AndroidHealthClinic

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Als je small bench bezet is, kan je net zo goed een hammergrip DB press doen, met de
ellebogen tegen het lichaam houden, voor je triceps. Of rock n rolls. Nu heb je in de plaats
je voorste delts getraind. Tja ...

Ziet er wel een leuke training uit :thumbs:

Nee, zo bedoel ik het niet. ik heb als extra opwarming de 60% gepakt en de afwerking ongeveer op 90% gepakt.

Ik hoop dat het duidelijk is??? het was een aanvulling op Robke 78 voor de opwarming van de spieren:)

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Nu maar zorgen dat ik het volhou:D.

Ik snap alleen mijn lichaam niet, ik denk dat ik steeds meer vet aan mijn lichaam plakt:o. Het voelt een beetje slap???. Ik dacht dat dat toch wel een beetje beter zal gaan.

Misscien sta ik even stil, dat kan ook makkelijk:o

Ah check! Begrijp ik ook weer wat de percentages zijn....
Dat je vel 'losser' gaat zitten je het vet beter vast kunt pakken is juist goed - volgende stap is dat het strakker gaat zitten. Het vet 'komt los' zeg maar...

• Topic Starter Topic Starter
Als je small bench bezet is, kan je net zo goed een hammergrip DB press doen, met de
ellebogen tegen het lichaam houden, voor je triceps. Of rock n rolls. Nu heb je in de plaats
je voorste delts getraind. Tja ...

Ziet er wel een leuke training uit :thumbs:

Thanx,daar kan ik weer wat mee,:D

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:16 ----------

Ah check! Begrijp ik ook weer wat de percentages zijn....
Dat je vel 'losser' gaat zitten je het vet beter vast kunt pakken is juist goed - volgende stap is dat het strakker gaat zitten. Het vet 'komt los' zeg maar...

Hoelang gaat dat duren dan, of blijft dat???

Hoe lang dat gaat duren weet ik niet, ik heb immers niet gezien waar je vandaan komt en hoe het er nu voor staat ;)
Dat blijft niet - kijk maar naar mijn foto's (openingspost log). Ik ben in de volgende fase 'loshangen' gekomen. Was op de foto met zwart ondergoed stuk strakker, maar wel meer vet dan nu.

Hoelang gaat dat duren dan, of blijft dat???

Je kan het proberen te forceren door je buik te scrubben. Door het verwijderen
van oude huid gaat er sneller ook nieuwe huid komen. En dan insmeren met een
olie. Kneipp heeft bv met Ylang Ylang. Daar zit alles in.

Ik gebruik olie waar vitamine E in zit, schijnt ook goed te zijn.
(extreem gevoelige huid, dus die olie is toch wel goed...)

Ik gebruik olie waar vitamine E in zit, schijnt ook goed te zijn.
(extreem gevoelige huid, dus die olie is toch wel goed...)

Indeed ... maar probeer dan toch ook iets te vinden waar vit A bijzit & amandelolie.
Q10 en/of cocoabutter (helpt aanmaak collageen)

Je kan het proberen te forceren door je buik te scrubben. Door het verwijderen
van oude huid gaat er sneller ook nieuwe huid komen. En dan insmeren met een
olie. Kneipp heeft bv met Ylang Ylang. Daar zit alles in.

Dat forceren gaat hem niet worden, dan kan ik beter een kaasschaafje gebruiken.:eek: Dan is het in iedergeval hardt:D

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Indeed ... maar probeer dan toch ook iets te vinden waar vit A bijzit & amandelolie.
Q10 en/of cocoabutter (helpt aanmaak collageen)

Cocoabutter, ga ik een keer halen, ik vind dat zo lekker ruiken:o

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Bij kruidvat is kneipp in de aanbieding, 35% korting bij 3 producten :)

Zullen we groepskorting aanvragen:D;)

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Dan maar meteen 3 flessen kopen... :cool:

Jeetje, wat zullen we aan het einde van de rit een zacht huidje hebben en wat ruiken we dan lekker:D;)

Dat forceren gaat hem niet worden, dan kan ik beter een kaasschaafje gebruiken.:eek: Dan is het in iedergeval hardt:D

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Cocoabutter, ga ik een keer halen, ik vind dat zo lekker ruiken:o

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Zullen we groepskorting aanvragen:D;)

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Jeetje, wat zullen we aan het einde van de rit een zacht huidje hebben en wat ruiken we dan lekker:D;)

Ik doe ook mee met de groepskorting hihi :cool::D

Hoe lang dat gaat duren weet ik niet, ik heb immers niet gezien waar je vandaan komt en hoe het er nu voor staat ;)
Dat blijft niet - kijk maar naar mijn foto's (openingspost log). Ik ben in de volgende fase 'loshangen' gekomen. Was op de foto met zwart ondergoed stuk strakker, maar wel meer vet dan nu.

Ik zal over twee weken de foto's plaatsen:o. Ik vind het enger dan ik dacht, maar ze gaan komen.
Ik heb niet veel overgewicht, maar het gaat nog wel een tijd duren voordat alles heel strak is.
Ik merk wel dat ik dunner word, maar het lijkt dan of een week later weer wat slapper word. Dus dat zullen wel die fases zijn???

Ik denk dat ik met mijn 72 kilo een eind kom om in shape te raken.

Als we allemaal foto's gaan plaatsen wanneer we pas superstrak in ons vel zitten dan blijft er weinig meer te bereiken ;)
Herkennen doen we je toch niet - en schamen voor het feit dat je niet 'strak' bent hoeft niet: daarvoor kwam je juist op dit forum terecht!

als we allemaal foto's gaan plaatsen wanneer we pas superstrak in ons vel zitten dan blijft er weinig meer te bereiken ;)
herkennen doen we je toch niet - en schamen voor het feit dat je niet 'strak' bent hoeft niet: Daarvoor kwam je juist op dit forum terecht!

+1

Dan gaan we maar:sad:, het gaat goed komen:D

Uiteindelijk komt ALLES goed! :thumb:

Vandaag geen trainen:(, spierpijn en een rotbericht. even rustig op me in laten werken en morgen gaan we weer aan de slag:o.
Ik vraag me wel af: is dit wel heel belangrijk in het leven???:(, hoofdpijn krijg je van dit soort dingen (inhoud niet boeind).

Uiteindelijk moet je doen waar je je goed bij voelt. Als dat trainen is: top. Als dat een keer wat anders is: zeker doen!
Ik voel me goed bij trainen, goed eten en het afgezaagde 'ontspanning door inspanning'...

Terug
Naar boven