Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij belooft dat je niet gaat lachen
---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------
Doe je ook mee, dan mag jij als laatste
---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------
haha, ik denk dat ik nu niets heb om te laten zien behalve een vet laag spek over me six/pack heen.
Daar zit niet iedereen op te wachten! dat bespaar ik jullie ff.![]()
haha, ik denk dat ik nu niets heb om te laten zien behalve een vet laag spek over me six/pack heen.

Volgens mij heb je de afgelopen pagina's niet goed gelezen![]()

Dus alleen als je spontaan lacht om de foto's is het goed!![]()

Als jij belooft dat je niet gaat lachen
---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------
Doe je ook mee, dan mag jij als laatste
---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------
We gaan je gewoon met zijn alle overhalenWedden dat die tijd dan komt
---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------
Volgens mij heb je de afgelopen pagina's niet goed gelezen![]()
Jawel, ze is een beetje verlegen![]()
haha, jawel!! maar stuiterbal is al best wel een tijdje bezig met dit. En ik neem aan dat ze dan foto's zal plaatsen van waar ze nu is. Dus dat zal veel beter zijn dan waar ik nu ben. Dat verschil bedoelde ik![]()

+1!
Heb je trouwens foto's gemaakt toen je was begonnen? Nog over het foto hier plaatsen op DBB, Toch juist vet als er straks een groot verschil is!Dat krijg je natuurlijk niet als je een beginfoto plaatst die al bijna niet meer een begin foto omdat je al lekker aan het trainen bent
![]()

, maar ik ben toch al een beetje trots op mezelf
, (artikel)Holy shit, gaat hier nog steeds om foto.s maken....
Just shoot the damn picture women![]()

, en alles eruit knallen, dan maar hopen dat ik lekker slaap vanavond
We gaan je gewoon met zijn alle overhalenWedden dat die tijd dan komt
---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------
Laat jij ze maar eerst komen, dan komt de rest wel vanzelf!!
Jawel, ze is een beetje verlegen![]()
Nogal jaa![]()
jij daarentegen niet!! en daarom ga jij dus de fotos zo snel mogelijk plaatsen!! Superr![]()
Op het +je duwen ipv op 'citeer'. Laatste die je wilt citeren WEL op 'citeer' duwen![]()

)
.