Fitness Seller

Log IsabelleVD

Bezoekers in dit topic

Hoe is het hier? Hopelijk geniet je even van je mooie foto's, ze blijven fantastisch! Mocht ik ooit jouw fysiek bereiken dan beloof ik mezelf ook een fotoshoot!
 
Wat is het stil hier, ik had alweer trainingsverslagen en lekkere spaghetti-recepten verwacht te vinden!

Don't worry, ik ben ondertussen lekker aan het trainen. Gisteren benen getraind en vandaag biceps, triceps, buik en cardio. Het gaat echt heel lekker. Ik voel me heel sterk heb telkens een goed vol gevoel na de trainingen. De training van zaterdag met MissF heeft me weer veel geleerd. Ik moet echt zwaarder gaan met de gewichten. En nu mijn schatje met me meetraint kan ik dat doen en het voelt heerlijk :D

Hoe is het hier? Hopelijk geniet je even van je mooie foto's, ze blijven fantastisch! Mocht ik ooit jouw fysiek bereiken dan beloof ik mezelf ook een fotoshoot!

Bedankt :) Ik ben inderdaad heel blij met het resultaat. Ik kan er niks aan doen, maar ik ben wel teleurgesteld in de wedstrijd. Als ik mijn foto's bekijk, dan denk ik toch dat ik een enorm goede progressie heb gemaakt, maar het aantal stemmen valt wat tegen, hé. Dan begin ik aan mezelf te twijfelen, of ik echt wel zoveel vooruit ben gegaan? Als anderen het niet zien?
 
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik de foto's nog een goed bekijk je echt een enorme progressie hebt geboekt... (maar ik had al gestemd op Cynthia).......

Loca ziet er goed uit en krijgt de meeste stemmen... maar je kan niet vergelijken met haar benen en billen hoe die eerst waren.. en nu staats ze ineens met blote billen op de foto en dat trekt veel geile stemmertjes ;)

Hoe dan ook.. een fantastische progressie!
 
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik de foto's nog een goed bekijk je echt een enorme progressie hebt geboekt... (maar ik had al gestemd op Cynthia).......

Loca ziet er goed uit en krijgt de meeste stemmen... maar je kan niet vergelijken met haar benen en billen hoe die eerst waren.. en nu staats ze ineens met blote billen op de foto en dat trekt veel geile stemmertjes ;)

Hoe dan ook.. een fantastische progressie!

Alsof het me daar om te doen was. :rolleyes:
Na 2 maanden dieet wilde ik ook gewoon mooie foto's maken en aangezien het een beachproof contest is heb ik een strandoutfit aan.
Verder ben ik het volledig met je eens over Isabelle. :)
 
Don't worry, ik ben ondertussen lekker aan het trainen. Gisteren benen getraind en vandaag biceps, triceps, buik en cardio. Het gaat echt heel lekker. Ik voel me heel sterk heb telkens een goed vol gevoel na de trainingen. De training van zaterdag met MissF heeft me weer veel geleerd. Ik moet echt zwaarder gaan met de gewichten. En nu mijn schatje met me meetraint kan ik dat doen en het voelt heerlijk :D



Bedankt :) Ik ben inderdaad heel blij met het resultaat. Ik kan er niks aan doen, maar ik ben wel teleurgesteld in de wedstrijd. Als ik mijn foto's bekijk, dan denk ik toch dat ik een enorm goede progressie heb gemaakt, maar het aantal stemmen valt wat tegen, hé. Dan begin ik aan mezelf te twijfelen, of ik echt wel zoveel vooruit ben gegaan? Als anderen het niet zien?

Je moet deze contest niet zo zien...Het gaat hier niet om degene die hier de meeste progressie heeft gemaakt in bb opzicht. Het is gewoon een beach proof verkiezing en hier kunnen smaken er verschillen. Het heeft totaal niets met spierdefinitie te maken. Maar hoe je er qua uiterlijk uit ziet.

Voor de rest ben ik van mening dat je in ieder geval een runner up bent voor de best posing...Tenminste als jij de foto van de shoot daarvoor gebruikt hebt.

Kom op isabelle...je staat zo droog dat je zelf op het poduim te scherp staat.

Droog staan is niet per definitie massa.. Het is by the way opbouwend bedoeld. Je vet percentage heeft niets met het totale plaatje te maken. Ik denk dat jij je nu eerst moet focussen op spiergroei en aan je eet patroon te lezen, zal je ook hier iets extra aan toe moeten voegen.

Voor de progressie>
Als je droger wilde worden dan heb je hier de 1ste plaats.

Voor de massa> Kan ik je geen beoordeling geven......

