Fitness Seller

Log Jeffa040

Mooie training jeffer, dikke shrugs! Wil je een stiere nek, haha? :D

Je overhead loopt wel wat achter imo vergeleken met de andere oefeningen.
Kuiten zou ik vaker trainen, minstens 2 keer per week.

Binnekort weer keer samen trainen...?

• Topic Starter Topic Starter
Mooie training jeffer, dikke shrugs! Wil je een stiere nek, haha? :D

Jep. :)

Je overhead loopt wel wat achter imo vergeleken met de andere oefeningen.
Kuiten zou ik vaker trainen, minstens 2 keer per week.

Binnekort weer keer samen trainen...?

Klopt, schouders is ook mijn zwakste spiergroep dat weet je. Ik boek nu wel progressie in m'n schouders, dat kun je zien als je op de begin pagina's kijkt.

Kuiten train ik bewust 1 keer per week omdat het anders totale overbelasting voor mijn benen wordt. Volgend jaar wordt het anders.

Laatste trainign van dit schema, dinsdag starten we met het 4 daagse split schema.

Bent over row:

12 x 50
10 x 60
8 x 70
3 x 80

Incline bench press:

12 x 50
10 x 60
6 x 70
3 x 80

Lat pull down:

12 x 60
10 x 75
8 x 80
5 x 85

Lateral raises:

12 x 9
10 x 10
10 x 10

Succes met je nieuwe schema alvast, je hebt Loo's approval dus dat komt goed.
Zorgen dat je goed eet en goed rust erbij.

Heerlijke training! Ik vind die BOR's heel mooi, zelf beheers ik nog niet volledig de juiste techniek want ik voel het bijna nooit in mijn rug.
16 jaar en hele mooie stats, hier komt iets moois van!

Succes met je nieuwe schema alvast, je hebt Loo's approval dus dat komt goed.
Zorgen dat je goed eet en goed rust erbij.

Loo also gives approval to squat with a injured knee? :D
Haha, gaat goed met je Jeffa. ;)

Thanks, we gaan knallen!

Heerlijke training! Ik vind die BOR's heel mooi, zelf beheers ik nog niet volledig de juiste techniek want ik voel het bijna nooit in mijn rug.
16 jaar en hele mooie stats, hier komt iets moois van!

Thanks yoshuba. Ik hang horizontaal met mijn bovenlichaam en trek m'n schouderbladen tegen elkaar.

Zo deed ik deze ook, is de pendlay houding. Ik doe deze nu wat hoger tussen de 30 en 45 graden, pakt de lats beter. Variatie is de sleutel.

Pendlay-row:
Bovenlichaam exact horizontaal, stang naar de borst, ellebogen meer naar buiten.
Pakt vooral midden/bovenkant rug.

Reguliere Bent Row:
Bovenlichaam ongeveer 45 graden, stang naar bovenkant buik, bovenarmen staan in een hoek van ongeveer 45 graden tov. het bovenlichaam.
Pakt vooral middenrug/lats aan.

Yates Row:
Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren.
Pakt vooral de onderste delen van de lats.
check

Vandaag de eerste training van mijn nieuwe schema gehad, het beviel me echt super.

Overhead press:

12 x 40
8 x 45
6 x 50

Standing front raises:

12 x 10
10 x 12
8 x 14

Seated side raises:

12 x 8
10 x 9
8 x 12

Standing cable side raises:

12 x 9 kg
10 x 6 kg
8 x 4.5 kg

Branden gevoel als een mother****er.

Triceps:

Close grip bench press:

12 x 60
10 x 65
8 x 70

Skull crushers:

12 x 37.5
10 x 40
8 x 42.5

Bench dips:

12 keer +50 kg
10 keer + 50 kg
8 keer + 45 kg

Echt een gruwelijk gevoel in mijn triceps, vooral na die bench dips voelde ik als ik mijn arm strekte het gedeelte van mijn triceps onder mijn biceps. Ik weet zo niet hoe die kop heet.

Top gevoel na de training!

Bruute training! lekker hoor, die dips, zelf deed ik ze met +30 Max, en dat voel je flink ja! Ben nu overgestapt naar weighted dips..

Thanks spank.

Weighted dips in een dipstation deed ik met een rugzak op mijn rug, maar dit was echt suicide voor mijn schouders. Als ik ze weer eens ga doen dan doe ik het met een ketting om mijn nek, dan hangt er imo niet zoveel druk op je schouders dan bij een rugzak op je rug.

Thanks spank.

Weighted bench dips deed ik met een rugzak op mijn rug, maar dit was echt suicide voor mijn schouders. Als ik ze weer eens ga doen dan doe ik het met een ketting om mijn nek, dan hangt er imo niet zoveel druk op je schouders dan bij een rugzak op je rug.

Ik doe ze met gewichten op mn knieen/buik, dan heb je het gewicht precies goed liggen, probeer dat eens.. Je hebt schijve va 45 Kilo.. Leg deze op je bee/buik, bij je pielie eigelijk, voelt veel natuurlijker!

Haha, volges mij hebben jullie het allebij over een verschillende oefening:P

Oh wacht, ik haalde ze door elkaar. Ik deed weighted dips in een dip station, maar hierbij kreeg ik last van mijn schouders. Weighted bench dips doe ik ook met een schijf op mijn benen. Twee schijven van 25 kg, hoger gaan ze niet bij ons.

@ Bello: inderdaad.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven