MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Mee doen:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Ecto-armpies :P

Nee, ziet er zeer mooi uit! Kan begrijpen dat je gratis mag trainen :D

Yep, ze zijn niet dik, maar wel kipfilevrij en daar ben ik blij mee:D
je hebt een mooi lijntje stuiter:)
goeie basis om te trainen
:thumbs:

thanx,maar dit is niet mijn hele begin, mijn buik was niet zo strak:D

En dit wil niet meedoen aan de beachbodycontest?:eek:
Ziet er goed uit stuiter!!:clap:
Ik zeg meedoen!:1e:

Je doet niet mee?!
Jij moet ECHT WEL meedoen!

Niets voor mij:p btw ben dan waarschijnlijk op vakantie:D
MAAR blijf jullie wel aanmoedigen hoor!!;)

Ik ben tussendoor ook op vakantie... maar zowel jij (Bihaar) als Stuiterbal moeten meedoen!

Ik hou het ook bij aanmoedigen aangezien ik geen tijd/zin heb om een logje bij te houden en dit volgens mij wel verplicht is.

Oke dames en heren, bedankt voor de aanmoedeging:D:p.
Hier komt mijn maarrreee. Ik kan volgens mij in 2,5 maand geen goede progressie laten zien. Ik wil namelijk niet dunner worden en ik kan mij haast niet voorstellen dat mijn spieropbouw een groot verschil zal maken met de status waar ik nu ben.:o

thanx

Weet eigenlijk niet of cutten bij de vrouwencontest ook het doel moet zijn.

Geen antwoord op mn post? :( ;)

Je hoeft niet een progressie te laten zien. Kan wel, als je op je progressie beoordeeld wilt worden, maar het hoeft niet. Als je in je collage alleen foto's wilt plaatsen van het eindresultaat, word je alleen daarop beoordeeld :)

Ik zou het wel doen! :D Je ziet er goed uit!

• #1.028
Jaa, ik zie ze!

Nog steeds lekker strak hoor. Maar schiet het massabouwen voor je gevoel al een beetje op?

Oeps, over het hoofd gezien:o.

Ik ben sinds eind augustus begonnen met fitness en sinds ik op het forum zit goed aan de slag gegaan.
Als ik vergelijking maak met het begin, heeft er toch wel veel veranderingen plaatsgevonden:
  • Buik (veel) strakker, minimaal 8 cm, nu gaat er niks meer af alleen gaan mijn spieren ooit zichbaar worden.
  • mijn benen zijn bijna sinaasappelloos, dat is sinds mijn jeugd niet meer voorgekomen.
  • Er is een begin aan mijn benen te zien, qua spieren en ronde vormen.
  • kan al mijn kleren weer aan.
  • Ik zit veel fijner in mijn vel, omdat ik mijn lichaam beter eruit vind zien.
  • Ik krijg best veel complimenten dat ik er goed uit zie, en dat was best een tijd geleden.
Massa gaat dus wel degelijk de goede kant op, maar wil ik ooit zoals Naomi of Aradev worden, dan heb ik nog een hele weg te gaan en dat gaat toch wel lang duren???.
Maar dit tempo kan ik goed overzien:p

Oeps, over het hoofd gezien:o.

Ik ben sinds eind augustus begonnen met fitness en sinds ik op het forum zit goed aan de slag gegaan.
Als ik vergelijking maak met het begin, heeft er toch wel veel veranderingen plaatsgevonden:
  • Buik (veel) strakker, minimaal 8 cm, nu gaat er niks meer af alleen gaan mijn spieren ooit zichbaar worden.
  • mijn benen zijn bijna sinaasappelloos, dat is sinds mijn jeugd niet meer voorgekomen.
  • Er is een begin aan mijn benen te zien, qua spieren en ronde vormen.
  • kan al mijn kleren weer aan.
  • Ik zit veel fijner in mijn vel, omdat ik mijn lichaam beter eruit vind zien.
  • Ik krijg best veel complimenten dat ik er goed uit zie, en dat was best een tijd geleden.
Massa gaat dus wel degelijk de goede kant op, maar wil ik ooit zoals Naomi of Aradev worden, dan heb ik nog een hele weg te gaan en dat gaat toch wel lang duren???.
Maar dit tempo kan ik goed overzien:p

Blijven doorzetten, dit ga je echt wel halen. Ik merk indd hetzelfde. Zit strakker in me vel en krijg vaker complimentjes. maar ik denk dat de complimentjes nu meer zijn, omdat je zelf zekerder geworden bent over je lichaam waardoor je onbewust een positieve houding gaat uitstralen naar je omgeving toe. (als je hem tenminste nog begrijpt:p) Dat is dus alleen maar beter, dus keep the good work going on!:thumb:

Dat lijken me echter vooral effecten van vet verliezen. Hoe gaat het met meer spiermassa krijgen? Dat was toch je doel?

