XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Ik moet er over nadenken, ik kan mij niet voorstellen dat het een verschil voor mij nu uit zal maken. Ik vind dat ik nog niet goed genoeg ben, en nog te onervaren om een goede prestatie neer te kunnen zetten. Zeker met alleen een eindfoto. Je hebt ze wel gezien, dan snap je toch waar ik het over heb:o, reëel gezien

Onzin dat je 'nog niet goed genoeg' bent, je past qua fysiek prima in het lijstje met deelneemsters van de 1e en de 2e contest, en tot nu toe ook van dit jaar.
En daarbij zullen er altijd wel mensen zijn met een beter (en een slechter) fysiek dan jij. Dus je hoeft eigenlijk alleen maar te kiezen of je er zin in zou hebben, of die contest iets voor jou zou zijn, en niet gaan zitten nadenken of je er wel goed genoeg uitziet o.i.d.
En overigens is het antwoord op die vraag gewoon 'ja'.

Jij bent zeker wel contest waardig, dat je daar überhaupt over twijfelt???

Alles met een :D erachter is een pr toch?
Lekker bezig hoor.

Natuurlijk kan jij makkelijk meedoen, anders zou ik t al helemaal niet moeten doen. Weet al zeker niet te winnen, maar je kan alsnog proberen een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten.

Sterk hoor! ;)

Sterke training:D. Gewoon meedoen met de contest :)

damn wat een volume weer! whoehoee dat gaat als een malle hiero!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.048
Jij stuitert maar door he?:p
Die gekke bekken had ik wel willen zien btw!:D

Daar word ik zo lelijk van, dat wil jij helemaal niet zien.
Thanx:D

thanx:D

Onzin dat je 'nog niet goed genoeg' bent, je past qua fysiek prima in het lijstje met deelneemsters van de 1e en de 2e contest, en tot nu toe ook van dit jaar.
En daarbij zullen er altijd wel mensen zijn met een beter (en een slechter) fysiek dan jij. Dus je hoeft eigenlijk alleen maar te kiezen of je er zin in zou hebben, of die contest iets voor jou zou zijn, en niet gaan zitten nadenken of je er wel goed genoeg uitziet o.i.d.
En overigens is het antwoord op die vraag gewoon 'ja'.

Ik laat het antwoord in het midden, maar bedankt, ik ben nog niet overtuigd. Sorry,sorry:o

Jij bent zeker wel contest waardig, dat je daar überhaupt over twijfelt???

Bedankt voor het compliment, maar een beetje streng zijn voor jezelf is niet erg:p

Alles met een :D erachter is een pr toch?
Lekker bezig hoor.

Natuurlijk kan jij makkelijk meedoen, anders zou ik t al helemaal niet moeten doen. Weet al zeker niet te winnen, maar je kan alsnog proberen een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten.

:D, zijn verbeteringen. Ik ben al bezig om een goed resultaat neer te zetten,:D;)

Bedankt, zaterdag naar de 6 reps en dan gaan de gewichten hoop ik weer wat omhoog.

Sterke training:D. Gewoon meedoen met de contest :)
Thanx, zou je wel willen he.:p

+1

Je bent zeker contestwaardig!

bedankt:D

damn wat een volume weer! whoehoee dat gaat als een malle hiero!

Ik ben juist benieuwd naar volgende week met de 6 reps of ik nog een goede vooruiitgang kan boeken, vooral bij de squat:o:rolleyes::D

3 reps vind ik persoonlijk leukste :P Maar 6 is ook nog leuk :D

2 rug en 3 bicepsoef
waarom niet 4 oef rug en 1 biceps stuitertje
biceps is toch maar een kleine spiergroep

• #1.051
3 reps vind ik persoonlijk leukste :P Maar 6 is ook nog leuk :D

Misschien in de toekomst, maar ik ben nu tevreden met mijn schema:D

2 rug en 3 bicepsoef
waarom niet 4 oef rug en 1 biceps stuitertje
biceps is toch maar een kleine spiergroep

Ik dacht dat ik twee bicepsoef had???, en ik weet niet zo goed wat ik nog met de rug kan doen, ik zou graag een oefening voor de lower trapezius spier willen werken, ik vind het wel mooi, maar ik weet niet welke oef daarbij hoort???

Je deed er inderdaad 3 biceps oefeningen. Voor de rug: wide grip lat pull down, v-bar pull down, close reverse grip lat pull down, bent over row, wide grip seated row.

Voor de lower trapezius de oefeningen YTWLI met db of de reverse fly.

• #1.053
Je deed er inderdaad 3 biceps oefeningen. Voor de rug: wide grip lat pull down, v-bar pull down, close reverse grip lat pull down, bent over row, wide grip seated row.

Voor de lower trapezius de oefeningen YTWLI met db of de reverse fly.

bedankt, maar ik kan de YTWLI met db niet vinden op het internet. Heeft het nog een andere naam:rolleyes:

• #1.055
Ja ik ziet het (en ik kan het voelen), ik ga het een keer proberen. Ik denk dat hij het goed zal doen:):)

Je kan em ook doen met db

• #1.057
Snapte ik:rolleyes:;):D

standing curl cable row, - dit is idd wel een aparte :D

• #1.059
standing curl cable row, - dit is idd wel een aparte :D

Hij is zo appart dat ik de oef nergens kon vinden, maar de oef leek mij best logisch. Het was een gevolg dat de dumbbells en de bankjes vol waren:o

Morgenochtend lekker rustig, ik vind zaterdagochtend altijd een fijne dag om te trainen:D

supersetje :

twee oefeningen achter elkaar doen zonder rust
dat kan een biceps/triceps - borst/rug - twee verschillende spiergroepen dus
of wat ik ook wel eens doe een zware bb curl gevolgd door een lichte cable curl
er zijn heel veel varianten - het is een intense manier van trainen

mijn favorieten zijn toch eigenlijk wel de benchpress icm rows + mill press icm optrekken
met beidde varianten pak je zoveel spieren tegelijk - ideaal

dit doe ik een paar weekjes en dan train ik ze weer individueel

Terug
Naar boven