Niets voor mij
btw ben dan waarschijnlijk op vakantie
MAAR blijf jullie wel aanmoedigen hoor!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
btw ben dan waarschijnlijk op vakantie

Niets voor mijbtw ben dan waarschijnlijk op vakantie
MAAR blijf jullie wel aanmoedigen hoor!!![]()
Ecto-armpies
Nee, ziet er zeer mooi uit! Kan begrijpen dat je gratis mag trainen![]()

je hebt een mooi lijntje stuiter
goeie basis om te trainen
![]()

En dit wil niet meedoen aan de beachbodycontest?
Ziet er goed uit stuiter!!
Ik zeg meedoen!![]()
Ik ben tussendoor ook op vakantie... maar zowel jij (Bihaar) als Stuiterbal moeten meedoen!
Ik hou het ook bij aanmoedigen aangezien ik geen tijd/zin heb om een logje bij te houden en dit volgens mij wel verplicht is.

.
Jaa, ik zie ze!
Nog steeds lekker strak hoor. Maar schiet het massabouwen voor je gevoel al een beetje op?
.
.
Oeps, over het hoofd gezien.
Ik ben sinds eind augustus begonnen met fitness en sinds ik op het forum zit goed aan de slag gegaan.
Als ik vergelijking maak met het begin, heeft er toch wel veel veranderingen plaatsgevonden:
Massa gaat dus wel degelijk de goede kant op, maar wil ik ooit zoals Naomi of Aradev worden, dan heb ik nog een hele weg te gaan en dat gaat toch wel lang duren
- Buik (veel) strakker, minimaal 8 cm, nu gaat er niks meer af alleen gaan mijn spieren ooit zichbaar worden.
- mijn benen zijn bijna sinaasappelloos, dat is sinds mijn jeugd niet meer voorgekomen.
- Er is een begin aan mijn benen te zien, qua spieren en ronde vormen.
- kan al mijn kleren weer aan.
- Ik zit veel fijner in mijn vel, omdat ik mijn lichaam beter eruit vind zien.
- Ik krijg best veel complimenten dat ik er goed uit zie, en dat was best een tijd geleden.
.
Maar dit tempo kan ik goed overzien![]()
) Dat is dus alleen maar beter, dus keep the good work going on!Je hoeft niet een progressie te laten zien. Kan wel, als je op je progressie beoordeeld wilt worden, maar het hoeft niet. Als je in je collage alleen foto's wilt plaatsen van het eindresultaat, word je alleen daarop beoordeeld
Ik zou het wel doen!Je ziet er goed uit!

Dat lijken me echter vooral effecten van vet verliezen. Hoe gaat het met meer spiermassa krijgen? Dat was toch je doel?
Zo'n lichaam als aradev red je inderdaad niet in een jaar. Maar je kan er op zn minst naar streven. Ben ook afgelopen augustus begonnen, dus extra leuk om 31 juli het resultaat te presenteren.
True, het is niet verplicht om een before foto te laten zien, dus dan wordt je ook niet expliciet op je vooruitgang beoordeeld, maar gewoon alleen op je 'eind' fysiek.
Dus dat is geen reden om niet mee te doen![]()
, reëel gezienJouw vooruitgang ziet er beter uit dan die van mij. Je kan ook wel meedoen, nog meer motivatie
![]()
. Ik moet het op mij in laten werken, maar nu staat de weegschaal nog op de negatieve kant
Héhé, leuk dat je er bentleuk dat je goede progressie maakt! foto op vorige pagina ziet er ook goed uit
en wat zijn sinasappelbenen dan??![]()
. Dank je voor het compliment.

Hahahaha 'kipfile' aan je armen, ik ging ff strak hier.![]()

Ik trek bij deze oefening weer gekke bekken