AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

16 jaar en er zo bij lopen is super man!

Damn weet zeker dat er veel vrienden jaloers zijn op je..

Ga zo door beest.

Denk dat je 1% hoger bent als ik, ik zat vorige week @ 11% (tang), dus zal zo'n 3% zijn ja. Je bent wel sterker dan mij :$ Log ga ik volgen overigens, potentie.

• Topic Starter Topic Starter
16 jaar en er zo bij lopen is super man!

Damn weet zeker dat er veel vrienden jaloers zijn op je..

Ga zo door beest.

Thanks xtra!

M'n vrienden niet zozeer, ik merk het vooral aan m'n klasgenoten. Met dit weer bijvoorbeeld, stroop ik mijn mouwen wel eens op tot m'n schouder als we buiten sporten zodat m'n bovenarm & schouder ook bruin wordt. Ik krijg dan altijd reacties van; och och hij moet zijn dikke armen weer laten zien terwijl andere jongens het ook hebben maar daar zeggen ze dan niks van. Vorig jaar kreeg ik nooit zulke opmerkingen, nu steeds meer.

Erg kinderachtige reacties, ik vind het wel leuk haha. Want de jongens die me uitmaken voor patser vragen me de dag erop meestal wat ik voor m'n armen of borst doe. Ik zeg dan meestal 50 herhalingen per arm met 5 kg totdat je een ke*ker dikke pomp hebt, dan groeien ze het hardste je weet toch! :cool:

Je bent een sterke kerel, zeker voor je leeftijd, damn.

Wtf man, wat een brute fysiek Jeffa, mijn complimenten! :D

Je bent maar een jaartje ouder dan mij (1994?) en al zo'n beest, niet te geloven! :rolleyes:

Op welke leeftijd ben jij begonnen?

Sportschool, gewoon ff vragen.

Ik werk zelf in m'n sportschool. :D Ik zal eens vragen of iemand dit kan doen.

Wtf man, wat een brute fysiek Jeffa, mijn complimenten! :D

Je bent maar een jaartje ouder dan mij (1994?) en al zo'n beest, niet te geloven! :rolleyes:

Op welke leeftijd ben jij begonnen?

Thanks kerel, ik ben nu precies 12 maanden bezig, ik ben dus begonnen op mijn 15e. Mijn before pics staan op pagina 11 dus dan heb je een beeld wat ik ben gegroeid in een jaar.

Toppie kerel!

Ik heb je meteen een 8 en een 9 gegeven in de foto galerij!

Hoe zijn je kuiten eigenlijk?

haha, bij wie wel.. Kuiten blijven een zwak punt bij de meeste.. Nogmaals die quads zijn beest!

Vandaag was het zover, de triathlon stond op het programma. Als ik deze voldoende zou halen dan was ik dit leerjaar over, dan had ik het 1e deel van mijn opleiding afgesloten. Volgend jaar ga ik naar een andere locatie om mijn stream Geuniformeerde beroepen te volgen, er stond dus behoorlijk wat druk achter.

Op het heetste moment van de dag, in de brandende zon hadden we om half 1 triathlon. We moesten 400 meter zwemmen, 10 km fietsen en 6 km lopen in 63 minuten voor een voldoende, als je onder de 60 zat dan had je een goed.

Ik ben echt abnormaal slecht in zwemmen, de slechtste van alle tweedejaars cios leerlingen. De 400 meter moet te doen zijn in 8 minuten, ik zwom er 13 minuten over. Ik kwam als laatste (25e) het bad uit, ik wist dat ik moest fietsen als een mother****er om nog een voldoende te halen. Ik heb 21 man ingehaald waardoor ik op de 3e plek kwam. Ik heb 10 km in 17 minuten gefietst. Dit wil zeggen dat ik een gemiddelde had van boven de 30 km per uur. Hoeveel km per uur ik precies gefietst heb weet ik niet, zo goed kan ik niet rekenen.
Ik had dus 13 minuten gezwommen, 17 minuten gefietst, dit wil zeggen dat ik nog 33 minuten over had voor 6 km lopen. Dit was een koud kunstje. Nadat ik van de fiets afstapte trad de verzuring toe, ik kwam helemaal niet vooruit en deed 9 minuten over het 1e rondje. (2 km) Na het 1e rondje ging het al wat beter, ik heb uitendelijk 27 minuten gelopen waardoor ik op een eind tijd van 57 minuten uit kwam.
Dit betekende dat ik een goed had gehaald. Ik ben als 3e geeindigd, er hadden 4 leerlingen uit onze klas een voldoende of goed. De rest van de 21 leerlingen had een onvoldoende.

Op naar volgend jaar, ik ben aangenomen bij de Landmacht/luchtmacht combinatie als stagiare, ik ben uitgekozen uit 40 CIOS leerlingen dus ik ben wel trots op mezelf. Als ik alles in 1 keer haal ben ik de jongst afgestuurde CIOS leerling ooit in Nederland dus ik ga ergens voor.

Oja, respect naar mijn klasgenoot. Deze mother****er had een eindtijd van 45 minuten gehaald, echt een sick bastard.

Ik heb Pieter van den Hoogenband, Lance Armstrong en Usain Bolt niet teleurgesteld, ik heb het gehaald. Yeah mother****ers, nu is het tijd om te rusten want ik heb vakantie!! :cool:

Gefeliciteerd man :).. hoe kan het dat je zo slecht bent in zwemmen ?.. doe je het nooit ? niet de juiste techniek of is de rest zo snel ..anyways het is je gelukt

Gefeliciteerd man :).. hoe kan het dat je zo slecht bent in zwemmen ?.. doe je het nooit ? niet de juiste techniek of is de rest zo snel ..anyways het is je gelukt

Thanks! Mijn techniek is volgens mij erg slecht, ik word er uitgezwommen door de grootste ecto's die nog geen 11 kg chest pressen. Techniek > kracht bij zwemmen for sure!

Lekker gedaan Jeffa! Respect, dat haal ik nooit.. :D
En je zat gemiddeld op 35,3km/pu. ;):thumbs:

:thumbs:
Zou extra leuk zijn............halen is halen bro

Nette prestatie geleverd!

Thanks beest!

Zou zeker leuk zijn, het is ook zeker haalbaar. Ik ben van 3 HAVO naar het CIOS gegaan omdat ik HAVO niet kon halen omdat ik discalculie heb, dit is een rekenstoornis. Ik stond voor wiskunde, scheikunde, natuurkunde en economie allemaal onder een 3. Voor alle talen stond ik boven een 8/8,5 waardoor ik dus rond een 6je uit kwam omdat ik alle andere vakken rond een 6,5 / 7 stond.

Ik vind CIOS behoorlijk makkelijk, je praktisch niveau moet alleen erg goed zijn. Theoritisch stelt het niks voor. Dit jaar heb ik toch maar net gehaald omdat ik een moeilijk jaar om persoonlijke redenen achter de rug heb. Tevens was het theoretisch niveau te laag voor me waardoor ik er helemaal niks voor deed, ik ging teveel achterover leunen wat mijn valkuil was.

Lekker gedaan Jeffa! Respect, dat haal ik nooit.. :D
En je zat gemiddeld op 35,3km/pu. ;):thumbs:

Thanks kerel! Pfew, 35 km /pu gemiddeld is best hard imo, dat heb ik toch netjes gedaan op een mountain bikeje.

Terug
Naar boven