AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

Ok, duidelijk. Dus het is verstandig om komende week een deload week te houden? Op hoeveel % kun je het beste trainen in de deload week?

Bedankt voor de uitleg.
Vorige keer had ik 2 weken deload gedaan. Toen zat ik de eerste week tussen de 50-60% en de 2e week heb ik het een klein beetje omhoog gebracht als een preload 60-75%.

Zou het tegen de 60% voor een periode doen waarbij je iedere training (alle spiergroepen) een keer hebt gehad. Dan ben je lekker herstelt en kun je er weer tegenaan. Je zult wel merken dat je een beetje vet aan gaat zetten als je goed blijft eten, maak je niet druk. Wanneer je weer goed aan het trainen bent is dit zo weer weg.
pittige trainingen. Je PR's zijn ong. dezelfde als die van mij toen ik 16 was. Jij zit iets hoger.
Leuk om te gaan volgen.:)
Goed geheugen heb jij. Dat weet ik echt niet meer precies.

Goede training vriend!

• Topic Starter Topic Starter
Vorige keer had ik 2 weken deload gedaan. Toen zat ik de eerste week tussen de 50-60% en de 2e week heb ik het een klein beetje omhoog gebracht als een preload 60-75%.

Zou het tegen de 60% voor een periode doen waarbij je iedere training (alle spiergroepen) een keer hebt gehad. Dan ben je lekker herstelt en kun je er weer tegenaan. Je zult wel merken dat je een beetje vet aan gaat zetten als je goed blijft eten, maak je niet druk. Wanneer je weer goed aan het trainen bent is dit zo weer weg.

Ok thanks.

Over dat vet maak ik me niet zo druk, ik heb genoeg cardio sessies in een week. (lees school / voetbal)

Thanks. :)

Doe dan ook ff een weekje rustig met je cardio als dat gaat. Want cardio op een dag die jij als rust ziet is geen rustdag. Cardio kan herstel in de weg zitten, onderschat het niet.

suc6

Bij hem zit cardio niet zijn herstel in de weg.. hij sport al zooveel.. zeker 23 uur in de week..

Doe dan ook ff een weekje rustig met je cardio als dat gaat. Want cardio op een dag die jij als rust ziet is geen rustdag. Cardio kan herstel in de weg zitten, onderschat het niet.

suc6

Klopt, dit merk ik nu ook. Als ik op sta merk ik dat ik nog niet fit ben, dat mijn lichaam rust nodig heeft maar mijn lichaam krijgt niet de kans om te rusten.

Bij hem zit cardio niet zijn herstel in de weg.. hij sport al zooveel.. zeker 23 uur in de week..

Ik heb het idee dat het juist wel in de weg zit.

Goed geheugen heb jij. Dat weet ik echt niet meer precies.

++

Klopt, dit merk ik nu ook. Als ik op sta merk ik dat ik nog niet fit ben, dat mijn lichaam rust nodig heeft maar mijn lichaam krijgt niet de kans om te rusten.

Ik heb het idee dat het juist wel in de weg zit.

Lijkt me stug als je 20 Kilo in 9 maanden gaind.. dat is veel hoor voor je lichaam..

Lekkere hardcore training op dinsdag ;) Goeie muziek motiveerd je echt hé :D

Jij bent begonnen waar ik nu sta. Bijna 3 weken ben ik bezig en nu 58kg, hopend op de 70kg tegen mijn 16jaar :)

Blijven gaan he !

Lijkt me stug als je 20 Kilo in 9 maanden gaind.. dat is veel hoor voor je lichaam..

Gewicht gainen heeft toch niet veel te maken met herstel? Ik doel op herstel na een training / activiteit. Als ik bijvoorbeeld mijn bovenlichaam getraind heb en ik die dag erop ga honkballen op school, dan heb ik overal spierpijn als een malle en elke beweging doet zeer. Het zijn maar hele lichte prikkels maar het zijn wel degelijk prikkels die ik - volgens mij - mijn herstel in de weg staan.

Lekkere hardcore training op dinsdag ;) Goeie muziek motiveerd je echt hé :D

Jij bent begonnen waar ik nu sta. Bijna 3 weken ben ik bezig en nu 58kg, hopend op de 70kg tegen mijn 16jaar :)

Blijven gaan he !

Goed eten, hard trainen, voldoende rusten en je zult gainen. Tast even af op welk kcal aan je gaint, ik moest bijvoorbeeld 800 kcal boven m'n onderhoud zitten om te gainen terwijl een ander persoon al gaint bij 500 kcal boven z'n onderhoud.

dippen is idd een lastige oef , hang je wat te ver naar voren dan belast je al je schouders , waarschijnlijk is dit gebeurt - nette trainingen man

dippen is idd een lastige oef , hang je wat te ver naar voren dan belast je al je schouders , waarschijnlijk is dit gebeurt - nette trainingen man

Klopt, meestal probeer ik een klein beetje naar voren te hangen maar ik heb dit een keer te ver gedaan waardoor mijn schouders erg veel belast heb.

Korte training van vandaag, had weinig tijd dus weinig rust, goede pomp.

Flys:

12 x 16
10 x 18
8 x 20
6 x 22

Lat pully:

12 x 55
10 x 65
8 x 75
6 x 80

Overhead press:

10 x 40
8 x 42.5
8 x 45
4 x 47.5

Shrugs:

12 x 100
10 x 120
8 x 140
8 x 150 (leg drive)

Traps branden als de t*fus.

Triceps pushdown: (1 katrol)

12 x 40
10 x 45
8 x 50

Volgende week met school op kamp. Dan las ik meteen een rust week in, helaas is er katabool voedsel voor rasechte ecto's aanwezig dus ik neem zelf voedsel mee. Ben er alleen nog niet over uit hoe ik m'n melk, kwark etc koel ga bewaren.

Goede training jeffa!!

En dat gaat idd lastig worden met het eten op kamp. :(

Is er geen friettent in de buurt daar zodat je iig uit katabole fase blijft :D

sjit man, dikke training gap, je bent aardig sterk man :D
Jah, ga wel op zoek naar een goeie vreet schuur, hahaha ;)

Goede training jeffa!!

En dat gaat idd lastig worden met het eten op kamp. :(

Is er geen friettent in de buurt daar zodat je iig uit katabole fase blijft :D

sjit man, dikke training gap, je bent aardig sterk man :D
Jah, ga wel op zoek naar een goeie vreet schuur, hahaha ;)

Hehe thanks kerels.

Ik ga wel op en neer naar de supermarkt elke avond om iig kwark te halen, dan neem ik een aantal bakjes nootjes mee en gekookte eieren.

Helaas worden er deze week geen trainingen gepost in mijn log, ik ben deze week op kamp met school dus dit zien we maar even als een rust week.

Met katabole groet,

Jef.

ga je massa maar alvast uitzwaaien :D

:jk:

Terug
Naar boven