- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sjezus wat een training Jeffert!
Je bent echt lomp sterk! Pak alleen in het vervolg de raises als eerste, is namelijk ook een tamelijk onschuldige oefening om ze goed warm te maken, dan gaat je schouder training misschien ff lekkerder![]()
Sterke Overhead whoow en die seated sides zijn ook brutaal..

Nette training man!!
Zou alleen je benchdips vervangen door bijvoorbeeld chestdips, nu zijn ze volgens mij beetje loze oefening bij je!
probeer ut gewoon eens, bij mij wilde het wel helpen ermee te schuiven![]()
vooral kracht, ik had meer over, en me schouders werden goed warm, die raises zijn wat minder blessure gevoelig, gewoon proberen... als ut niet bevalt gooi je ut gewoon weer om
ik doe zo de laatste tijd ook regelmatig, heel zuur. bench dips liegen er ook niet om.je hebt een paar keer in mn log gereageerd, dus nu ik in jou log. Goede trainingen man. die fotos op pagina 11 zien er echt goed uit!

kerel, goede schouderworkout, die cable side raises zijn bruut hehik doe zo de laatste tijd ook regelmatig, heel zuur. bench dips liegen er ook niet om.
maar ik zou lekker als eerste oefening blijven pressen...je gaat inprincipe toch ook niet flyeren voor je gaat bankdrukken? voorvermoeien is prima, maar het gaat hier om de compound die gewoon voorrang moet krijgen man, lekker buffelen!
Mooie training, die van vrijdag ook trouwens.
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van bench dips simpelweg omdat ze te licht zijn, echter als je ze goed in je triceps voelt; vooral blijven doen.
hee brede, wat zet je weer een waanzinnig goeie training neer gap! Je bent echt goed bezig man!![]()
Borst en biceps zullen wel een pomp hebben gehad! Keep lifting!![]()