AndroidHealthClinic

Log IsabelleVD

Bezoekers in dit topic

+1! Zeker weten :cheer: :D
 
knap resultaat!
maar ik persoonlijk vond je lichaam van op de eerste foto mooier..
 
Hier is mijn eindfoto toch nog een keer alleen. Want die vergelijkingsfoto is maar klein uitgevallen vind ik. Ik weet niet hoe het komt, als ik de JPEG open heb ik een grote foto, maar als ik die hier upload niet???

Je staat idd erg droog! :thumb:

Wat zijn jou stats nu?
 
Heb je eigenlijk je doel qua vetpercentage nog gehaald? Ik vind je super mooi zo overigens!
 
Tja, ik ben er eigenlijk best wel fier op, dus hier is alvast mijn eindfoto :D

Ole ola dat ziet er goed uit:cool:

daarmee krijg je The Beaches wel plat Meid.

:thumb: ;)
 
Je staat idd erg droog! :thumb:

Wat zijn jou stats nu?

Heb je eigenlijk je doel qua vetpercentage nog gehaald? Ik vind je super mooi zo overigens!

Ik weeg nu 53 kg en BF weet ik niet. Ik heb het niet meer gemeten sinds de fotoshoot. Ik heb de tien procent niet gehaald. Ik ben op 11% blijven steken, maar daar lig ik niet zo wakker van. Ik vond dat ik er goed droog bijstond, en heb zelfs geen vetverbrander gebruikt. Met een vetverbrander had ik die misschien wel gehaald, maar het blijft toch niet zo gezond voor je lichaam. Op de dag van de shoot woog ik 52 kg.
 
prachtig droog fysiek :thumb: jammer inderdaad dat ze niet in collage vorm richting ryu zijn gegaan :(
 
prachtig droog fysiek :thumb: jammer inderdaad dat ze niet in collage vorm richting ryu zijn gegaan :(

Ja, ik weet het. Ik kan wel janken, maar hij heeft er gewoon niks van gezegd...
 
Ja, ik weet het. Ik kan wel janken, maar hij heeft er gewoon niks van gezegd...

lol, naja ga er niet eens meer op in..

Succes met je trainingen verder.
 
Ja, ik weet het. Ik kan wel janken, maar hij heeft er gewoon niks van gezegd...

schrale troost is dat je het uiteindelijk voor jezelf doet...ik zou gewoon nog een asociale collage maken van al die mooie foto's in je log.
 
Ach, niet treuren, hele gang van zaken komt inmiddels behoorlijk amateuristisch over doordat één iemand nogal bijdehand en arrogant bezig is, volgend jaar zonder hem denk ik;-)

En janken is ook weer wat overbodig he, je hebt je doelen bereikt Isabelle en daar ging het om toch?
Die roem en waardering heb je nu ook gewoon hoor, daar hoef je echt heen beachwedstrijd voor te winnen.
 
Ach, niet treuren, hele gang van zaken komt inmiddels behoorlijk amateuristisch over doordat één iemand nogal bijdehand en arrogant bezig is, volgend jaar zonder hem denk ik;-)

En janken is ook weer wat overbodig he, je hebt je doelen bereikt Isabelle en daar ging het om toch?
Die roem en waardering heb je nu ook gewoon hoor, daar hoef je echt heen beachwedstrijd voor te winnen.

Ik snap niet goed wat je bedoelt? Bedankt voor het compliment wel. Ik vind het gewoon jammer, omdat ik beter de foto's van mijn fotoshoot had genomen, maar spijt komt altijd te laat hé. Het is gewoon een communicatiefout en dat kan gebeuren...

Je hebt gelijk, mijn doel is bereikt en nu volle gas op naar het volgende doel. Ik hoop over een aantal maanden weer een foto te kunnen posten met mooie vooruitgang. Daar ga ik nu 100% voor :D
 
Ach, dat was even een stukje emotie van mijn kant, heeft niets met jou te maken ;)

Je foto's van de fotoshoot stonden in je log denk ik?
Die heb ik ook gezien en waren heel mooi, super.
Ik moet toegeven dat ik ook niet alle logjes bekeken heb maar die van jou wel, verder nog een stuk of 5 log's bekeken.
Dus je angst dat je nu stemmen misloopt omdat die foto's niet meegenomen zijn is niet helemaal terecht denk ik.
Meid, even diep ademhalen en lekker doorgaan, je bent een toppertje!
 
stem uitgebracht :D
 
bedankt ;) maar ik denk dat het een verloren zaak is :(

Denk wel dat het over 1/3 van de stemmen gaat.

BnF heeft ook 1/3 van de stemmen (vraag me af hoeveel dat gaat verschillen) en Aimee heeft ook 1/3 van de stemmen (en die schijnt erg af te wijken van de poll op deze site)

Er is dus nog een sprankje hoop! (ik hoop ook op een sprankje)
 
Wat is het stil hier, ik had alweer trainingsverslagen en lekkere spaghetti-recepten verwacht te vinden!
 
Back
Naar boven