MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Dat komt goed!
Je gaat nog steeds goed, vind je het savonds niet moeilijk om niet te eten? Tijdens cutten heb ik altijd meeste moeite tijdens de avonden.

moet zeggen dat hongergevoel bij mij nu niet erg is...wel soms gaar/moe/dissy. Honger had ik meer toen ik net met dieet begon in de overgangsfase.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 17:42 ----------

damn daan - mooie progressie zo! nog 8 weken man, aardig dichtbij al.

Thnx Skaak! Kom je kijken toevallig?

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 17:43 ----------

Zal het nodig hebben, bedankt!

Idd goeie smalle taille en ronde schouders, schouders overheersen zelfs vanuit deze pose, alleen maar mooi, schouders kunnen nooit te groot zijn vind ik :)
Hams zie je ook goed doorkomen nu, top hoor!

• #1.625
Gaat goed bro heel smalle taille man en flinke schouders :thumb:

Wat voor cardio doe je eigenlijk na het traine? Low intensity of HIIT of..

hey bedankt man...hoop ook dat dit mn fysiek wat mooi maakt. Ik doe op 60% MH cardio na de krachttraining, nu 40 minuten.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 21:54 ----------

Idd goeie smalle taille en ronde schouders, schouders overheersen zelfs vanuit deze pose, alleen maar mooi, schouders kunnen nooit te groot zijn vind ik :)
Hams zie je ook goed doorkomen nu, top hoor!

Bedankt Rob! Toch fijn om zoiets te horen (van jou) in deze fase! Zelfkritiek neemt alleen maar toe namelijk haha...sta wel wat scheef in deze pose.

hey bedankt man...hoop ook dat dit mn fysiek wat mooi maakt. Ik doe op 60% MH cardio na de krachttraining, nu 40 minuten.

Daar hoef je je geen zorgen over te maken ;)

Bij mij op de sportschool verschillen die apparaten sterk wat MH betreft. Waar kan ik dan aan denken... ongeveer 8km/u loopband?

Zelfkritiek is ook niet verkeerd, je wilt het beste nu eenmaal eruit halen, alleen zal je geduld moeten hebben hahaha, iedereen ongeacht beginner, topamateur of zelfs een Pro wilt weten hoe die eruit komt te zien, maar je bent op de goede weg hoor dus als je zo door blijft knallen kom je in topshape op het podium ;)

• #1.628
Daar hoef je je geen zorgen over te maken ;)

Bij mij op de sportschool verschillen die apparaten sterk wat MH betreft. Waar kan ik dan aan denken... ongeveer 8km/u loopband?

5-6 km per uur en dan incline...

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 22:00 ----------

Zelfkritiek is ook niet verkeerd, je wilt het beste nu eenmaal eruit halen, alleen zal je geduld moeten hebben hahaha, iedereen ongeacht beginner, topamateur of zelfs een Pro wilt weten hoe die eruit komt te zien, maar je bent op de goede weg hoor dus als je zo door blijft knallen kom je in topshape op het podium ;)

Je hebt helemaal gelijk..Rene maakt zich ook geen zorgen, dus daar houd ik me aan vast. Deze perfectionistische aard heeft me in 4.5 jaar toch gebracht waar ik nu ben. Echter het moet ook niet gaan overheersen he, maar daar waak ik wel voor.

Mooie foto die zwart wit top zeer goeie taaie

• #1.630
Thanks Hendrie taille moet nog stuk kleiner

• #1.632
waar zit je taillie nu op?

je benen zien er echt al top uit, maar valt tegen he om laag in de carbs te zitten en dan zwaar benen te trainen

Uh ik meet nooit iets haha.
Benen zijn wel sterk punt maar zijn nog niet echt gelijnd, zijn erg gevoelig voor vocht, dus komt pas tegen het einde van de voorbereiding denk ik..

• #1.634
nadat ik besloot om niet meer mee te doen aan de flexcup ben ik eigenlijk compleet vergeten om daar nog over na te denken. alles is al uitverkocht of niet?

Ja had net Harry nog aan de lijn en alle 450 plaatsen zijn verkocht!! Ze zijn nu aan het kijken naar de filmzaal er langs; daar wordt het dan live op een scherm vertoond en dan kost een kaartje maar 10 euro...niet normaal he, dus als je interesse hebt zou ik vrijdag ff naar muscletotaal bellen want als alles geregeld is komen ze dan in de verkoop.

ow ja ik moet nu ook gaan uitvogelen hoe ik er kom:o
als ik geen specifieke mensen kan meeten daar weiger ik me kaartje alsnog..

• #1.636
ik zou eerst met een mede DBB'er erheen gaan, maar die heeft nog geen kaartje. Ik heb een kaartje via via geregelt, maar als ik geen vervoer erheen kan regelen en als ik daar in me eentje moet zitten geef ik door dat hij me kaartje kan doorverkopen aan liefhebbers.

ik pm je even anders

koen, wij gaan gewoon samen met mijn maat jan de wandelaar of anders jouw maat jack in de bioscoopzaal zitten ;)

aders komen goed door daan!

Terug
Naar boven