Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh wacht, ik haalde ze door elkaar. Ik deed weighted dips in een dip station, maar hierbij kreeg ik last van mijn schouders. Weighted bench dips doe ik ook met een schijf op mijn rug. Twee schijven van 25 kg, hoger gaan ze niet bij ons.
@ Bello: inderdaad.

nouw, ik ga zo maar is naar me Crib want ik begrijp er helemaal nix meer van..
Neem me niet kwalijk, ik heb een lange dag achter de rug. Op mijn benen bedoel ik natuurlijk.
Nog een vraagje; ik heb mijn onderarmen niet in mijn schema zitten, hier wil ik toch graag wat aandacht aan geven. Op welke dag kan ik deze het beste er bij pakken?
(heb ik mijn enigsinds groei in de onderarmen aan te danken)zozo jeff, hele dikke training man! Dik volume man, echt insane!Ik dacht dat ik ernergie had, maar jij topt mij gap!
Haha, supergoed.
Onderarmen bij achter de biceps training aanplakken lijkt mij een goed plan...
Eindelijk nog iemand die de onderarmen apart gaat trainen.![]()
Gewoon na je Barbell Curls een Reversed Barbell Curl derin gooien, en Deadlift does the trick.(heb ik mijn enigsinds groei in de onderarmen aan te danken)
En ben nog vergeten: Hammer Curls! (goed voor de piek in je biceps maar ook een aandeel voor je onderarmen, alhoewel daar de focus niet op ligt)
Maar dat van dat snel vol zitten? Te kort aan rust? Ofwa?
Nope, ik rust genoeg tussen de setjes door. Ik denk gewoon dat het aan mij ligt, misschien kan iemand me hier meer over vertellen. 3XL ofzo?

Boeie dat je p*ssy weights gebruikt. Je bent toch bodybuilder geen powerlifter.