- Waardering
- 164
Hell no! Er is vast wel een supermarkt in de buurt! 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
maak je niet druk.. eet goed, neem lekker rust en het komt best goed!
over een klein poosje ben je buffer en sterker dan ooit!
Als de gewichten echt overeen komen met je daadwerkelijke training ben ik erg onder de indruk(i got doubts). Voor een 16 jarige ben je namelijk oersterk.......
Ga zo door!
Vriendelijk groetend,
Mossad
Rustweek plus deload is een beetje overdreven imo. Deload is actieve rust namelijk.

Alleen een beginfoto, er zit namenlijk te weinig vooruitgang dus vind ik het niet waard om het te posten. Ik heb m'n benen dit jaar niet regelmatig kunnen trainen ivm overbelasting. Volgend jaar wordt het jaar wat rustiger voor me en kan ik weer volle bak benen trainen. Als ik nu nog elke week mijn benen ga trainen buiten cios / voetbal om, dan is het vragen naar blessures imo. Ik heb er al blessures aan over gehouden en daar trap ik niet nog een keer in.
Oke balen, maar wel sick dat je 22kg ben aangekomen en dan zit het meeste ook nog op je bovenlichaam, terwijl er qua kg's meestal veel op je benen gaat zitten.
Thanks, benen lopen wel flink achter. Net eventjes gemeten, bovenbenen: 57 cm, kuiten: 39 cm.
In februari waren mijn bovenbenen 54 cm, m'n kuiten 37 cm. Vind het maar een magere progressie maar ik weet waar het aan ligt, komt goed.

Wat zijn je andere afmetingen staan die ergens ?
Ik verschiet er wel best van dat zo een kerel dat er al redelijk buff uitziet als jou (toch zeker voor leeftijd) maar 54cm legs heeft.
Nouja, dat je dat net zo goed aanpakt als de rest komt het wel in orde![]()
Ze zijn ook erg dun en lopen totaal uit verhouding. Zoals ik al eerder aangaf, heb ik ze dit jaar niet regelmatig kunnen trainen. Het ging telkens zo: 2 weken squaten > overbelast > geen kans om te rusten ivm cios + voetbal > totale overbelasting > squaten absoluut geen nut, erg hoge kans op blessures.
Op 4 Juli 2008 heb ik mijn armen gemeten; 28 cm. Op 8 Mei 2009 heb ik mijn armen gemeten; 37 cm. Beide zijn koud gemeten.
netjes dude, ik zit al een half jaar te zweten voor een cm op men armen.
De rest vordert anders wel goed, maar die echt niet. Op dit tempo halen men onderarmen men bovenarmen nog wel in.
Thanks, benen lopen wel flink achter. Net eventjes gemeten, bovenbenen: 57 cm, kuiten: 39 cm.
In februari waren mijn bovenbenen 54 cm, m'n kuiten 37 cm. Vind het maar een magere progressie maar ik weet waar het aan ligt, komt goed.