Fitness Seller

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
NIEUW DEADLIFT PR 160 KG, FILMPJE ZIE EEN AANTAL POSTS HIERONDER!!!!

Ik ben nu aan het trainen en heb mijn 1 RM getest.

12 x 70
8 x 100
4 x 120
1 x 140
1 x 150
1 x 160 YEAH BUDDY!!
1 x 170 fail, het zat er niet meer in vandaag.

Filmpje is gemaakt, ik upload hem vanavond hier in mijn log.

Ik ga nu mijn rug verder afmaken, gegroet beesten!

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd netjes hoor :thumb:

zozo jeff, besstachtig man! ;) Gefeliciteerd + prettig weekend gozer!

Nu post ik deze gehele training, na mijn deadlift had ik weinig energie meer over, vandaar dat ik bent over barbell row heb weggelaten.

Rug:

Deadlift:
12 x 70
8 x 100
4 x 120
1 x 140
1 x 150
1 x 160
1 x 170 (fail)

Pull-up:

14 keer
10 keer
8 keer

Wide grip lat pully:

12 x 52
10 x 60
9 x 60

Seated cable row:

12 x 40
10 x 45
8 x 50

Achterkant schouders:

Bent over side raise:

10 x 9
10 x 9
10 x 9

Bent over cable raise:

12 keer
10 keer
10 keer

Traps:

Shrugs voorlangs:

14 x 100
10 x 120
8 x 140

Shrugs achterlangs:

14 x 90
10 x 100
8 x 120

Filmpje van m'n deadlift 1 x 160:

http://www.youtube.com/watch?v=WT_sWbP5FHI

Rode schijf = 25 kg, gele schijf = 15 kg, groene schijf = 10 kg, stang = 20 kg.

Netjes dit gewicht liften. Maar probeer je rug gelijktijdig met je heupen omhoog te brengen.
Kijk nog maar eens via de pauze knop naar de eerst sec. van de lift. Je heupen gaan eerder omhoog en je rug komt nog vlakker te liggen (bijna horizontaal). Dit kan bij nog zwaardere gewichten funest zijn voor je rug. Laat je lichaam nog een tijdje wennen aan dit gewicht eerdat je zwaarder gaat, dan zal de techniek ook beter worden.

Vind het een zeer nette DL

Netjes dit gewicht liften. Maar probeer je rug gelijktijdig met je heupen omhoog te brengen.
Kijk nog maar eens via de pauze knop naar de eerst sec. van de lift. Je heupen gaan eerder omhoog en je rug komt nog vlakker te liggen (bijna horizontaal). Dit kan bij nog zwaardere gewichten funest zijn voor je rug. Laat je lichaam nog een tijdje wennen aan dit gewicht eerdat je zwaarder gaat, dan zal de techniek ook beter worden.

Ik zag ook al iets aparts aan mijn deadlift maar wist niet wat, ik ben in mijn gym zowat de enigste die deadlift dus krijg geen aanwijzingen. Vandaar dat ik mijn filmpje hier post. Nuttige reactie, bedankt!

Thanks spank!

Tegelijketijd rug en heupen strekken, niet eerst heupen daarna rug.
Zie comment van mc.Chick. BOEM! explosief, alsof er een atoombom ontploft.

Mooie PR anyway, sowieso nette complete rugtraining.
Keep it up junior.

NIEUW DEADLIFT PR 160 KG, FILMPJE ZIE EEN AANTAL POSTS HIERONDER!!!!

Ik ben nu aan het trainen en heb mijn 1 RM getest.

12 x 70
8 x 100
4 x 120
1 x 140
1 x 150
1 x 160 YEAH BUDDY!!
1 x 170 fail, het zat er niet meer in vandaag.

Filmpje is gemaakt, ik upload hem vanavond hier in mijn log.

Ik ga nu mijn rug verder afmaken, gegroet beesten!

wtf xD

wel net gewicht man :)

en ben het eens met mc chick ;)

Hey, ist toch gelukt om het filmpje op je PC te krijgen, hoe heb jet nu gedaan?

goed gedaan jochie - 160 is sterk hoor - trouwens was het een overal goeie training - over de techniek is alles al gezegd

dikke respect gap !!! Ik buig diep voor jou :bow::bow::bow::bow:

Wat denk je dat er is? :p
Mooie Deadlift, ziet er gemakkelijk uit hoe jij het deed. :D

Wow, ****ing pittige DL! :D

Monster! ;)

Tegelijketijd rug en heupen strekken, niet eerst heupen daarna rug.
Zie comment van mc.Chick. BOEM! explosief, alsof er een atoombom ontploft.

