XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
Taille is super!Armen en schouders zijn goed in balans, al zie ik zelf liever nog veel rondere schouders :) borst kan ook dikker, maar de vorm is goed dus dat is heel positief voor de toekomst, maar je gaat heel goed man!!

Thnx Rob, ben in een paar dagen volgens mij veel verloren. Zondag meet Rene me nog ff voordat we naar de JBC gaan dus ik ben benieuwd! Ik ben blij dat mn schouders en borst iets meer in balans komen. Eerst overpowerden mn schouders mijn borst heel erg, dat is nu ietsje minder. Borst is een van mijn zwakke groeiers...van de andere kant ik was zo plat als een dubbeltje 4.5 jaar geleden haha.

Laatst bewerkt:
Ziet er heel goed uit Daan!
Blijf je volgen, ook al is het soms enkel lezen en niet teveel reageren :)

Je staat er zo ver van te voren gewoon monsterlijk bij

• #1.664
Je staat er echt idd gruwelijk goed bij, je hebt nog 7 weken om nu alles te gaan fijntunen, de seperatie zal nu per week steeds meer te zien zijn?
Maar blijf jij maar denken dat het meevalt dan blijf je hard doortrainen en diëten ;)

• #1.666
Je staat er echt idd gruwelijk goed bij, je hebt nog 7 weken om nu alles te gaan fijntunen, de seperatie zal nu per week steeds meer te zien zijn?
Maar blijf jij maar denken dat het meevalt dan blijf je hard doortrainen en diëten ;)

Nou nou haha ik ben geen massabeest (kan ook niet train pas 4 jaar), maar denk wel redelijke verhoudingen te hebben, beetje classic look. Maar ik vind het idd vaak niet veel, ben ENORM perfectionistisch, dat heeft hopelijk zo zijn voordelen...

Als je in verhouding bent heb je minder minpunten, die taille maakt je wijder dan anderen die zwaarder zijn met een brede taille, BB is een illusie wekken groter te lijken dan je gewicht aangeeft.
Die massa komt vanzelf wel, als je je maar niet op je gewicht blind gaat staren :)

• #1.668
Als je in verhouding bent heb je minder minpunten, die taille maakt je wijder dan anderen die zwaarder zijn met een brede taille, BB is een illusie wekken groter te lijken dan je gewicht aangeeft.
Die massa komt vanzelf wel, als je je maar niet op je gewicht blind gaat staren :)

Ja dat leer ik nu ook steeds meer...Rene leert me dat ook en ik begin het zowaar te "geloven"....seperatie gaat idd met de week wel vooruit wat je zegt..Ben je er zondag ook? Maken we ff kennis.

• #1.669
Voeding vandaag;

60 gram whey
40 gram brinta
2 el olijfolie
multi vit
creatine/glutamine
Stacker 2

180 gram kipfilet
kcalvrije mosterd

30 gram basmatirijst
180 gram kipfilet
kcalvrije mosterd

180 gram kipfilet
kcalvrije mosterd
stacker 2

4 hele eieren
2.5 volkoren boterham
halve komkommer

60 gram whey, glutamine/creatine
1 el olijfolie

60 gram night protein/ glutamine
1 el olijfolie

op trainingsdagen nog 40 gram dextrose na de training.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 22:45 ----------

Hoge KH dag is;

80 gram brinta
60 gram whey
creatine/glutamine/multi

50 gram basmati rijst
180 gram koolvis

50 gram basmati rijst
180 gram koolvis

50 gram basmati rijst
180 gram koolvis

45 gram whey/ glutamine/creatine

45 gram whey/ glutamine
40 gram dextrose

70 gram basmatirijst
180 gram koolvis

60 gram night protein/ glutamine

+ stackers in de ochtend en middag.

Laatst bewerkt:
puuuuf strake voeding man en nee valt niet mee je staat er gewoon top bij man!

• #1.673
jammer kon je niet?

• #1.677
niet leuk en nooit aan gedacht!

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 23:03 ----------

morgen trouwens nog weer meten bij renee?

Nee volgende week is weer officiele meting...maar Rene meet me zondag nog ff tussendoor, voordat we naar de JBC gaan.

Hele mooie progressie Daan, en voor 7 weeks out sta je er al zeer goed bij.
Dat belooft nog wat over 7 weken.
Idd wat Robbie zegt sluit ik mij helemaal bij aan. En je taille, prachtig man.
Ben jij toevallig van russische afkomst. Daar staan die sterren toch voor :D
Jullie hebben iig wel een volle bak op de Flex cup.

• #1.680
Nautische ster tattoo
De nautische tattoo wordt vooral door mannen gedragen en wordt gezien als old-school. Dit omdat zeelieden een van de eerste waren die de sterren lieten tatoeëren, de betekenis voor hun was dat ze altijd veilig thuis zouden komen. Op zee werd er namelijk terug gevallen op navigeren op basis van sterren als bijvoorbeeld een kompas niet meer werkte.

Soldaten dragen deze tatoeage voor dezelfde reden, aan de hand van de sterren (met name de de poolster) weten ze altijd de weg naar huis te vinden.

Vandaag de dag wordt nog steeds de betekenis van veiligheid/bescherming gebruikt, en ook als licht in de duisternis. Vooral in de punk scene is deze tatoeage populair.

Terug
Naar boven