Dus met andere woorden:thumbs:

Het heeft in deze contest alleen maar met populariteit te maken;) Cecile heeft ook geen extra stemmen gekregen voor haar playboy pose:D
 
Ik denk dat dit jaar een mooie leerervaring is voor volgend jaar. er kunnen een heleboel duidelijke instructies komen om alle dingen die voorgevallen zijn tijdens de contest te voorkomen.
Het aantal foto's dat je instuurt kan vastgelegd worden.
Telkens eenzelfde pose aannemen. Zo zie je de daadwerkelijke progressie. Nu zie je eerst een foto waar je de rug ziet en op het eind de buik of de eerste foto staat iemand gewoon en de laatste foto worden alle spieren aangespannen.
Dezelfde kelding dragen. ZOals je benoemde bij Loca. Het is nu lastig om te zien of haar benen en billen net zo goed vooruit gegaan zijn als de rest van haar lichaam. Wat ik wel aanneem, omdat je niet op 1 plek strakker wordt.
Ik denk dat het op dit moment geen zin heeft om hier een punt van te maken. We hebben allemaal stinkend onze best gedaan. Jij ook, want je hebt een mooie progressie gemaakt.
Een wedstrijd moet eerst uitgevoerd worden om te zien of er dingen beter kunnen. Alleen maar goed voor volgend jaar toch?
Gewoon lekker doorgaan met trainen en eten en je eigen doelen behalen.
Ik heb vertrouwen in je :)
 
Je moet deze contest niet zo zien...Het gaat hier niet om degene die hier de meeste progressie heeft gemaakt in bb opzicht. Het is gewoon een beach proof verkiezing en hier kunnen smaken er verschillen. Het heeft totaal niets met spierdefinitie te maken. Maar hoe je er qua uiterlijk uit ziet.

Voor de rest ben ik van mening dat je in ieder geval een runner up bent voor de best posing...Tenminste als jij de foto van de shoot daarvoor gebruikt hebt.

Kom op isabelle...je staat zo droog dat je zelf op het poduim te scherp staat.

Droog staan is niet per definitie massa.. Het is by the way opbouwend bedoeld. Je vet percentage heeft niets met het totale plaatje te maken. Ik denk dat jij je nu eerst moet focussen op spiergroei en aan je eet patroon te lezen, zal je ook hier iets extra aan toe moeten voegen.

Voor de progressie>
Als je droger wilde worden dan heb je hier de 1ste plaats.

Voor de massa> Kan ik je geen beoordeling geven......

Dus met andere woorden:thumbs:

Het heeft in deze contest alleen maar met populariteit te maken;) Cecile heeft ook geen extra stemmen gekregen voor haar playboy pose:D

Dat is ook de bedoeling om nu meer spiermassa te krijgen. En ik zit momenteel op 2000 kcal en dat wordt de komende weken nog verhoogd tot 2250 kcal. Dus ik denk dat ik qua eetpatroon wel goed zit.

Maar de boodschap is duidelijk: ik ben droog maar niet gespierd... Je hoeft het niet te verbloemen hoor!
 
Dat is ook de bedoeling om nu meer spiermassa te krijgen. En ik zit momenteel op 2000 kcal en dat wordt de komende weken nog verhoogd tot 2250 kcal. Dus ik denk dat ik qua eetpatroon wel goed zit.

Maar de boodschap is duidelijk: ik ben droog maar niet gespierd... Je hoeft het niet te verbloemen hoor!


??? Wel gespierd, maar pezig...Ik verbloem het niet hoor.. Je kan veel ronder:D De rest zit gewoon echt goed, niet zo onzeker isa ;)

Ik weet ook niet wat je voorbeeld lichaam is...

Enne tussen cals..wat zijn de verhoudingen

koolhydraten, eiwitten, vet
 
ik zou als ik jou weas maar eens kijken naar de uitslag van alles
 
??? Wel gespierd, maar pezig...Ik verbloem het niet hoor.. Je kan veel ronder:D De rest zit gewoon echt goed, niet zo onzeker isa ;)

Ik weet ook niet wat je voorbeeld lichaam is...

Enne tussen cals..wat zijn de verhoudingen

koolhydraten, eiwitten, vet

50-30-20

geloof mij, ik zou maar al te graag ronder zijn, maar mijn lichaam heeft dat nog niet gesnapt, denk ik...
 
Je moet mailen voor de prijzen.

Heel erg gefeliciteerd, ben het volledig eens met de onderbouwing!
Ik gooi wel m'n abo van je log af, zoveel felicitaties kan m'n mailbox vast niet aan...
 
Gefeliciteerd!!! :clap:
 
gefeliciteerd!!!!!!!!! :)
 
Niet gewonnen maar de prestatie is toch een plak waard
ik stuur ze naar alle dames
;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Alsof het me daar om te doen was. :rolleyes:
Na 2 maanden dieet wilde ik ook gewoon mooie foto's maken en aangezien het een beachproof contest is heb ik een strandoutfit aan.
Verder ben ik het volledig met je eens over Isabelle. :)

haha nee ik zeg niet dat het je daar om te doen was.. maar bewust of onbewust levert het wel veel stemmen op. Buiten het feit dat het gewoon mooie foto's zijn en je een mooie fysiek hebt.

Ik zeg slim gedaan! ;)
 
Gefeliciteerd dame!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zie je nou wel Isabelle??;)
Elke keer als ik jouw naar hoor/lees moet ik ook gelijk aan lekkere spaghetti denken, hm...

Goed gedaan meid!!
 
Back
Naar boven