Fitness Seller

Log Jeffa040

zozo jef, lekker bezig ouwe! Goeie bench hebbie ook, vreten redelijk op orde, prima!
Trouwens ook al een goeie fysiek voor je leeftijd, u getting monsterous!!!

Zo, genoeg veren in je reet voor een spartaanse training, laat ut zien man! yeah, jank die spieren vol!

• Topic Starter Topic Starter
zozo jef, lekker bezig ouwe! Goeie bench hebbie ook, vreten redelijk op orde, prima!
Trouwens ook al een goeie fysiek voor je leeftijd, u getting monsterous!!!

Zo, genoeg veren in je reet voor een spartaanse training, laat ut zien man! yeah, jank die spieren vol!

Thanks kerel. (eigenlijk moet ik jou ouwe noemen ipv jij mij ;) j/k)

Voeding kan nog stukken beter maar woon nog thuis en helaas is niet alles mogelijk ivm werkende ouders etc. Ik ben wel dedicated bezig met voeding, je zult mij zelden maaltijden over zien slaan. Ik denk dat dit de reden is voor mijn succesvolle bulk. Ik hoop in de zomer op 80 kg te staan, droog sta ik nu al dus voorlopig komt er nog geen cut aan!

Thanks kerel. (eigenlijk moet ik jou ouwe noemen ipv jij mij ;) j/k)

Voeding kan nog stukken beter maar woon nog thuis en helaas is niet alles mogelijk ivm werkende ouders etc. Ik ben wel dedicated bezig met voeding, je zult mij zelden maaltijden over zien slaan. Ik denk dat dit de reden is voor mijn succesvolle bulk. Ik hoop in de zomer op 80 kg te staan, droog sta ik nu al dus voorlopig komt er nog geen cut aan!

Gaan we lollig doen ? whahaha
Ow die 80 kilo ga je makkie redden! Door beuken, je bent goed bezig, brede!

Damn, wat een workout! gongratz gozer!

Dan gaan we toch meteen richting de 90, why not. :)

Precies man, ons dealtje staat.

Jij gaat winnen denk ik.... vieze messo die je er bent! :D

Maar ik ga mijn best doen! :D

Damn, wat een workout! gongratz gozer!

Precies man, ons dealtje staat.

Jij gaat winnen denk ik.... vieze messo die je er bent! :D

Maar ik ga mijn best doen! :D

Hehe, we zullen zien. Volgend jaar wordt het wel wat lastiger met school, stage, reizen, etc. Maarja, ik moet geen p*ssy excuses op gaan zoeken dus ik moet niet janken.

Dealtje....? Weet ik weer nergens van...? Mag ik ook meedoen? Ben er nl al bijna hahaha

Jij mag meedoen, maar voor jou geld de 100 ipv de 90. Deal?

haha, is goed! Per wanneer moet het zijn gerealiseerd?

Damn, dus dat wordt een paar scheppen mutant mass extra, anders wordt vreten me nieuwe core business, muahahaha

deftig gewicht op die bench, ouwe ;) mooi dat je weer kan deadliften!

deal! zomer 2010 it is! Wat lees ik nou op mijn weegschaal? 86 alweer???

Foei, dat wordt hard werken 15 kilo erbij in een jaar!!

met die 110 bench en 100k deadlift pas je daar wel bij ja :D

Hohoho, mijn deadlift ligt velen malen hoger dan 100! Een half jaar geleden lag mijn top op 145. Dat was een fatale poging, tijdens de 2e rep van 145 schoot het in mijn rug. Sinsdien een half jaar last gehad van mijn rug, nu weer rustig aan beginnen.

Hohoho, mijn deadlift ligt velen malen hoger dan 100! Een half jaar geleden lag mijn top op 145. Dat was een fatale poging, tijdens de 2e rep van 145 schoot het in mijn rug. Sinsdien een half jaar last gehad van mijn rug, nu weer rustig aan beginnen.

ik had het over nu ;)

zooo ook ff een abbo :D binnen kort zelf eens een nieuwe log maken eerst ff alles op een rijtje zette:p

komt goed eerst ff van die antibiotica af en dan weer knalle

Terug
Naar boven