- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kanker zooi wil ik net naar de gym gaan om m'n benen + buik te gaan trainen, begint het te gieten en te onweren. Moet ik mijn brutale squat sessies weer uit gaan stellen..

Wat is dat voor bullshit Jeffa?!?! Gewoon fietsen met een paraplu, wees geen p*ssy!

+1
als het k*tweer is ga ik juist graag naar de gym. meestal lkkr rustig![]()
(no offense natuurlijk)Wat is dat voor bullshit Jeffa?!?! Gewoon fietsen met een paraplu, wees geen p*ssy!
+1
als het k*tweer is ga ik juist graag naar de gym. meestal lkkr rustig![]()
+2
Sorry Jeffer, maar dit kan echt niet heh? Traineh b*ch!(no offense natuurlijk)
Ik verwachtte hier wel een t*fus brute training.
wat lees ik ''ik ga niet naar de gym want het regent en onweerd hard''
Over de knie jij! , voor straf een uur eerder naar je bed en droog met water kan je krijgen.
Ho ho ho stelletjes bitches, jullie onderschatten mij. Tuurlijk ga ik niet trainen omdat het regent, ik wachtte alleen even de bui af omdat ik anders door de stromende regen met mijn brommer naar de gym moest.

Haha, geniaal al die misverstanden.
Hij is wel gegaan, vandaar dat jullie hem onderschatten..
Jef komt net als ik uit Verre Hei Zuid! We don't b*ch 'bout rain! Haha
Ik vind het raar dat je stiff legged deadlift in benen training doet... Is imo toch echt veel meer voor de rug...
Kanker zooi wil ik net naar de gym gaan om m'n benen + buik te gaan trainen, begint het te gieten en te onweren. Moet ik mijn brutale squat sessies weer uit gaan stellen..

Ga je niet door de regen dan
marjah nette training zet je daar neer, respect dat je je buik traint
nette training. dat je nog energie hebt voor je buik daarna. zou ik nu echt niet meer trekken. toen ik begon met trainen wel maar laatste tijd heb ik het gauw al gehad.
ik doe buik nu altijd maar 's ochtends thuis![]()