Mooie PR anyway, sowieso nette complete rugtraining.
Keep it up junior.

Ok bedankt, ik snap jullie punt. Ik ga er de komende weken eens op letten, eventueel wat lager in gewicht gaan.

Ik train in een gym waar ik zowat de enige ben die deadlift dus krijg nooit feedback op mijn form, ik zou graag een keer met iemand willen trainen die feedback kan geven over mijn deadlift / squat.

Binnenkort post ik ook eens een filmpje van m'n squat, dit bewijst maar eens dat er nog veel te leren valt.

Hey, ist toch gelukt om het filmpje op je PC te krijgen, hoe heb jet nu gedaan?

Via telefoon van m'n zus.

goed gedaan jochie - 160 is sterk hoor - trouwens was het een overal goeie training - over de techniek is alles al gezegd

dikke respect gap !!! Ik buig diep voor jou :bow::bow::bow::bow:

wtf xD

wel net gewicht man :)

en ben het eens met mc chick ;)

Wat denk je dat er is? :p
Mooie Deadlift, ziet er gemakkelijk uit hoe jij het deed. :D

Wow, ****ing pittige DL! :D

Monster! ;)

Bedankt voor de reacties. :)

Ok bedankt, ik snap jullie punt. Ik ga er de komende weken eens op letten, eventueel wat lager in gewicht gaan.

Ik train in een gym waar ik zowat de enige ben die deadlift dus krijg nooit feedback op mijn form, ik zou graag een keer met iemand willen trainen die feedback kan geven over mijn deadlift / squat.

Binnenkort post ik ook eens een filmpje van m'n squat, dit bewijst maar eens dat er nog veel te leren valt.

In het praktijk valt er meer te bekritiseren dan via de pc is meestal het geval, maar inderdaad wat puntjes op de i kunnen mensen met vele ervaringen hier doorgeven. Zoek je echt goeie advies vraag dan gewoon even rond aan mensen met ervaring. (Impo, 3XL, g-men, MikeDiesel bijv.)

Sick bastard 16 jaar en 160 kg DL. Is bruut bro...

Ga zo door hou die techniek in de gaten ga reppen met lager gewicht en verbeter je techniek.

In het praktijk valt er meer te bekritiseren dan via de pc is meestal het geval, maar inderdaad wat puntjes op de i kunnen mensen met vele ervaringen hier doorgeven. Zoek je echt goeie advies vraag dan gewoon even rond aan mensen met ervaring. (Impo, 3XL, g-men, MikeDiesel bijv.)

Mee eens, ik ga de komende weken eens aan de slag met de volgende punten:

- ik moet dieper zakken
- ik moet mijn rug en heupen gelijktijdig strekken

Sick bastard 16 jaar en 160 kg DL. Is bruut bro...

Ga zo door hou die techniek in de gaten ga reppen met lager gewicht en verbeter je techniek.

Thanks kerel. :)

Aan de techniek wordt gewerkt, zodra deze beter is naar mijn mening post ik weer een filmpje voor feedback.

Afgelopen weekend weinig geslapen, veel gevoetbald en veel alcohol als afsluiter van het seizoen. In 2 nachten heb ik 7 uur geslapen, ik was van plan om vanmorgen uit te slapen totdat ik op zondag avond om 12 uur in mijn agenda zag dat ik op maandag morgen 800 meter zwemmen voor punt had.

Zeven uur op, toch maar naar school geweest en gezwommen. Helaas heb ik het niet gehaald, **** it ik heb nog nooit een voldoende voor zwemmen gehaald op het CIOS, de andere gebruiken anaboluh of in mijn baan zit tegenstroming!!11

Toch stond er vandaag gewoon een training op het programma, mijn kracht was 0,0 maar het gevoel was lekker!

Schouders:

Overhead press:

12 x 40
7 x 45
5 x 47.5

Front raise:

12 x 10
10 x 12
8 x 14

Seated side raises:

12 x 8
10 x 9
8 x 10

Standing cable side raises:

Een paar blokjes in de multistation.

Triceps:

CGBG:

12 x 60
9 x 65
7 x 70

Skullcrushers:

12 x 25
10 x 30
8 x 35

Bench dips:

12 keer +40 kg
10 keer +45 kg
8 keer + 45 kg

Een erg zwakke training qua kracht, gezien de gewichten die ik normaal pak. Toch heb ik er een tevreden gevoel over, ik ben geweest, mijn schouders waren goed verzuurd en mijn triceps zaten vol!

Terug
Naar boven