XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
gaat goed hier kerel!! top

foto's uploaden via tinypics ;)

haha ok thanks!

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

http://oi53.tinypic.com/senl3m.jpg

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Zo das me snel gelukt haha

hij werkt wel iig :P goed bezig man :thumbs:

http://oi55.tinypic.com/fyeoo6.jpg

in de cut van de zomer, onderarmen

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Nou weer iets geleerd haha, thnx vergil!!

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Zal binnekort eens nieuwe foto's maken..

Sterke trainingen hoor.
Goed fysiek ook man, ga zo door!

nice pic daan mooi man!!! ben benieuwd na meer?

Had jij vandaag een lichtblauwe jas aan??

Had jij vandaag een lichtblauwe jas aan??

hehe nee. Had een vest met blauw, witte dwarsstrepen en een oranje "gant" pet op en traininsbroek (blauw) aan. Heb jou ook niet gezien...
P.S. Leuk dat je mn log hebt gevonden ehhehe

Ok dacht dat ik je zag, maargoed dat ik niks gezegd heb dan haha. Ik had een helemaal grijs trainingspak aan (jasje van XXL). Ben er maar 30min geweest was veel te druk.

posten :P ben wel benieuwd heb tot nu toe nog nie veel gezien eigelijk

Ok dacht dat ik je zag, maargoed dat ik niks gezegd heb dan haha. Ik had een helemaal grijs trainingspak aan (jasje van XXL). Ben er maar 30min geweest was veel te druk.

ach ja heb wat gelult her en der en op het eind heel relaxt nog met Jay, was wel echt lache.

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

heb er van zijn benen dichtbij, zgn "out of shape"! Echt ZIEK!!

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

ga t ff fixen..

niet op de foto geweest met jay neem ik aan dan?

Nee niet echt..had echt geen zin om meer dan een uur in de rij te gaan staan voor een foto met hem. Mn vriendin heeft wel een paar foto's gemaakt toen Jay me die foto gaf maar daar is niet veel op te zien. En verder gewoon een paar foto's van Jay alleen. Zal ze straks wel posten in mn log ofzo.

Terug
Naar boven