Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flinke trainingen kerel! Moet helemaal met die koorts erbij flink wat van je gevraagd hebben.
Vanwaar geen extra hamstrings oeening btw?
Ja ben echt helemaal kapot nu. Ik had geen extra hams oefening omdat ik al last had van m'n rug, normaal doe ik stiffed leg deadlift. Daarnaast wil ik meer aandacht leggen op m'n quads omdat ze achter liggen.
)Kun je toch op zijn minst wat hamstrings machine doen, al is het maar 1 setje. (is nog tenminste wat)
Maar ik ken het, vind quads zelf ook wel belangrijker.
Kuiten lopen zeker achter als ik het zo zie?
Sterk verder, brutaal log.
Qua massa wel, qua kracht niet. Het was geen plate loaded calf raise he, gewoon in de smith op een step dus dat is niet echt ideaal.
(wie geeft er nou om kuitkracht). Ik vind de standing calf raise vervelend overigens, veel druk op je wervel als je zwaarder wilt gaan. Daarom pak ik ipv de staande calf raise gewoon calf press in de leg press (zelfde effect). Ah ok, dan maakt het niet uit(wie geeft er nou om kuitkracht). Ik vind de standing calf raise vervelend overigens, veel druk op je wervel als je zwaarder wilt gaan. Daarom pak ik ipv de staande calf raise gewoon calf press in de leg press (zelfde effect).
Pak je die seated ook in de smith?
Hehe boeit me ook niks nee. Klopt ja, ik kreeg eerst ook altijd last van m'n wervels maar nu pak ik de stang vast in mijn handen, dan heb je die stress op je wervels niet. Seated is niet in de smith, gewoon plate loaded.

Zo lijkt me ook niet zo fijn. Wel fijn van zo'n seated machine wou dat wij er een hadden![]()
Ja is wel fijn, alleen wel apart dat ze geen standed calf raise hebben. Met seated spreek je voornamelijk je soleus aan, daarom liep mijn binnenkant kuit oftewel gastrocnemius zwaar achter.

dude wtf, jij gaint echt alsof het niks is. Je bent nu iig zwaarder als mij weer. Heb deze week gegeten als peuter door studie -_-. Anyhow nette training