Fitness Seller

Log IsabelleVD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd :thumb:
 
Van harte gefeliciteerd Isabelle! :)


Loosen up a little ;)
 
Gefeliciteerd ben blij dat ik op een echte winnaar heb gestemd!
 
Gefeliciteerd met je prijs! je bent echt diep gegaan met je training en dieet!!:cheer:
 
Ik ga niet iedereen apart bedanken, want ik word een beetje overweldigd door al de felicitaties :o

Ik ben heel erg blij, vooral met wat Aimee over me zei :D Dit motiveert me nog meer om over een jaar er even droog bij te staan, maar wel minstens twee kilo zwaarder! Ik ga er 110% voor. Bedankt iedereen voor de steun en interesse in m'n logje!
 
Komt helemaal goed. 1 tip die ik alle dames eigenlijk meegeef. Blijf lachen op die foto's. Het maakt het plaatje gewoon af. Net zoals de juiste make-up en kleding.
 
Komt helemaal goed. 1 tip die ik alle dames eigenlijk meegeef. Blijf lachen op die foto's. Het maakt het plaatje gewoon af. Net zoals de juiste make-up en kleding.

Absoluut. Ik denk dat dat heel veel uitmaakt!! Mooie dingen om mee te nemen volgend jaar.
Hebben we hier in de log van Isabelle toch al heel veel feedback dingen, zowel voor de deelneemsters als voor de organisatie. Het kan dus alleen maar beter worden volgend jaar :)
 
(Ik ben een beetje laat omdat ik voor de uitslag op vakantie ben gegaan naar Mallorca en nu pas i-net heb, maar...)

Heel erg gefeliciteerd! Zowel met je 2e plek in de notering van Aimee, als met je 3e plek in de uiteindelijk notering! En de prijzen natuurlijk :D

Heel mooi commentaar en complimenten van Aimee zeg!

Miss Beachproof Contest top 3 – Aimée

Top 3.

1. Jo-Ellen
2. Isabelle VD
3. Loca


2. Isabellevd
Deze dame is overduidelijk het droogst van alle dames in de contest!
Kijk naar de verandering van haar buik en schouders bijvoorbeeld, schitterend! Er zijn veel dames droger geworden gedurende
de laatste 8 weken, maar Isabelle is de enige die tot het gaatje is gegaan. Ik weet hoe je je kan voelen tijdens dieetperiodes.
Zakken tot een procent of 15% is goed te doen. Je voelt je dan nog vrij energiek, kunt normaal helder denken en functioneert
verder nog prima. Ga je echter nog een stapje verder, dan komt pas het ellendige gevoel. Op dit punt komt de discipline echt
om de hoek kijken. Je lichaam protesteert tegen, want het wil niet lager. Je weerstand verslechtert en je kunt enkel nog maar
aan junkfood denken. Als ik Isabellevd haar foto’s bekijk, is zij echt tot het uiterste gegaan. Ik denk dat zij op haar eindfoto toch
zeker rond de 10-12% bf zit en dat is erg laag. En het gaat niet alleen om de droogte en hardheid. Aan haar beginfoto te zien, had
ze duidelijk nog wat werk voor de boeg. En dat heeft ze in mijn ogen, zeker goed gemaakt.
 
Late reactie, sorry, maar wel gemeend: Gefeliciteerd! Ook voor jou zeer terecht verdient en gegund! Geniet er van! Blijf je nog wel een log bijhouden?
 
Back
Naar boven