Zo'n lichaam als aradev red je inderdaad niet in een jaar. Maar je kan er op zn minst naar streven. Ben ook afgelopen augustus begonnen, dus extra leuk om 31 juli het resultaat te presenteren.

Je hoeft niet een progressie te laten zien. Kan wel, als je op je progressie beoordeeld wilt worden, maar het hoeft niet. Als je in je collage alleen foto's wilt plaatsen van het eindresultaat, word je alleen daarop beoordeeld :)

Ik zou het wel doen! :D Je ziet er goed uit!

True, het is niet verplicht om een before foto te laten zien, dus dan wordt je ook niet expliciet op je vooruitgang beoordeeld, maar gewoon alleen op je 'eind' fysiek.
Dus dat is geen reden om niet mee te doen :D

Jouw vooruitgang ziet er beter uit dan die van mij:). Je kan ook wel meedoen, nog meer motivatie ;)

leuk dat je goede progressie maakt! foto op vorige pagina ziet er ook goed uit:)
en wat zijn sinasappelbenen dan??:P

Dat bedoel, geen vooruitgang zegt ze dan in eerste instantie:)

• #1.035
Dat lijken me echter vooral effecten van vet verliezen. Hoe gaat het met meer spiermassa krijgen? Dat was toch je doel?

Zo'n lichaam als aradev red je inderdaad niet in een jaar. Maar je kan er op zn minst naar streven. Ben ook afgelopen augustus begonnen, dus extra leuk om 31 juli het resultaat te presenteren.

Nee hoor is niet het effect van alleen vet verliezen. Maar ook massa gainen
  • Ik ben totaal 1 kilo afgevallen van eind augustus vorig jaar.
  • Ik ben +/- 8 á 9 cm van mijn taille kwijt.
  • sinaasappelhuid is niet van de vetvermindering, maar van de spieren die groter worden, waardoor de huis strakker gaat staan.
  • Armen zijn wel dunner geworden, maar er is in gespannen situatie veel minder kipfile aan. Triceps komen door en biceps zijn zichtbaar.
  • Met de billetjes gaat het ook goed.
Dus dat heeft zeker met gainen te maken.

True, het is niet verplicht om een before foto te laten zien, dus dan wordt je ook niet expliciet op je vooruitgang beoordeeld, maar gewoon alleen op je 'eind' fysiek.
Dus dat is geen reden om niet mee te doen :D

Ik moet er over nadenken, ik kan mij niet voorstellen dat het een verschil voor mij nu uit zal maken. Ik vind dat ik nog niet goed genoeg ben, en nog te onervaren om een goede prestatie neer te kunnen zetten. Zeker met alleen een eindfoto. Je hebt ze wel gezien, dan snap je toch waar ik het over heb:o, reëel gezien

Jouw vooruitgang ziet er beter uit dan die van mij:). Je kan ook wel meedoen, nog meer motivatie ;)

Dank je wel:D. Ik moet het op mij in laten werken, maar nu staat de weegschaal nog op de negatieve kant:o

leuk dat je goede progressie maakt! foto op vorige pagina ziet er ook goed uit:)
en wat zijn sinasappelbenen dan??:P
Héhé, leuk dat je er bent:D. Dank je voor het compliment.
sinaasappelhuid, zijn van die mooie vetputten in je benen(of ergens anders), waardoor je er heel sharmant eruit gaat zien:D:D

Laatst bewerkt:
Hahahaha 'kipfile' aan je armen, ik ging ff strak hier.:roflol:

• #1.038
Cardio 5 min

Alles opgewarmd 50/60%

Pull down front
10x27.5
10x32.5
10x32.5
10x32.5 ik kom niet verder

Seated cable row