Fitness Seller

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
Hee Stuitertje, ik wilde je log even doornemen maar het is wel erg lang.............!!
Dus val ik vanaf nu maar af en toe even binnen.
Gaat het goed met je?

Hai, wat leuk dat je er bent. Ik zal het even kort samenvatten waar we nu staan. Ik ben er een paar maanden tussenuit geweest (miijn vader is overleden en hij had een bak met ellende achtergelaten). Nu ben ik weer langzaam aan het proberen om op mijn oude gewichten terug te komen. Ik moet zeggen we gaan de goede kant op.
Als ik weer op het niveau ben aangekomen, dan ga wendler 8/6/4 doen (een beetke aangepast, dus geen 5/3/1), het schema staat op mijn beginpagina. En dan gaan we kijken hoe en wat. o-ja ik ga ook met de contest meedoen, maar dat is meer voor mijzelf kijken hoever ik dan mijn bf kan leten dalen (dus gewoon hoeveel dicipline ik heb).

Je bent goed bezig, de gewichten/volume zien er goed uit.
Vooral de squats/lunges van je benentraining vond ik zeer netjes.
Gisteren ook weer de sportschool in gedoken, ik zeg stuiter de comeback babe :cool:

Nou ik ben goed bezig, vandaag ook,:o maar het ging eigenlijk gewoon........, maarja, we gaan gestaag door:)

seated row
10x32
10x32
10x32
10x32
10x32

standing row
10x13
10x18
10x18
10x18
10x18

face pull
10x27
10x30
10x30
10x30
10x27

front en side raises
10x5x2, zo dat ging echt but:o:o
10x5x2
10x5x2
10x5x2
10x5x2

zo en toen snel naar huis en gewoon vergeten:o

mijn volgende reps worden 6x en dan kijken alles wat voor zaterdag is meegenomen:D.

Als ik weer op het niveau ben aangekomen, dan ga wendler 8/6/4 doen (een beetke aangepast, dus geen 5/3/1), het schema staat op mijn beginpagina. En dan gaan we kijken hoe en wat. o-ja ik ga ook met de contest meedoen, maar dat is meer voor mijzelf kijken hoever ik dan mijn bf kan leten dalen (dus gewoon hoeveel dicipline ik heb).

Nog gecondoleerd met je vader. :(

Dat wendler ken ik niet, ik zal eens opzoeken wat het inhoudt.
Ben hier weer wat vaker aan het rondspitten in logs van vrouwen, op zoek naar wat dingen, dus ik ga je logje nu zeker in de gaten houden! :)

Behoorlijk volume op het eind meid, das haast cardio:)

• #2.784
Nog gecondoleerd met je vader. :(

Dat wendler ken ik niet, ik zal eens opzoeken wat het inhoudt.
Ben hier weer wat vaker aan het rondspitten in logs van vrouwen, op zoek naar wat dingen, dus ik ga je logje nu zeker in de gaten houden! :)
gezellig, dat ga ik ook doen;)
Behoorlijk volume op het eind meid, das haast cardio:)
Nou triest he die gewichten:o, ach ik ben geweest en de volgende training zal weer beter gaan;)

Toch ff lekker bezig geweest. Die gewichten komen wel weer.:)

Slechte trainingen zijn ook trainingen Stuiter!:thumbs: En het gewicht is niet relevant naar mijn mening! Uitvoering daarentegen..:D

goed bezig geweest hier lekker hoor!

Waarom vind je die gewichten triest, tis pas triest als je ze kei easy drukt! Want dan zou je kantjes er af lopen:)

gek veel werk ! top !

Lekker hoor die facepull. Heerlijke oefening, ik heb deze ook iin mijn programma gezet. :p

kort en .... ? was niks zeker
next time

Groeten terug van miss h, ze heeft het best druk atm en weinig tijd voor dbb!

Niet elke training gaat altijd lekker. Gewoon blij zijn dat je toch bent gegaan en nog behoorlijk wat heb verzet!

Hoe gaat ie babe, je bent toch wel bezig geweest deze week ?

Inderdaad.. Alles ok?

Stuiterrrrrrrrrrrrrrrr, waar ben je nou???

alles oke stuitertje ? druk zeker
take care

Waar ben je idd? Te druk? Of juist rust momentje van training?

• #2.800
Ach, wat zal ik zeggen. Het gaat nog alles behalve goed. Ik ben wel af en toe aan het trainen. Conditie gaat nog redelijk, maar mijn massa gaat gewoon achteruit. Ik weeg 68 kilo en mijn massa word minder. Elke keer zeg ik, ik ga weer knallen, maar ik krijg geen structuur in mijn leven, tevens ben ik heel moe van de spanning wat ik mee maak. Dat is vet balen, want ik vind het wel heel leuk. Dus ik zeg nu niks meer. Ik ga niet meer klagen en af en toe even neuzen bij die en geen.

Terug
Naar boven