Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan echt alleen maar rete veel respect voor jou hebben. Die stats, dat fysiek, die trainingen, echt brutaal. En dan ook nog eens een droom baan voor een 16-jarige die geïnteresseerd is in bodybuilding!
+1993893748327427234
Leuk om progressie eens zo te zien. Je bent echt flink vooruit gegaan, dat is zelfs met shirt te zien.
Goeie progressie man, respect.
Echt goed bezig, kan ik nog wat van leren![]()
Zoow hey! Die CGBP!! Wat een monster triceps moet je wel hebben..
Wtf? Je weet toch dat massa niets zegt over kracht?
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, als je een jaar op hetzelfde gewicht blijft, maak je ook geen gaind.. Je moet dan verhogen.. Hij heeft veel verhoogd.. Iemand die 70 Kilo op de CGBP pakt kan geen kleine Tri's hebben (Uitzonderingen zijn er altijd)
Buik is juist heerlijk na het squaten, ze zijn al lekker pre exhausted. Dan kan je ze laten burnen als een mother****er en lekker dood gaan met hatebreed in je oren.

Gruwelijk nummer om op te trainen! Zal is album van die artiest(en) downloaden...

Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, als je een jaar op hetzelfde gewicht blijft, maak je ook geen gaind.. Je moet dan verhogen.. Hij heeft veel verhoogd.. Iemand die 70 Kilo op de CGBP pakt kan geen kleine Tri's hebben (Uitzonderingen zijn er altijd)
Ik zie geen progressie.![]()
Misschien minderen met Pokemon en DBZ en gewoon gaan trainen!
Serieuze reactie:
Goeie progressie, nette vooruitgang wat goed te zien is, met kleren aan. Dus dat zegt al heel wat, jij bent een beloofte voor de toekomst. Een en al motivation en hardcore uitstraling, top!![]()
Zeker, Disturbed is de shit!
Ik vind 70 kg CGBP niets speciaals hoor.
Thanks man, zulke reacties doen me zeker goed, een mooie motivatie om te blijven knallen!
Net afsluiting van het jaar gehad met de klas, een bbq bij een klasgenoot thuis. Drie uur lang gegeten, gewoon blijven bijgooien op de bbq, ideaal bulkvoer!!11!11!

Ik zag ook al iets aparts aan mijn deadlift maar wist niet wat, ik ben in mijn gym zowat de enigste die deadlift dus krijg geen aanwijzingen. Vandaar dat ik mijn filmpje hier post. Nuttige reactie, bedankt!

Ik heb nog 1 aanmerking voor je deadlift en miss heb je deze al gekregen.
Zodra je rechtop staat laat je de halter weer zakken probeer juist op het punt dat je rechtop staat je erector extra aan te spannen je rug zal hierdoor iets hol trekken.
Mocht je het niet snappen dan kun je op youtube genoeg filmpjes vinden over een correcte uitvoering van de deadlift.
Verder zien je stats er netjes uit voor iemand van jouw leeftijd. Complimenten van een mede CIOS student![]()