Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice Jef! Ben benieuwd naar je pics. Genieten mag je zeker van je vakantie in jou geval, hard ervoor gewerkt. Beestachtig!![]()
Yo kerel! Thanks man, even rustig aan doen nu want bij alles wat ik eet moet ik meteen kokhalzen. Heeft iemand hier nog meer last van?

Goed hoor! Mooie benen ook.. Pfieuw.. Span je hem aan op die foto of niet?
Soww Jeffer! Dat ziet er goed uit man! Ik moet uitkijken dat je strakkies geen grotere t**ten hebt dan ik!![]()
goeie pics jef - nu iets meer massa krijgen op de rug bijv
Ondanks dat je benen wat minder massa hebben zie je toch dat je ze traint. Je kunt goed zien dat je alle spiergroepen aanpakt, nauwelijks zwakke plekken.
Ziet er erg goed uit voor je leeftijd, gewoon zo door blijven knallen.
Ik vind je fysiek zeer bruut en je benen ook wel goed. Maareh, het is Shakawkaw hè![]()
Dikke respect voor je.. heel sterk getraind zo te zien en je bent nog maar 16 :O.. zou je niet zeggen.

dit lijkt echt tievusveel op mij, alleen heb ik wat meer haar op mn chest maar komt nog wel voor jou gezien je benenAch haar gainen is ook gainen!!
Zelf 1.82 bij 83kg dus dat klopt wel ongeveer. +- zelfde Bf (wat sta jij? of geen idee?)