AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

Kan me wel voorstellen dat je dat klote vind, maar haal er gewoon je energie uit man. jij bent ergens mee bezig en dat doe je toch voor jezelf? dus schijt aan die kritieken man. ik was gisteren bij een verjaardag, allemaal mensen die ik niet zo vaak zie en dan de halve vragen beantwoorden over welke eten, T-shirts passen, AAS, trainen, etcetera...maja boeiend. als ze vragen waarom, dan zeg ik dat ik t voor mezelf doe, ik vind het een fijne leefwijze en houd ervan om de lat steeds iets hoger te leggen.
als ze dat niet begrijpen is het hun probleem en niet het mijne.

Maak je niet te druk man, je gaat keihard...dus vasthouden en doorbuffelen!

• Topic Starter Topic Starter
maatje vertelde mij ook "rooke,het is nu wel genoeg hoor" terwijl ik ook maar 92-95 woog(nu nog steeds :rolleyes:)bij 187. De pest is dat mensen niet weten Huge is...ze kennen alleen middelmaat.

maatje vertelde mij ook "rooke,het is nu wel genoeg hoor" terwijl ik ook maar 92-95 woog(nu nog steeds :rolleyes:)bij 187. De pest is dat mensen niet weten Huge is...ze kennen alleen middelmaat.
Toch ben ik nog steeds van mening dat het genoeg is.

Inderdaad, mij vergelijken ze altijd met leeftijdsgenoten. Wat zal de gemiddelde 16 jarige wegen? 60-70 kg?

Even iets anders, ik heb ****ing veel bultjes op mijn schouders en rug. Ik heb al schrubzout geprobeerd maar daar gaan ze niet mee weg. Kan het misschien zijn dat ik lactose gevoellig ben? Of waardoor komen die bultjes? En de belangrijkste vraag: hoe krijg ik ze weg?

bultjes of puisten ?:D

zegt me neits :) maarja ik heb ook geen gave rug :) mss meer water drinken :D

bb rows + db rows = dubbel op - pak dan pull downs voor je lats - nice incline by the way

Ik vraag me trouwens af.. Je bent zo'n 20< kg nu aangekomen in een vrij korte tijd. Heb je geen straie?

Inderdaad, mij vergelijken ze altijd met leeftijdsgenoten. Wat zal de gemiddelde 16 jarige wegen? 60-70 kg?

Even iets anders, ik heb ****ing veel bultjes op mijn schouders en rug. Ik heb al schrubzout geprobeerd maar daar gaan ze niet mee weg. Kan het misschien zijn dat ik lactose gevoellig ben? Of waardoor komen die bultjes? En de belangrijkste vraag: hoe krijg ik ze weg?

Hou je bulk zo schoon mogelijk, en pak af en toe eens een zonnebankje, heeft bij mij ook geholpen ;) Don't worry about it D:

Jeffa, beetje positief he met je 80kg! Dát zullen sommigen al niet eens halen, laat staan op hun 16e.

Je bent top bezig en iemand die in de toekomst nog vele kopjes naar beneden laat kijken.

Jeffa, beetje positief he met je 80kg! Dát zullen sommigen al niet eens halen, laat staan op hun 16e.

Je bent top bezig en iemand die in de toekomst nog vele kopjes naar beneden laat kijken.

Ik heb mezelf al voorgenomen om minder naar de kg's te kijken maar meer naar de spiegel.

Bedankt voor je reactie kerel. :)

Genoeg gelult, het is tijd voor pics! Ik heb before pics en huidige pics onder elkaar gezet om de progressie te bekijken.

Dit is mijn progressie in 11 maanden.

Lat spread:

55 kg:
zswt3c.jpg

77 kg:

2m4r986.jpg

Front ontspannen:

55 kg:
kchz5f.jpg

77 kg:
2vkgltl.jpg

Hier nog een pic van mijn traps @ 77 kg.

314e3x0.jpg

Aight jeffa beest!

Ziet er goed uit, schouders kunnen nog een beetje extra aandacht krijgen. Voor de rest top:thumbs:

Egt wel massief! Je zou niet zeggen dat je zoveel bankt eerlijk gezegt, egt zeer massief! Nette vormen, zeer deftige rug hoor! Respect en ga zo door!

Terug
Naar boven