- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik weet het, zelfs dat doe ik al. Maarja ik eet 2x zoveel als ik op intuïtie zou doen dus dat zegt ook wel wat.
Succes verder![]()
jupz, en de chicks kijken ook liever naar een gast met wat "grip" dan zo'n pannekoek waar doorheen kunt kijken, muahahaha
jeffa is ijzersterk bezig, dat moet gezegd worden!!!![]()

Hoofdzaak is, je sttaat er, net als wij, en we steunen elkaar, ja toch, gasten? 

Wat de reden ook is, boeit niet, chicks zeker niet, hahaHoofdzaak is, je sttaat er, net als wij, en we steunen elkaar, ja toch, gasten?
Ik heb vroeger altijd getraind, heb een ongeluk gehad, dan nog een hersenbloeding als gevolg, ik had hartstikke dood moeten zijn, maar ik leef, en ik zal iedereen ff laten zien dat ik er nog ben, haha! Daarom waardeer ik het als anderen er ook hun tanden in zetten, morgen kan je er wel niet meer zijn![]()
Vandaag weer gewogen btw, 3 kg in een maand. We zitten nu op 77, nog 3 kg en ik heb m'n doel bereikt. 80 kg in de zomer, dan mag ik trots zijn op mezelf want dan heb ik 25 kg in 11 maanden gegained. Jammer dat ik alleen maar ****ed up reacties krijg in m'n omgeving. Ik hartstikke blij vertellen dat ik weer 3 kg gegained heb, krijg ik 'hou maar onderhand op' als reactie. Ik vind het best k*t om te horen, als je ziet wat ik er voor die, ik vreet mezelf elke dag vol tot ik mijn kcal aantal heb behaald. Al moet ik 's nachts door eten, boeit me niks, dan ben je ook blij als je een aantal kg's gegained heb in een maand. Geeft me een soort van voldoening. Naja, eigenlijk moet ik me er niks van aantrekken, ik ga gewoon lekker door.
Even een vraagje tussendoor. Ik weeg me nu om de 4 weken, dit vind ik best een lange tijd. Want als ik niet aankom dan demotiveert het me heel erg omdat ik er een hele maand naar toe geleefd / gegeten heb. Is het misschien een idee om om de 2 weken te wegen? Of is dit te kort op elkaar? Ik gain gemiddeld 2.5 kg per maand.
Goed bezig man, ik ben ook trots op je.
Wen er maar aan dat andere mensen je proberen te demotiveren, probeer je daar voor af te sluiten. **** it je doet dit voor jezelf en niet voor anderen.
Ik krijg ook altijd negatieve reacties, maar ondertussen komen diezelfde mensen wel om advies vragen over training en voeding. Ik zeg dan gewoon; je kan er beter niet eens aan beginnen want je hebt de ballen er niet voor om dag in dag uit week in week uit jaar in jaar uit gemotiveerd te zijn en blijven. Schenk nog maar een biertje in voor jezelf.
Opgekankerd.
Ik zelf weeg ook maar eens in de vier weken, juist omdat ik anders kleine verschillen in gewicht niet goed waarneem. Als ik een week hard heb getraind en gegeten en ik zie geen verschil op de weegschaal, dan demotiveert dat me enorm. Daarom weeg ik minder vaak. Het werkt vaker in m'n nadeel dan in m'n voordeel namelijk.
Succes, keep it hardcore.
Oja, en niet vergeten side raises bij je schoudertraining te doen, die zijn imo onmisbaar voor ronde koppen.
Thanks voor je reactie Loo. Je hebt gelijk, mensen die je proberen te demotiveren vragen wel meestal 'ey jef, wat doe jij voor je borst.' Ik zeg meestal gewoon push ups, dat werkt het beste. Opgekankerd.
Als ik me eens in de vier weken weeg en ik heb 4 weken goed gegeten en getraind maar ben nog niks aangekomen dan demotiveert mij dit ook enorm omdat ik er 4 weken hard voor heb gewerkt. Gelukkig ben ik nu over de 75, ik heb er 2 maanden op vast gezeten, volle melk + chocomel did the trick. Ik denk dat ik nu even volle bak gas ga geven tot ik op 80 zit en dan is het mooi voor dit jaar. 80 in de zomer had ik aan het begin van het jaar nog niet eens mogen dromen. Mijn doel was 65/70 na een jaar.
Toevallig heb ik side raises op het programma staan voor vandaag, genoeg gelult ik ga trainen. Latahhhh broeder.
trainse beestt zit goed in je kop bro! Ik kijk niet meer naar de weegschaal eigenlijk. Ik weet dat ik rond de 95 zit en hanteer nu alleen de spiegel en het gevoel wat een training me geeft.
trainse beest

mooie training jef, waarom plak je niet een extra set bij je incline's en bent over rows, zijn mooie cijfers namelijk, gap!
Ik begrijp die negatieve reacties nooit. Bij het bedrijf waar ik momenteel werk hebben ze me flink zien groeien. Van 88kg naar 104kg binnen een half jaar, en ik krijg nooit negatieve reacties. Soms wel eens een grapje of het allemaal vet is of met jou zou ik geen ruzie willen. Gewoon luchtig mee omgaan en dan merken mensen dat jij als persoon helemaal niet veranderd.
Het geeft aan dat je karakter hebt en motivatie om je lichaam te veranderen. Dat zouden ze als iets positief moeten zien. De juiste instelling is gewoon belangrijk en zo te zien ben je goed bezig.