
idem 12 x
idem 13 x

Pulldown gestrekte armen rope;

30 kg, 3 sets, 15 x

Buik;

Crunch verzwaard met touw voor hoe kabel;

3 sets, 20 x 80 kg

zo gaat lekker zo te zien!! ja ik heb weer verkering met Joëlla:D!!! nee ik heb je nummer aan niemand gegeven, hoezo hedde last van stalkers?? En de bent over row barbell werkt die goed? kheb em es geprobeerd maar voelde hem niet zo goed.

zo gaat lekker zo te zien!! ja ik heb weer verkering met Joëlla:D!!! nee ik heb je nummer aan niemand gegeven, hoezo hedde last van stalkers?? En de bent over row barbell werkt die goed? kheb em es geprobeerd maar voelde hem niet zo goed.

aah mooi! Nou "iemand" die ook sport bij F4all heeft me gsmst...goed dat jij t niet hebt gegeven iig, maakt verder niet uit. Zware BOR he!

big ass weights bro !

nette training daan! net of ik tegen mezelf zit te praten hier :scratch:

:D

Goed dat je me geattendeerd hebt!;)...Ik ben nl inderdaad niet zo alert en al helemaal niet attent:D..Ik zal je log gaan volgen..Heb me al een beetje ingelezen..Ik begrijp alleen niet helemaal de achterliggende gedachte voor je relatief hoge herhalingen.

Goed dat je me geattendeerd hebt!;)...Ik ben nl inderdaad niet zo alert en al helemaal niet attent:D..Ik zal je log gaan volgen..Heb me al een beetje ingelezen..Ik begrijp alleen niet helemaal de achterliggende gedachte voor je relatief hoge herhalingen.

Leuk van je! Nou ik "ga" het best op ronde de 12 reps...

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Thnx ging lekker idd!

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

nette training daan! net of ik tegen mezelf zit te praten hier :scratch:

:D

Heb jij dat ook al??? haha

waaaaat 120kilo BOR **** man sterk daan echt respect!

waaaaat 120kilo BOR **** man sterk daan echt respect!

Dank je Hendrie. Rug gaat altijd wel lekker..

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Even een update; heb me nu definitief ingeschreven voor de Flexchallenge en zal daarbij gaan toewerken naar de flexcup op 11-12-2011 in mijn geboorte- en woonplaats Veldhoven! Hier 5 minuten lopen van mijn huis vandaan wordt dan de flexcup gehouden!
www.flexcup2011.nl en www.flexcup.hyves.nl

Training van vandaag:

5 sets seated calf raises

Borst:

Incline chest press machine;

15 x 60 kg
12 x 80 kg
10 x 100 kg
12 x 100 kg, dropset 10 x 80 kg, 10 x 60 kg, 12 x 40 kg

Chest press Smith:

15 x 100 kg
12 x 120 kg
10 x 140 kg
6 x 150 kg

Incline dumbbell fly's;

4 sets. 12 resp, 20 kg dumbbells heel geconcentreerd

Pec deck fly machine

7 sets met 30 seconden rust, 10 reps, 35 kg.

Goed bezig Daan! Mooi doel om naar toe te werken die Flexcup! Ik kom je zeker aanmoedigen met enkele boys, haha. Laat je je dan begeleiden door Rene of probeer je het zelf te doen? Succes iig.

Goed bezig Daan! Mooi doel om naar toe te werken die Flexcup! Ik kom je zeker aanmoedigen met enkele boys, haha. Laat je je dan begeleiden door Rene of probeer je het zelf te doen? Succes iig.

Hey Gerrit!
Ja Rene doet de begeleiding. Heb me ingeschreven voor de challenge, dat is de begeleiding. Rene zie ik toch wel veel nu in de sportschool..
Hoe gatie met jou?

wat stoer daan kom je zeker aanmoedigen dan!leuk ben benieuwd man!doe je best

Terug
Naar boven