AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

koen, wij gaan gewoon samen met mijn maat jan de wandelaar of anders jouw maat jack in de bioscoopzaal zitten ;)
hahaha sjaak, dat is echt fakking epic als we dat zouden doen, volle bak dronken Daan aanmoedigen, misschien dat ik in een domme actie zelf nog on-stage klim, problem junioren? :roflol:
ik moet even kijken of ik je nummer nog in me mobiel heb staan, had ik toen al een BlackBerry weet je dat nog?

even serieus, ben erachter gekomen dat gym-eigenaar ook mee gaat en nog een jongen hier in de buurt. Even vervoer regelen en dan ben ik sowieso daar, alleen die plaats is wat minder waar ik zit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Vandaag de 3e lage KH dag op rij...dit samen met een verkoudheid maakt me gaar!! En vandaag stond rug & triceps op het program en het ging nog wonderbaarlijk goed!

Deadlift;
12 x 60
12 x 100
8 x 140
8 x 140
8 x 160
8 x 160

Pulldown breed;
10 x Full stack (105)
9 x FS
9 x FS
9 x FS, drop naar 7 x 85, 8 x 65

Reversed row machine (zittend)
12 x 80
8 x 120
8 x 120
8 x 120, drop naar 8 x 80, 10 x 40

Pulldown gestreke armen met touw;
14 x 50
13 x 50
12 x 60
12 x 60, drop naar 8 x 50, 8 x 40

triceps nog pushdown, verzwaarde dips met 15 kg extra aan belt, skullcrushers tot 45 kg op 10 reps...

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 21:39 ----------

hahaha sjaak, dat is echt fakking epic als we dat zouden doen, volle bak dronken Daan aanmoedigen, misschien dat ik in een domme actie zelf nog on-stage klim, problem junioren? :roflol:
ik moet even kijken of ik je nummer nog in me mobiel heb staan, had ik toen al een BlackBerry weet je dat nog?

even serieus, ben erachter gekomen dat gym-eigenaar ook mee gaat en nog een jongen hier in de buurt. Even vervoer regelen en dan ben ik sowieso daar, alleen die plaats is wat minder waar ik zit!

gewoon komen wordt erg vet wat ik er van weet...honderden mensen, mooie podiumaankleding, goeie catering etc etc oh ja en atleten hhahahaha

Puike training op low carbs en een griepje - hebben ze ook BB gerichte meals daar?

• #1.644
Puike training op low carbs en een griepje - hebben ze ook BB gerichte meals daar?

ja dat is juist wat ze nu goed gaan aanpakken, goed eten!

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 21:52 ----------

Zondag nog iemand op de JBC te vinden?

• Like
Waarderingen: KEUN
Hoef ik tenminste niet al dat eten mee te nemen, ben benieuwd of ze het van te voren aangeven wat er komt.

Goeie workout op low carb heel raar is,dat maar had ik ook altijd overdag dik gaar en trainen ging dan altijd wel weer goed

dikke training op 3e low carb dag!!
ik hoorde ook al dat er goed eten kwam ja, wordt gewoon een feest!

respect man voor die DL's, niks blesseren nu he!​

• #1.649
Thanx jongens! Vandaag benen was helemaal hels pffff

Gaat goed daan! heb je je routine al in elkaar?
Ik ben flink aan het oefenen,jij staat in de 90+ toch?

• #1.652
Pfff vandaag had ik echt een gare dag na 3 low carb days en de rug/tri training van gisteren. Wilde toch vandaag quads en kuiten doen zodat ik morgen van mn vrijemiddag kan genieten door lekker te relaxen...verkoudheid speelde vandaag ook weer lekker op! Toch een goede training gehad, maar ook heel de tijd het gevoel hebben klein te zijn door de weinige KH.

training was leg extension, 4 sets van 100 kg, squat 5 sets van 100 kg, 50 reps totaal, leg press, 4 sets 300 kg + dropset, walking lunges, 45 kg + rest pauze....en nog 10 sets kuiten + dropset....toen nog 40 minuten cardio, ik ben gesloopt!

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 21:58 ----------

Gaat goed daan! heb je je routine al in elkaar?
Ik ben flink aan het oefenen,jij staat in de 90+ toch?

Nee moet ik nog gaan doen, muziek heb ik wel...ja doe de 90+ al begin ik soms ook te twijfelen of ik dat ga halen, maar Rene zegt van wel dus daar houd ik me maar aan vast. En jij doet ook mee?

Ja ik doe ook mee alleen in de -90
K*t gevoel he dat je je eigen zo klein voelt,gooi er wat kh in en je knalt uitelkaar:cool:
Hoeveel weeg je nu?

• #1.654
Ja ik doe ook mee alleen in de -90
K*t gevoel he dat je je eigen zo klein voelt,gooi er wat kh in en je knalt uitelkaar:cool:
Hoeveel weeg je nu?

Weeg me praktisch niet meer, werd er gek van en op advies van Rene, hij zegt maakt niks uit en ik WEET dat hij gelijk heeft maar toch blijf je op dat gewicht gefocused, strange. Ik denk rond de 103 ofzo

Haha ja k heb precies hetzelfde met die k*t weegschaal.
Ook heb ik weinig lijnen in die benen waar jij het ook over hebt.
Massa zit er wel alleen die lijnen komen er nog niet door,en me bovenlichaam is al goed hard aan het worden.
Ikmoet veel op rekken en uitstappen traplopen 2 ,3 treden tegelijk .

• #1.656
Haha ja k heb precies hetzelfde met die k*t weegschaal.
Ook heb ik weinig lijnen in die benen waar jij het ook over hebt.
Massa zit er wel alleen die lijnen komen er nog niet door,en me bovenlichaam is al goed hard aan het worden.
Ikmoet veel op rekken en uitstappen traplopen 2 ,3 treden tegelijk .

ja is vocht, komt de laatste weken wel wordt mij verteld hahaha. Wat een sport he!!

Het liefst wil je nu al klaar zijn haha, vertrouwen in je begeleider hebben.

Taille is super!Armen en schouders zijn goed in balans, al zie ik zelf liever nog veel rondere schouders :) borst kan ook dikker, maar de vorm is goed dus dat is heel positief voor de toekomst, maar je gaat heel goed man!!

Terug
Naar boven