The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net even die progressie pics zitten te bekijken op pag.11
Ongelooflijk wat een top progressie-->
mooie workout ook...

Haha, die spierpijn moet er zijn he!!
Maar perfecte trainingen bro.
Kwarkmixer geeft je goede raad! Die side's doe ik ook als eerst. Voelt helemaal top.
Lekker doorgaan met trainen zo he. En enjoy the summer![]()
haha jeffer, je bent echt goed bezig man!! Sjah, en wat een hap kwark al niet kan doen he?![]()
mooie training gap, hele sterke rows, maar dat kan ik aan je fysiek ook zien, je bent flink gespierd voor je leeftijd al helemaal! Ga zo door gap en je wordt een monster!
25kg in een jaar.!
Enjoy the summer kerel. You deserve it!
Kan je nog wat foto's maken + posten jeffa? Foto's vind ik namelijk het vetst om te zien, bij BB draait het er toch om hoe je eruit ziet herespect voor je 25kg hoor!
![]()

Pfoe, ja dat gaat wel denk ik. Ik zal morgen even kijken, welke poses wil je zien?![]()
En als je wil.. je benen? 
Aight, front db bicep, rug db bicep, most muscular, side chest, zoiets?En als je wil.. je benen?
![]()
Ok, ik zal eens kijken of m'n moeder morgen tijd heeft om wat pics te schieten.
Oei, m'n benen, deze zijn te schandalig om in mijn log te posten. Ik zal eens kijken of ik een fatsoenlijke pic er van kan schieten.

ik wed dat mijn benen nog 1,5 zo klein zijn (in verhouding) dan die van jou 
Iedereen weet toch al dat ze achterlopen en er zijn nog genoeg mensen hier (waaronder ik) waarvan de benen achterlopen. Ik neem het je niet kwalijk
****, ik doe mee aan de contest en dan moet ik wss ook een benen foto laten zienik wed dat mijn benen nog 1,5 zo klein zijn (in verhouding) dan die van jou
![]()