XXL Nutrition

Log Jeffa040

Ik kan echt alleen maar rete veel respect voor jou hebben. Die stats, dat fysiek, die trainingen, echt brutaal. En dan ook nog eens een droom baan voor een 16-jarige die geïnteresseerd is in bodybuilding!

+1993893748327427234

• Topic Starter Topic Starter
Omdat het toch het leukst blijft om foto's te zien in een log, post ik bij deze mijn progressie in een jaar in kleren. Dit geeft ook wel een leuk beeld hoeveel je gegained hebt in een jaar.

55 kg lekker rof doen in disneyland!!!!!1111oneone

j768a0.jpg

80 kg na een jaar trainen:

308lc36.jpg

Laatst bewerkt:
Leuk om progressie eens zo te zien. Je bent echt flink vooruit gegaan, dat is zelfs met shirt te zien.

Ik kan echt alleen maar rete veel respect voor jou hebben. Die stats, dat fysiek, die trainingen, echt brutaal. En dan ook nog eens een droom baan voor een 16-jarige die geïnteresseerd is in bodybuilding!

+1993893748327427234

Thanks man! Jullie zijn allemaal zo liev voor me !!!!!!!!1111onE ElEveN

Leuk om progressie eens zo te zien. Je bent echt flink vooruit gegaan, dat is zelfs met shirt te zien.

Thanks kerel, is inderdaad leuk om het zo een keer te zien, is heel wat anders.

Goeie progressie man, respect.
Echt goed bezig, kan ik nog wat van leren:D

Ja dat is pas progressie, en je groeit natuurlijk extra snel omdat ook je "normale" groei nog volop gaande is he? Erg netjes man, keep it up!

Gruwelijk nummer om op te trainen! Zal is album van die artiest(en) downloaden...

Wtf? Je weet toch dat massa niets zegt over kracht?

Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, als je een jaar op hetzelfde gewicht blijft, maak je ook geen gaind.. Je moet dan verhogen.. Hij heeft veel verhoogd.. Iemand die 70 Kilo op de CGBP pakt kan geen kleine Tri's hebben (Uitzonderingen zijn er altijd)

Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, als je een jaar op hetzelfde gewicht blijft, maak je ook geen gaind.. Je moet dan verhogen.. Hij heeft veel verhoogd.. Iemand die 70 Kilo op de CGBP pakt kan geen kleine Tri's hebben (Uitzonderingen zijn er altijd)

dan ben k die uitzondering blijkbaar xD

Ik zie geen progressie. :dunno:
Misschien minderen met Pokemon en DBZ en gewoon gaan trainen!

Serieuze reactie:
Goeie progressie, nette vooruitgang wat goed te zien is, met kleren aan. Dus dat zegt al heel wat, jij bent een beloofte voor de toekomst. Een en al motivation en hardcore uitstraling, top! :thumbs:

Gruwelijk nummer om op te trainen! Zal is album van die artiest(en) downloaden...

Zeker, Disturbed is de shit!:hedbang:

Ik vind 70 kg CGBP niets speciaals hoor.

Ik zie geen progressie. :dunno:
Misschien minderen met Pokemon en DBZ en gewoon gaan trainen!

Serieuze reactie:
Goeie progressie, nette vooruitgang wat goed te zien is, met kleren aan. Dus dat zegt al heel wat, jij bent een beloofte voor de toekomst. Een en al motivation en hardcore uitstraling, top! :thumbs:

Thanks man, zulke reacties doen me zeker goed, een mooie motivatie om te blijven knallen!

Net afsluiting van het jaar gehad met de klas, een bbq bij een klasgenoot thuis. Drie uur lang gegeten, gewoon blijven bijgooien op de bbq, ideaal bulkvoer!!11!11!

Zeker, Disturbed is de shit!:hedbang:

Ik vind 70 kg CGBP niets speciaals hoor.

Thanks man, zulke reacties doen me zeker goed, een mooie motivatie om te blijven knallen!

Net afsluiting van het jaar gehad met de klas, een bbq bij een klasgenoot thuis. Drie uur lang gegeten, gewoon blijven bijgooien op de bbq, ideaal bulkvoer!!11!11!

Ik zou je graag karma willen geven, want Disturbed is dah bom, maar ik mot eerst punten verdelen. :P

Ik zag ook al iets aparts aan mijn deadlift maar wist niet wat, ik ben in mijn gym zowat de enigste die deadlift dus krijg geen aanwijzingen. Vandaar dat ik mijn filmpje hier post. Nuttige reactie, bedankt!

Ik heb nog 1 aanmerking voor je deadlift en miss heb je deze al gekregen.
Zodra je rechtop staat laat je de halter weer zakken probeer juist op het punt dat je rechtop staat je erector extra aan te spannen je rug zal hierdoor iets hol trekken.
Mocht je het niet snappen dan kun je op youtube genoeg filmpjes vinden over een correcte uitvoering van de deadlift.

Verder zien je stats er netjes uit voor iemand van jouw leeftijd. Complimenten van een mede CIOS student :cool:

Ik heb nog 1 aanmerking voor je deadlift en miss heb je deze al gekregen.
Zodra je rechtop staat laat je de halter weer zakken probeer juist op het punt dat je rechtop staat je erector extra aan te spannen je rug zal hierdoor iets hol trekken.
Mocht je het niet snappen dan kun je op youtube genoeg filmpjes vinden over een correcte uitvoering van de deadlift.

Verder zien je stats er netjes uit voor iemand van jouw leeftijd. Complimenten van een mede CIOS student :cool:

Jup die aanmerking heb ik al gekregen, toch bedankt voor je reactie. Waar volg je CIOS en in welk leerjaar zit je?

Heerenveen, 3de jaars Fitness, Healt & Management.

Training van vanochtend erg lekker, de bench ging wat minder vandaag maar dat kan wel eens gebeuren.

Borst:

Bench press:

12 x 60
10 x 70
6 x 80

Incline dumbbell fly:

12 x 16
10 x 18
10 x 20

Incline dumbbell press:

12 x 24
10 x 26
8 x 30

Chest dips:

20 keer BW
16 keer BW
12 keer BW

Biceps:

Barbell curl:

12 x 30
10 x 35
8 x 40

Dumbbell curl:

12 x 12
10 x 12
8 x 14

Hammer curl:

12 x 12
10 x 14
8 x 16

Alles ging behoorlijk goed vandaag op de bench press na. In bijna alle oefeningen zit nog steeds vooruitgang qua kracht.

Er zat een gruwelijke pomp in mijn armen dus na de training mijn armen gemeten, rechts was 41 cm, links was 39 cm. Yeah buddy!! :cool:

Terug
Naar boven