MuscleMeat

Log Jeffa040

Nice Jef! Ben benieuwd naar je pics. Genieten mag je zeker van je vakantie in jou geval, hard ervoor gewerkt. Beestachtig! :D

• Topic Starter Topic Starter
Nice Jef! Ben benieuwd naar je pics. Genieten mag je zeker van je vakantie in jou geval, hard ervoor gewerkt. Beestachtig! :D

Yo kerel! Thanks man, even rustig aan doen nu want bij alles wat ik eet moet ik meteen kokhalzen. Heeft iemand hier nog meer last van?

Nee man, geen last van! Ben ook benieuwd naar je Benen!

Gaat lekker hard hier Jeffa! :wl:

Gewoon vreten die handel :meal: 'No pain, no gain!' ;)

Op verzoek van Shakawkaw, post ik hier weer even foto's, poses zijn op verzoek. Mijn poses zijn erg slecht, ik weet het.

Omdat jullie zo aandringen, post ik hier met schaamte mijn pics van m'n benen.

2mfnrlj.jpg

io3fr6.jpg

2lt4rck.jpg

Komt ie dan, mijn vooruitgangsfoto's van m'n beentjes:

Before:
1zvq1k8.jpg

Nu:
sqpo29.jpg

Laatst bewerkt:
upperbody doet me denke aan die van mezelf :)

Goed hoor! Mooie benen ook.. Pfieuw.. Span je hem aan op die foto of niet?

Soww Jeffer! Dat ziet er goed uit man! Ik moet uitkijken dat je strakkies geen grotere t**ten hebt dan ik! ;)

goeie pics jef - nu iets meer massa krijgen op de rug bijv

Ondanks dat je benen wat minder massa hebben zie je toch dat je ze traint. Je kunt goed zien dat je alle spiergroepen aanpakt, nauwelijks zwakke plekken.

Ziet er erg goed uit voor je leeftijd, gewoon zo door blijven knallen.

Ik vind je fysiek zeer bruut en je benen ook wel goed. Maareh, het is Shakawkaw hè :P

Dikke respect voor je.. heel sterk getraind zo te zien en je bent nog maar 16 :O.. zou je niet zeggen.

Ondanks dat je benen wat minder massa hebben zie je toch dat je ze traint. Je kunt goed zien dat je alle spiergroepen aanpakt, nauwelijks zwakke plekken.

Ziet er erg goed uit voor je leeftijd, gewoon zo door blijven knallen.

Ik vind je fysiek zeer bruut en je benen ook wel goed. Maareh, het is Shakawkaw hè :P

Dikke respect voor je.. heel sterk getraind zo te zien en je bent nog maar 16 :O.. zou je niet zeggen.

Thanks voor de reacties. :)

dit lijkt echt tievusveel op mij, alleen heb ik wat meer haar op mn chest maar komt nog wel voor jou gezien je benen :p Ach haar gainen is ook gainen!!

Zelf 1.82 bij 83kg dus dat klopt wel ongeveer. +- zelfde Bf (wat sta jij? of geen idee?)

dit lijkt echt tievusveel op mij, alleen heb ik wat meer haar op mn chest maar komt nog wel voor jou gezien je benen :p Ach haar gainen is ook gainen!!

Zelf 1.82 bij 83kg dus dat klopt wel ongeveer. +- zelfde Bf (wat sta jij? of geen idee?)

Op hoeveel % ik sta zou ik m'n god niet weten, ik stond vorig jaar op 9% bij 55 kg. Dat zal nu wel 3 à 4 procent hoger zijn schat ik.

Hehe borsthaar begint inderdaad een beetje te komen nu, het interesseert me niet zoveel als het maar niet belachelijk veel gaat worden.

Terug
Naar boven