MuscleMeat

Log Jeffa040 part 2: shut up and show some ****ing effort.

Damn kerel, dat zijn me snelle gains. VP niet omhoog gegaan?

Bruut volume op die T-bar rows ook!

• Topic Starter Topic Starter
Damn kerel, dat zijn me snelle gains. VP niet omhoog gegaan?

Bruut volume op die T-bar rows ook!

Niet dat ik weet, ik gain nauwelijks VP. Toen ik in mijn 1e trainingsjaar 25 kg gegained had was mijn vetpercentage ook nauwelijks gestegen, misschien een paar procent.

Yo,

Ik kom even melden dat ik geen zin heb om m'n log constant te updaten. Ik kom zo nu en dan om even te zeggen hoe het gaat. Het gaat en eten trainen gaat erg goed. Mijn full squat is omhoog gegaan naar 8x130. M'n benen zijn hard aan het groeien en m'n upper body gaat ook lekker mee.

Hoeveel weeg je nu?

Hoe gaat het hier? Kwam dit log toevallig trainen en vond het wel aardig:).

Ja gaat wel lekker! Weeg ondertussen 88 kg. Kracht gaat ook wel lekker. Squat zit nu op 6x140 ongeveer. Presses kan ik momenteel niet doen in verband met een schouder blessure.

Hier de meest recente pic die ik op het moment heb.

1zq687d.jpg

Netjes man, goed te horen dat jij weer op het goede spoor zit.

Yo, even een update na een lange tijd.

Krachttraining is de laatste maanden niet mijn prioriteit geweest aangezien ik in wedstrijdvoorbereiding ben voor het NK boksen. Ik volg een UB/LB split met alleen maar compounds. Ik train puur explosief en plyometrisch. Ik heb de laatste maanden het carb backloading dieet gevolgd. Ik ben in 6 maanden tijd van 88 naar 76 kg gegaan.

Ik heb een behoorlijke pak massa verloren. Dit neem ik maar voor lief omdat mijn doel op het boksen ligt. Ik probeer nu op dit gewicht te blijven. Ik heb in mei wedstrijd, dan moet ik onder de 75 kg zitten.

dgp0dv.jpg

w7ltle.jpg

20716vp.jpg

s3mqkn.jpg

2zxux3k.jpg

Laatst bewerkt:
Update:

Krachttraining staat op een zeer laag pitje. In November 2012 woog ik nog 86 kg. Mijn doel was om in de -81 kg gewichtsklasse wedstrijden te gaan boksen. Aangezien ik behoorlijk snel al 80 woog, had ik een volgend doel gesteld: de -75 kg gewichtsklasse.

Ik weeg momenteel 73,8 kg met een vetpercentage van 8%. Mijn doel was om in de -75 kg gewichtsklasse te gaan boksen. In November woog ik nog 86. Ik heb een aantal maanden het carb backloading principe gevolgd. Ik volg nu sinds een maand het intermittent fasting principe van leangains.com. Beide principes zijn me erg goed bevallen.

Op het moment boks ik 6 keer per week, 1 keer hardlopen en 2 keer krachttraining. Qua krachttraining richt ik me op dynamic effort (westside barbell principe) om explosieve kracht te winnen.

1pa5v6.jpg

8wgi7l.jpg

3500475.jpg

Laatst bewerkt:
shiit shredded man en hallo borst haar, je lichaamsbeharing is het meeste vooruit gegaan wat is je geheim?

shiit shredded man en hallo borst haar, je lichaamsbeharing is het meeste vooruit gegaan wat is je geheim?

Haha valt wel mee op deze pics toch? Ik heb altijd al moeilijk veel lichaamsbeharing gehad. Dat dere celltech.

Haha valt wel mee op deze pics toch? Ik heb altijd al moeilijk veel lichaamsbeharing gehad. Dat dere celltech.
moet ik ook maar eens beginnen met celltech supps, nee echt een goed frame ivm je vechtsporten, goed droog en toch beachproof. Zie je persoonlijk liever met 10kg meer erbij maar daar heb je nu niks aan ;)

moet ik ook maar eens beginnen met celltech supps, nee echt een goed frame ivm je vechtsporten, goed droog en toch beachproof. Zie je persoonlijk liever met 10kg meer erbij maar daar heb je nu niks aan ;)

Nee idd, nu gaat het even om de functionaliteit. In de toekomst plak ik er nog wat massa op. All kindz of gains.

Jij hebt er de laatste jarem behoorlijk wat beef opgegooid man, niiice.

Nee idd, nu gaat het even om de functionaliteit. In de toekomst plak ik er nog wat massa op. All kindz of gains.

Jij hebt er de laatste jarem behoorlijk wat beef opgegooid man, niiice.
Ben benieuwd, rustig opbouwen met je lichaams klasse mee dan.

Valt wel mee blijf nu steken op 80-81kg moet weer meer carbs erbij doen maar wil me shape ook behouden :p
vind het onnodig om er vochtiger bij te lopen voor die paar kg's

Terug
Naar boven