AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

Net even die progressie pics zitten te bekijken op pag.11
Ongelooflijk wat een top progressie-->:thumbs::bow:

mooie workout ook...

Haha, die spierpijn moet er zijn he!!

Maar perfecte trainingen bro.

Kwarkmixer geeft je goede raad! Die side's doe ik ook als eerst. Voelt helemaal top.

Lekker doorgaan met trainen zo he. En enjoy the summer :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Net even die progressie pics zitten te bekijken op pag.11
Ongelooflijk wat een top progressie-->:thumbs::bow:

mooie workout ook...

Thanks man. :D

Haha, die spierpijn moet er zijn he!!

Maar perfecte trainingen bro.

Kwarkmixer geeft je goede raad! Die side's doe ik ook als eerst. Voelt helemaal top.

Lekker doorgaan met trainen zo he. En enjoy the summer :thumb:

Hehe thanks kerel, we gaan zeker door. Ik heb nu even geminderd in kcal omdat ik niet vetter wil worden voor de zomer, vind het wel mooi zo. Weeg nu 80 kg, dit is 25 kg in precies een jaar. Nu ga ik 200/300 kcal boven m'n onderhoud eten en genieten van de zomer!

Vandaag btw de 80 kg aangetikt. Het is officieel!! Yessirrrr i did it, ik wilde 80 kg in de zomer en dat heb ik gehaald. Nu heb ik precies 25 kg gegained in een jaar, dit mag gevierd worden met een paar happen kwark en lijnzaadolie!

haha jeffer, je bent echt goed bezig man!! Sjah, en wat een hap kwark al niet kan doen he? :D

Nice! je hebt de 80kg aangetikt! Béést !:wl:

Beste forumleden en ellegirls. Bij deze wil ik mijn workout van vanmiddag met jullie delen.

Het was snikheet en ik had nog spierpijn in mijn biceps van de borst-biceps dag. Ik heb gezweet als een otter en gewerkt als een jood in een concentratie kamp.

Ik heb vandaag deadlift weggelaten omdat ik dinsdag triathlon heb op school, ik wil mijn benen niet verder belasten maar ze even rust gunnen.

Rug:

Pull-up:

14 keer
10 keer
7 keer

Wide grip lat pulldown:

12 x 55
10 x 65
8 x 70

Barbell row:

12 x 50
10 x 60
6 x 75

Seated row:

12 x 45
10 x 55
8 x 65

Achterkant schouders:

Bent over side raise:

12 x 8
10 x 9
8 x 12

Bent over cable side raise:

Een paar blokjes in het multistation.

Traps:

Barbell shrugs voorlangs in een superset met barbell shrugs achterlangs:

Alles 14 x 100.

netjes hoor, helaal die PU met je BW

mooie training gap, hele sterke rows, maar dat kan ik aan je fysiek ook zien, je bent flink gespierd voor je leeftijd al helemaal! Ga zo door gap en je wordt een monster!

25kg in een jaar. :D!

Enjoy the summer kerel. You deserve it!

25kg in een jaar. :D!

Enjoy the summer kerel. You deserve it!

Jep jep, vind ik ook. Even m'n lichaam rust gunnen want het is overbelast als een mother****er.

Het enigste wat ik nog moet doen is a.s. dinsdag de triathlon voldoende halen; 400 meter zwemmen, 10 km fietsen en 6 km lopen in 63 minuten voor een voldoende.

Als ik dit haal ben ik 100% zeker over, als ik dit niet haal word ik een bespreekgeval maar ik maak me geen zorgen want ik ga toch wel over.

Kan je nog wat foto's maken + posten jeffa? Foto's vind ik namelijk het vetst om te zien, bij BB draait het er toch om hoe je eruit ziet he :D respect voor je 25kg hoor! ;)

Kan je nog wat foto's maken + posten jeffa? Foto's vind ik namelijk het vetst om te zien, bij BB draait het er toch om hoe je eruit ziet he :D respect voor je 25kg hoor! ;)

Pfoe, ja dat gaat wel denk ik. Ik zal morgen even kijken, welke poses wil je zien? :D

Aight, front db bicep, rug db bicep, most muscular, side chest, zoiets?:) En als je wil.. je benen? :p

Ok, ik zal eens kijken of m'n moeder morgen tijd heeft om wat pics te schieten.

Oei, m'n benen, deze zijn te schandalig om in mijn log te posten. Ik zal eens kijken of ik een fatsoenlijke pic er van kan schieten.

Ok, ik zal eens kijken of m'n moeder morgen tijd heeft om wat pics te schieten.

Oei, m'n benen, deze zijn te schandalig om in mijn log te posten. Ik zal eens kijken of ik een fatsoenlijke pic er van kan schieten.

Iedereen weet toch al dat ze achterlopen en er zijn nog genoeg mensen hier (waaronder ik) waarvan de benen achterlopen. Ik neem het je niet kwalijk ;)
****, ik doe mee aan de contest en dan moet ik wss ook een benen foto laten zien :o ik wed dat mijn benen nog 1,5 zo klein zijn (in verhouding) dan die van jou :p

Iedereen weet toch al dat ze achterlopen en er zijn nog genoeg mensen hier (waaronder ik) waarvan de benen achterlopen. Ik neem het je niet kwalijk ;)
****, ik doe mee aan de contest en dan moet ik wss ook een benen foto laten zien :o ik wed dat mijn benen nog 1,5 zo klein zijn (in verhouding) dan die van jou :p

Haha ja das waar ook, ik post morgen wel even een benen foto en zet em dan naast de begin pic van de benen. Ze zijn nu wel aan het groeien merk ik, nu train ik ze ook regelmatig.

Terug
Naar boven