AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

Dumbbell press:

10 x 30
8 x 30
8 x 30

Front raise:

12 x 10
10 x 12
8 x 14

Shrugs:

12 x 110
10 x 130
10 x 140
8 x 145

Ik heb een filmpje gemaakt van m'n shrugs. Deze upload ik in het weekend want een vriend van me moet 'em nog op de computer zetten.

Standing calf raises:

12 x 50
10 x 70
8 x 80

Triceps pushdown:

12 x 36
10 x 42
8 x 45

=D Goede training Jeffa! :thumb:

nette training weer, triceps is sterk bij je :D

wat was vandaag de bedoeling van de training - een fb-training?

Thanks.

nette training weer, triceps is sterk bij je :D

Thanks, klopt triceps is een van mijn sterkste spiergroepen.

Thanks riv!

wat was vandaag de bedoeling van de training - een fb-training?

Jep, maar ik heb vandaag wat oefeningen omgewisseld. Ik had wat last van mijn schouder tijdens de flys. Normaal heb ik flys ipv dumbbell press en military press ipv front raise.

Vandaag weer gewogen btw, 3 kg in een maand. We zitten nu op 77, nog 3 kg en ik heb m'n doel bereikt. 80 kg in de zomer, dan mag ik trots zijn op mezelf want dan heb ik 25 kg in 11 maanden gegained. Jammer dat ik alleen maar ****ed up reacties krijg in m'n omgeving. Ik hartstikke blij vertellen dat ik weer 3 kg gegained heb, krijg ik 'hou maar onderhand op' als reactie. Ik vind het best k*t om te horen, als je ziet wat ik er voor die, ik vreet mezelf elke dag vol tot ik mijn kcal aantal heb behaald. Al moet ik 's nachts door eten, boeit me niks, dan ben je ook blij als je een aantal kg's gegained heb in een maand. Geeft me een soort van voldoening. Naja, eigenlijk moet ik me er niks van aantrekken, ik ga gewoon lekker door.

Even een vraagje tussendoor. Ik weeg me nu om de 4 weken, dit vind ik best een lange tijd. Want als ik niet aankom dan demotiveert het me heel erg omdat ik er een hele maand naar toe geleefd / gegeten heb. Is het misschien een idee om om de 2 weken te wegen? Of is dit te kort op elkaar? Ik gain gemiddeld 2.5 kg per maand.

yo gast doe is ff rustig wil je... je wordt sterker dan ik :D

yo gast doe is ff rustig wil je... je wordt sterker dan ik :D

Dat is ook de bedoeling. Ik wil de snot uit de ogen gaan trainen van een aantal members hier. Er zijn hier een aantal pubers die ons pubers de naam geven dat we niet kunnen trainen, dat we pussys zijn. Dat wil ik dus even recht gaan zetten, ook pubers kunnen trainen!!11

Dat is ook de bedoeling. Ik wil de snot uit de ogen gaan trainen van een aantal members hier. Er zijn hier een aantal pubers die ons pubers de naam geven dat we niet kunnen trainen, dat we pussys zijn. Dat wil ik dus even recht gaan zetten, ook pubers kunnen trainen!!11

hou je in!!!!11

:D

Ik woog me tot voor kort elke vrijdag. Nu weeg ik mezelf ongeregeld. Soms 3 keer in een week, daarna weer 3 weken niet. Probeer er zo min mogelijk op te letten, dat werkt het beste denk ik.

En negatieve/jaloerse reactie's hou je overal he;) Vooral van gozers die er niet tegen kunnen dat je sterker dan hun bent. Dat hoort erbij.

Van meisjes kan ik het nog enigzins nog begrijpen, want de meeste chicks houden gewoon niet van TE gespierd of TE breed, maar goed je traint nog altijd voor jezelf en niet voor iemand anders. Dus lekker niks van aantrekken;)

Wat een zieke shrugs man!!!

25KG in 11 maanden is insane!! damn :D

Trek je er niks van aan, man! Met onze sport worden de "jongetjes" van de "mannen" gescheiden, en dat weten ze verdomd goed! Laat ze lekker lullen! Mensen met zo'n instelling komen niet ver, terwijl jij lekker hardcore doorbeukt in de gym!

Sterke training. Hoeveel kcal eet je op een dag eigenlijk? :)

Wat een zieke shrugs man!!!

25KG in 11 maanden is insane!! damn :D

Thanks koekie! :)

Trek je er niks van aan, man! Met onze sport worden de "jongetjes" van de "mannen" gescheiden, en dat weten ze verdomd goed! Laat ze lekker lullen! Mensen met zo'n instelling komen niet ver, terwijl jij lekker hardcore doorbeukt in de gym!

Thanks kwark, ik ben het helemaal met je eens. Ik kwam binnen bij het fitnesscentrum als een 'mannetje' en ik ga weg als een 'man.' Zo zegt de eigenaar het, wel leuk om te horen.

Sterke training. Hoeveel kcal eet je op een dag eigenlijk? :)

Thanks, ik eet 4500 kcal.

Ik eet 1000 kcal boven m'n onderhoud, is dit niet wat aan de vele kant? 500 kcal boven m'n onderhoud werkte meestal niet bij mij.

Thanks, ik eet 4500 kcal.

Ik eet 1000 kcal boven m'n onderhoud, is dit niet wat aan de vele kant? 500 kcal boven m'n onderhoud werkte meestal niet bij mij.

Shit hee, 4500kcal. Ik heb al moeite met 3500 :mad: en ik ben 10cm langer dan jou en iets zwaarder.
Het is te veel als je te vet wordt denk ik, als je het kan dan zou ik het wel doen.

Shit hee, 4500kcal. Ik heb al moeite met 3500 :mad: en ik ben 10cm langer dan jou en iets zwaarder.
Het is te veel als je te vet wordt denk ik, als je het kan dan zou ik het wel doen.

Ik kan het wel hebben denk ik, zo niet jammer dan. Ik ben ook rof op het strand zonder blokjes, je weet toch zelluf!

Als je het echt niet meer weg krijgt begin dan met vloeibare shizzle. Volle melk en chocomel tikken beide behoorlijk aan.

Ik kan het wel hebben denk ik, zo niet jammer dan. Ik ben ook rof op het strand zonder blokjes, je weet toch zelluf!

Als je het echt niet meer weg krijgt begin dan met vloeibare shizzle. Volle melk en chocomel tikken beide behoorlijk aan.

Ja ik weet het, zelfs dat doe ik al. Maarja ik eet 2x zoveel als ik op intuïtie zou doen dus dat zegt ook wel wat.

Succes verder :)

jupz, en de chicks kijken ook liever naar een gast met wat "grip" dan zo'n pannekoek waar doorheen kunt kijken, muahahaha

Terug
Naar boven