XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Trainen is niet alleen voor een mooi lijf, het helpt je ook in moeilijke tijden. Je kan je agressief in kwijt, je hoofd leegmaken en je zelf weer herboren laten voelen. Het gevoel dat je de wereld weer kan dragen;)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Als we allemaal foto's gaan plaatsen wanneer we pas superstrak in ons vel zitten dan blijft er weinig meer te bereiken ;)
Herkennen doen we je toch niet - en schamen voor het feit dat je niet 'strak' bent hoeft niet: daarvoor kwam je juist op dit forum terecht!

Daar heb je helemaal gelijk.. Bij mij is het net weer even anders. Ik heb beginfoto's gemaakt, maar toch durf ik ze op dit moment nog niet te plaatsen omdat ik me juist "mager voel". Nouja, wel slank en wel strak... maar spierloos/vormloos :(..

• Topic Starter Topic Starter
Trainen is niet alleen voor een mooi lijf, het helpt je ook in moeilijke tijden. Je kan je agressief in kwijt, je hoofd leegmaken en je zelf weer herboren laten voelen. Het gevoel dat je de wereld weer kan dragen;)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Daar heb je helemaal gelijk.. Bij mij is het net weer even anders. Ik heb beginfoto's gemaakt, maar toch durf ik ze op dit moment nog niet te plaatsen omdat ik me juist "mager voel". Nouja, wel slank en wel strak... maar spierloos/vormloos :(..

Ik ben ook bang voor de vormloos:(, zo hebben we allemaal wat te zeuren.
Maar mijn schouders eronder en de foto's gaat erop over twee weken:D;)

Ik ben ook bang voor de vormloos:(, zo hebben we allemaal wat te zeuren.
Maar mijn schouders eronder en de foto's gaat erop over twee weken:D;)
Respect!
Niet bang zijn voor vormloze foto's, je weet dat je keihard aan het trainen bent! Misschien is het nu nog niet perfect strak, maar des te meer motivatie om door te gaan!!Komt goed!!

:DDan wacht ik wel eerst tot dat die van jou erop staan :p:p:p

Als jij belooft dat je niet gaat lachen:hahaha:

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Ben nu wel benieuwd naar je prestaties!!;)
Super dat je het durft!:thumbs:

Doe je ook mee, dan mag jij als laatste:D;)

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Respect!
Niet bang zijn voor vormloze foto's, je weet dat je keihard aan het trainen bent! Misschien is het nu nog niet perfect strak, maar des te meer motivatie om door te gaan!!Komt goed!!

Moet jij zeggen, jij durft alles:D, maar wat wil je met zo'n lichaam:p

Gewoon doen, werkt goed voor je motivatie. Ik heb ook foto;s van mijn walrus periode er op gezet...

Die shit werkt echt.

Schaamtes moet je niet kennen meid. Das zonde van de tijd.

Je bent goed bezig en zo moet je door gaan.

Gewoon doen, werkt goed voor je motivatie. Ik heb ook foto;s van mijn walrus periode er op gezet...

Die shit werkt echt.

Schaamtes moet je niet kennen meid. Das zonde van de tijd.

Je bent goed bezig en zo moet je door gaan.

Vrouwen hé:p, je kent ze, moeten altijd wat zeuren:D

Maar woord maakt daad;) en dat gaat gebeuren.

Leuk dat je er bent:).

Ik heb mijn walrusfoto er ook op gezet ;)
...in een spoiler, maar toch.

Vooral de progressie is na een tijdje écht gaaaf!

Moet jij zeggen, jij durft alles:D, maar wat wil je met zo'n lichaam:p

Ik heb mn hele leven al fanatiek gesport, bijna altijd 3x of vaker in de week. Anders had ik waarschijnlijk ook zitten twijfelen of ik nu foto's zou plaatsen of niet.
Wees trots op jezelf dat je nu goed bezig bent en zoals je zelf al zegt dat er al veranderingen te zien zijn, dat is toch alleen maar mooi! En daar mag je ook trots op zijn!

Wat bedoelt iedereen met een spoiler???

Nou euhm...

Dit!

Ik heb mn hele leven al fanatiek gesport, bijna altijd 3x of vaker in de week. Anders had ik waarschijnlijk ook zitten twijfelen of ik nu foto's zou plaatsen of niet.
Wees trots op jezelf dat je nu goed bezig bent en zoals je zelf al zegt dat er al veranderingen te zien zijn, dat is toch alleen maar mooi! En daar mag je ook trots op zijn!

Je bent lief ;)met je goede opbeurende antwoorden:D

:roflol:
meteen de spoilers er achteraan!

thanx, ik ben weer wat wijzer;)

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Ik heb mijn walrusfoto er ook op gezet ;)
...in een spoiler, maar toch.

Vooral de progressie is na een tijdje écht gaaaf!

Jij verdient je :bow:, er is altijd baas boven baas;)

Ach, schiet op!
Valt best mee. Zoveel bijzonders doe / deed ik niet.

Terug
Naar boven