MuscleMeat

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
Beide koud en ontspannen gemeten? Of gespannen gemeten?

Jep, koud en ontspannen.

Je bent ****ing buff en sterk voor je leeftijd dus niet klagen.

110kg benchen op je 16e is insane.

Ik klaag ook niet, net alsof jullie in de spiegel kijken en denken van; damn, wat ben je toch een monster! Als ik dan reacties hoor en lees van mensen en ik kijk in de spiegel dan zie ik mezelf nog maar als een sprietje. Maarja, wie heeft dat niet in deze sport?

Hahaha precies, dat heeft iedereen in deze sport.

Maar goed dat je weer aan de bak kunt :wl:

straat praat = slang,

Ik wilde ermee zeggen dat ik het met loo eens ben, dat je beeresteruk bent, en niet moet klagen ;)

Het voetbalseizoen zit erop, ik ben van plan om 4 keer per week te gaan trainen. Ik zit er aan te denken om over te stappen naar 4 daagse split, hoe kan ik deze het best opdelen?

mooizo! 4 x p/w is lekker :P
ik doe het zo:

ma Rug & Traps
di Borst & tri's
do Benen & kuiten
vr Schouders & bi's

Loo zijn split lijkt me ook wel iets;

Maandag

BUIK
SCHOUDERS
TRICEPS

Dinsdag

RUG
TRAPS
BICEPS

Woensdag
-

Donderdag

BUIK
BENEN

Vrijdag

BORST
TRAPS
BICEPS

De nadruk ligt hier op biceps en traps. Ik wil graag de nadruk op schouders + armen hebben.

Hoe wordt een UB/LB split ingedeeld qua spiergroepen?

Geen idee, ik deel nooit schema's op in spiergroepen.

Meer zoiets:

lb1;
squat
goodmorning

ub1;
bp
bor

lb2;
deadlift
rdl

ub2;
mp
pull up

Even als snel voorbeeldje, er zijn wel "standaard" ub/lb routines.

Ik denk toch dat ik net zo'n split als Loo ga doen. Mijn schouders en armen lopen naar mijn mening achter, is het verstandig om hier meer aandacht aan te besteden? Ik weet het, meer is niet altijd beter.

Graag jullie meningen hierover.

Na een rustweek eindelijk weer een keer trainen. Ik was al kapot voordat ik aan de training begon. Vandaag soort van triathlon op school gehad; 800 m zwemmen, 15 km fietsen, 8 km rennen.

Eindelijk weer eens deadliften, ik had geen last van mijn rug. Nu na de training voel ik hem wel helaas, ik snap niet wat ik er nog meer aan moet doen, ik heb echt al lang rust gehad.

Deadlift:

12 x 80
10 x 100
8 x 110
6 x 120

Bench press:

12 x 60
10 x 70
8 x 80
4 x 85

Dumbbell shoulder press:

12 x 16
10 x 18
8 x 20

Pull-up:

14 keer BW
10 keer BW
6 keer BW

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 35
8 x 37.5

Triceps leeg.

Zoals jullie in de bovenstaande posts hebben kunnen lezen ben ik van plan om een 4 daags split schema te gaan volge.n Graag jullie meningen over wat voor split schema, welke spiergroepindelingen, sets/reps etc.

DUUWDDD

ik heb afgelopen donderdag een ongeluk gehad met me scooter terwijl ik net lekker bezig was met 20 reppen.
Maar nou zocht ik dus motivatie om weer te beginnen...en ik denk dat ik die gevonden heb!!!!

jou ga ik volgen maat!!

cheers

DUUWDDD

ik heb afgelopen donderdag een ongeluk gehad met me scooter terwijl ik net lekker bezig was met 20 reppen.
Maar nou zocht ik dus motivatie om weer te beginnen...en ik denk dat ik die gevonden heb!!!!

jou ga ik volgen maat!!

cheers

Thanks man. Ongeluk, dat is minder.. wat heb je er aan over gehouden?

Jou log hou ik ook al een tijdje in de gaten, sick hoor 20 reppers.

Hoe zit het nu met de rust die je nodig had? Heb je iets van een deload gedaan of ben je meteen weer vol aan het knallen?

Terug
Naar boven