MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Dus alleen als je spontaan lacht om de foto's is het goed! :p

Als jij belooft dat je niet gaat lachen:hahaha:

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Doe je ook mee, dan mag jij als laatste:D;)

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

haha, ik denk dat ik nu niets heb om te laten zien behalve een vet laag spek over me six/pack heen. :p
Daar zit niet iedereen op te wachten! dat bespaar ik jullie ff.;)

Heb je trouwens foto's gemaakt toen je was begonnen? Nog over het foto hier plaatsen op DBB, Toch juist vet als er straks een groot verschil is!:) Dat krijg je natuurlijk niet als je een beginfoto plaatst die al bijna niet meer een begin foto omdat je al lekker aan het trainen bent;)

Volgens mij heb je de afgelopen pagina's niet goed gelezen :D:P

haha, jawel!! maar stuiterbal is al best wel een tijdje bezig met dit. En ik neem aan dat ze dan foto's zal plaatsen van waar ze nu is. Dus dat zal veel beter zijn dan waar ik nu ben. Dat verschil bedoelde ik:P

Niet te hard? Hoezo?

• Topic Starter Topic Starter
Als jij belooft dat je niet gaat lachen:hahaha:

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Doe je ook mee, dan mag jij als laatste:D;)

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

haha, ik denk dat ik nu niets heb om te laten zien behalve een vet laag spek over me six/pack heen. :p
Daar zit niet iedereen op te wachten! dat bespaar ik jullie ff.;)

We gaan je gewoon met zijn alle overhalen;) Wedden dat die tijd dan komt:)

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Volgens mij heb je de afgelopen pagina's niet goed gelezen :D:P

Jawel, ze is een beetje verlegen:p

Holy shit, gaat hier nog steeds om foto.s maken....

Just shoot the damn picture women:)

haha, jawel!! maar stuiterbal is al best wel een tijdje bezig met dit. En ik neem aan dat ze dan foto's zal plaatsen van waar ze nu is. Dus dat zal veel beter zijn dan waar ik nu ben. Dat verschil bedoelde ik:P

Zal reuze meevallen ik behoor tot de wat oudere.:o:D

Heb je trouwens foto's gemaakt toen je was begonnen? Nog over het foto hier plaatsen op DBB, Toch juist vet als er straks een groot verschil is!:) Dat krijg je natuurlijk niet als je een beginfoto plaatst die al bijna niet meer een begin foto omdat je al lekker aan het trainen bent;)

Nee, ik ben nog niet begonnen dat ga ik over twee weken doen:D;), maar ik ben toch al een beetje trots op mezelf:p

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Te slecht voor je gezondheid:D, (artikel)

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Holy shit, gaat hier nog steeds om foto.s maken....

Just shoot the damn picture women:)

Ja-ja, ik ga zaterdag maken en dan ga ik shootttteeenn.:p

Sorry, maar ik het is toch weer die dames afdeling:D;)

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

ja, ja

p.s. hoe kan je twee keer achter elkaar citeren???

Na het werk naar de fitness:D, en alles eruit knallen, dan maar hopen dat ik lekker slaap vanavond:D

Op het +je duwen ipv op 'citeer'. Laatste die je wilt citeren WEL op 'citeer' duwen ;)

no prob

12 min cardio

15 min buikoefeningen

Warming up alles 10X 50% á 60 %

Seated cable row
6x36
6x41
6x41
6x41
6x41

Incline Dumbbell curl
6x8
6x9
6x9
6x9

Bent over dumbbell row
6x9
6x9
6x10
6x10

Pull up (volgende keer weet ik het)
6x?
6x?
6x?
6x?

Upright Dumbbell row (polsen niet fijn, maar gaat goed)
6x8
6x9
6x9
6x9

lying french press Dumbbell
6x16
6x16
6x16
6x16

Pull down front
6x36
6x41
6x41
6x41
6x41 (en ik ben boos:fire:)

Standing dumbbell curl
6x8
6x9
6x9
6x9

Ben best tevreden iets meer dan moest, maar ik moest mijn erergie leegmaken, dat is gelukt:p.
De apen armen zijn geboren:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven