- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zozo jef, lekker bezig ouwe! Goeie bench hebbie ook, vreten redelijk op orde, prima!
Trouwens ook al een goeie fysiek voor je leeftijd, u getting monsterous!!!
Zo, genoeg veren in je reet voor een spartaanse training, laat ut zien man! yeah, jank die spieren vol!
j/k)Thanks kerel. (eigenlijk moet ik jou ouwe noemen ipv jij mijj/k)
Voeding kan nog stukken beter maar woon nog thuis en helaas is niet alles mogelijk ivm werkende ouders etc. Ik ben wel dedicated bezig met voeding, je zult mij zelden maaltijden over zien slaan. Ik denk dat dit de reden is voor mijn succesvolle bulk. Ik hoop in de zomer op 80 kg te staan, droog sta ik nu al dus voorlopig komt er nog geen cut aan!
Gaan we lollig doen ? whahaha
Ow die 80 kilo ga je makkie redden! Door beuken, je bent goed bezig, brede!

Damn, wat een workout! gongratz gozer!
Precies man, ons dealtje staat.
Jij gaat winnen denk ik.... vieze messo die je er bent!
Maar ik ga mijn best doen!![]()
Damn, wat een workout! gongratz gozer!
Precies man, ons dealtje staat.
Jij gaat winnen denk ik.... vieze messo die je er bent!
Maar ik ga mijn best doen!![]()
Dealtje....? Weet ik weer nergens van...? Mag ik ook meedoen? Ben er nl al bijna hahaha
haha, is goed! Per wanneer moet het zijn gerealiseerd?
Damn, dus dat wordt een paar scheppen mutant mass extra, anders wordt vreten me nieuwe core business, muahahaha
deftig gewicht op die bench, ouwemooi dat je weer kan deadliften!
Zeker mooi dat ik weer kan deadliften, ik begon me al een superdude te voelen.Hehe, zomer 2010?
Thanks rooke.Zeker mooi dat ik weer kan deadliften, ik begon me al een superdude te voelen.

met die 110 bench en 100k deadlift pas je daar wel bij ja![]()
Hohoho, mijn deadlift ligt velen malen hoger dan 100! Een half jaar geleden lag mijn top op 145. Dat was een fatale poging, tijdens de 2e rep van 145 schoot het in mijn rug. Sinsdien een half jaar last gehad van mijn rug, nu weer rustig aan beginnen.

Ah, hehe was weer de eerste keer deadlift he dus moet rustig opgebouwd worden. Als mijn rug niet gaat ouwehoeren dan zie je binnenkort pr's op je scherm verschijnen in deze log.![]()
zal je log is wat frequenter bezoeken 
ik wacht het af kerelzal je log is wat frequenter bezoeken
![]()

zooo ook ff een abbobinnen kort zelf eens een nieuwe log maken eerst ff alles op een rijtje zette
![]()