Fitness Seller

Log Jeffa040

Goed bezig player, 16 jaar pas je hebt een glansrijke toekomst :)

keep up the good work and stay motivated!

nette triatlon voor een niet-zwemmer ;)

over de foto's is t meeste al gezegd, je hebt een degelijke basis en hebt kracht...dus nu massa pakken kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig player, 16 jaar pas je hebt een glansrijke toekomst :)

keep up the good work and stay motivated!

Thanks beest! Nu heb ik vakantie, ik vind het een ideale tijd om goed te eten. Lekker chillen bij het meer, rugzak vol met eten & drinken, rustig eten en van de zon genieten.

nette triatlon voor een niet-zwemmer ;)

over de foto's is t meeste al gezegd, je hebt een degelijke basis en hebt kracht...dus nu massa pakken kerel!

Thanks kerel, die massa komt eraan. Als ik 18 ben wil ik een monster zijn.

Dat gaat je zeker lukken op je 18e als het zo lees gap! Ga zo door man!

Training van vanmorgen:

Schouders:

Overhead press:

12 x 40
8 x 45
6 x 45

Front raise:

12 x 12
10 x 12
8 x 14

Seated lateral raise:

12 x 8
10 x 9
8 x 12

Standing cable lateral raise:

12 - 10 - 8 Multistation

Branden als een mother****er.

Triceps:

CGBP:

12 x 60
10 x 65
6 x 70

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 32.5
8 x 35

Bench dips:

12 x 50
10 x 60
8 x 65

Ik merk dat m'n kracht minder is door de warmte, het gevoel in mijn schouders - triceps was heerlijk dus ik moet niet janken.

zozo, die triceps van jou onploffen straks nog! Lekker bezig man!

komt goed, gewoon een tijdje op focussen!

Zou niet te veel van die freaky raises gaan doen, lekker OH'en dan komt het vast goed.

Lekker bezig, as usual.

Ik vind raises wel relax, vooral side raises voel ik erg goed. Over een paar weken ga ik front raises vervangen voor shoulder presses, voorste schouderkoppen spreek je imo genoeg aan.

Side raises burnen als een mofo ja. :D
Nette OH/MP..We zijn daarmee ongeveer gelijk, hehe. :D

Ja, als een mofo je interne rotaties naar de kk helpen.

Ieder lichaam is anders, maar ik reageer echt ****ing slecht op die raises, doe ze dan ook nooit om blessure vrij te blijven.

Netjes weer Jeff, die MP gaan ook goed!

Ja, als een mofo je interne rotaties naar de kk helpen.

Ieder lichaam is anders, maar ik reageer echt ****ing slecht op die raises, doe ze dan ook nooit om blessure vrij te blijven.

Waarom zijn raises zo blessure gevoelig? Heb je daar een artikel oid over?

Netjes weer Jeff, die MP gaan ook goed!

Thanks!

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Ik heb vandaag maar een paar uurtjes geslapen, was laat thuis van terras en moest weer vroeg op omdat ik vanmiddag weg moest, dus vanmorgen om half 10 maar even een training er in gelast.

Rug:

Deadlift:

12 x 90
10 x 100
8 x 110

Na de reacties op mijn 160 kg DL, ben ik in gewicht geminderd en heb ik erop gelet dat ik verder ging zakken zodat mijn heupen lager zaten en mijn bovenlichaam rechtop. Ik merkte het meteen, ik voelde het veel meer in mijn benen en ik merkte dat het lichter was.

Pull-up:

13 keer
9 keer
7 keer

Wide grip lat pulldown:

12 x 55
10 x 65
8 x 70

Bent over barbell row:

12 x 50
10 x 60
8 x 60

Achterkant schouders:

Bent over side raise:

12 x 8
10 x 9
8 x 10
6 x 12

Bent over side cable raise:

Multistation

Traps:

Shrugs voorlangs:

14 x 100
14 x 120
10 x 140

Shrugs achterlangs:

14 x 100
12 x 105
12 x 110

Traps branden als een mother****er, zieke pomp in mijn traps na de training. :thumb:

Qua kracht een matige training, in mijn rug zat niet veel kracht vandaag. Traps + achterkant schouders ging het redelijk.

Ik lees wel eens in logjes van mensen dat ze hun lats voelen vollopen / een pomp in hun lats krijgen. Ik voel mijn lats nooit na een training, hebben hier meer mensen last van? Ik voel mijn rug wel als ik mijn schouderbladen naar elkaar toe trek. __________________

ik heb niet alles gelezen , want dan ben ik wel heel lang bezig , maar je bent goed sterk voor een jongen van 16 jaar - voor het judo is het belangrijk dat je goed staat ( sterke benen dus ) + snelheid en bewegings-snelheid ( dus in de beweging kunnen versnellen ) hou hier rekening mee met je kracht-training

Wat voor grip zijn je pullups? Wide/medium/small?
Wel goeie training, nette deadlifts ook. Goeie training hoor schaap, ga het niet meteen matig noemen. :p

Niet zeiken Jeff, dit is een hele nette training! Goed gedaan! En die Shrugs zijn top bij je!

Alleen.. volgens mij zit er meer in met je deadlift, kijk es volg. week of je een set meer kunt maken, 4-5 hh. ofzow... ben benieuwd ;)

Terug
Naar boven