Fitness Seller

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
hahaa! ;) goeie training man! Die squats gaan ook lekker!
Toch stoer dat je die lunges gedaan hebt, maar doe die niet in deze combi bro, keer als vervanger voor de squat is beter, kan je ook veel meer setjes maken, lekker zuur :P

Ik vond het ook wel stoer, totdat ik daar met m'n hasses op de vloer lag, achja tis wel hardcore toch.

Ik vind het raar dat je stiff legged deadlift in benen training doet... Is imo toch echt veel meer voor de rug...

Is natuurlijk bullshit want het is een ham/glutes excercise. Heb je ooit een Stiff Legged eigenlijk gedaan? Je voelt je hams gewoon gerekt worden.

Nette training Jeffa, we underestimated you. :)
Haha, ja toch netjes dat je Lunges deed, ik was ook bij mij eerste keer met het gebruiken van een Squatrek gevallen, omdat ik me schoenen nog aan had en geen balans had. :o

Waar train jij eigenlijk? Ik zit bij essbra ;)

Is natuurlijk bullshit want het is een ham/glutes excercise. Heb je ooit een Stiff Legged eigenlijk gedaan? Je voelt je hams gewoon gerekt worden.

Nette training Jeffa, we underestimated you. :)
Haha, ja toch netjes dat je Lunges deed, ik was ook bij mij eerste keer met het gebruiken van een Squatrek gevallen, omdat ik me schoenen nog aan had en geen balans had. :o

Hehe thanks kerel. Vorige keer had ik lunges gedaan en stiff legged weggelaten, nu heb ik het beide gedaan wat niet zo'n succes was. Volgende keer even kijken hoe ik me voel na het squaten.

Waar train jij eigenlijk? Ik zit bij essbra ;)

Ik train in Gemert bij Jessib, ik werk er zelf ook. Een kleine gym, prima materiaal alleen maar dumbbells tot 30 kg. Is voor mij op het moment net genoeg, behalve bij dumbbell rows dan kan ik zwaarder.

goeie training jef lunges heeft ook niet veel zin meer na squatten en stiffs

goeie training jef lunges heeft ook niet veel zin meer na squatten en stiffs

+1 duz.. ;)

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Ik train in Gemert bij Jessib, ik werk er zelf ook. Een kleine gym, prima materiaal alleen maar dumbbells tot 30 kg. Is voor mij op het moment net genoeg, behalve bij dumbbell rows dan kan ik zwaarder.

Ah, cool, dus je werkt daar ook, kan je meteen gaan traineh da's wel rielekst jah ;)

Ah, cool, dus je werkt daar ook, kan je meteen gaan traineh da's wel rielekst jah ;)

Jep, zeker relaxt. Als ik heel de dag moet werken dan train ik altijd in de pauzes, het 'instructeurs hokje' helemaal vol laaien met eten, tussendoor wat melk drinken, noten eten, eieren eten, kortom ideaal. :D

Sterke training.. Wat voor werk doe je daar?

Thanks, ik ben fitness instructeur. Alleen ik zet mensen aan rippetoe / compounds ipv chest pressen & machine seated rows met 3x20 herhalingen.

Goed bezig:D.
Heb je daar een papiertje oid voor nodig?
Anders lijkt mij dat ook wel wat voor over een aantal jaartjes, eerst nog wat kennis op doen.

Thanks, ik ben fitness instructeur. Alleen ik zet mensen aan rippetoe / compounds ipv chest pressen & machine seated rows met 3x20 herhalingen.

Dan zoeken mensen je deadlift filmpje op, en lachen ze je techniek uit. :o
Nee hoor, nette baan zeg.. :D
Ik zit zelf bij een callcenter, het is maar dat ze me aardig betalen anders.. :(

Goed bezig:D.
Heb je daar een papiertje oid voor nodig?
Anders lijkt mij dat ook wel wat voor over een aantal jaartjes, eerst nog wat kennis op doen.

Nope, daar heb ik geen papiertje voor. Ik ben er begonnen als stagiare via CIOS, halverwege het jaar heb ik een baan aangeboden gekregen. Zeer relaxt bijbaantje, maar ik zou het absoluut niet fulltime willen doen, veel te weinig afwisseling.

Dan zoeken mensen je deadlift filmpje op, en lachen ze je techniek uit. :o
Nee hoor, nette baan zeg.. :D
Ik zit zelf bij een callcenter, het is maar dat ze me aardig betalen anders.. :(

Er heeft nooit iemand gedeadlift in mijn gym, totdat ik er kwam werken en ik deadlift aangeraden hebt. Ik had het van dutchbodybuilding, ik heb het mezelf aangeleerd via filmpjes dus ik kreeg nooit feedback op mijn form. Uitgelachen word ik sowieso niet, eerder respect dat ik 160 kg til met zo'n techniek, met een betere techniek til ik zeker meer. Ik heb nooit geweten dat mijn heupen zo hoog zaten, dat zie je niet als je zelf aan het liften bent.

Haha callcenter, altijd leuk kloten met die mensen. 'Is je vader of moeder op het moment thuis? Momentje, ik ga ze even zoeken.' Dan leg ik mijn telefoon neer en ga ik iets anders doen.

Nope, daar heb ik geen papiertje voor. Ik ben er begonnen als stagiare via CIOS, halverwege het jaar heb ik een baan aangeboden gekregen. Zeer relaxt bijbaantje, maar ik zou het absoluut niet fulltime willen doen, veel te weinig afwisseling.

Er heeft nooit iemand gedeadlift in mijn gym, totdat ik er kwam werken en ik deadlift aangeraden hebt. Ik had het van dutchbodybuilding, ik heb het mezelf aangeleerd via filmpjes dus ik kreeg nooit feedback op mijn form. Uitgelachen word ik sowieso niet, eerder respect dat ik 160 kg til met zo'n techniek, met een betere techniek til ik zeker meer. Ik heb nooit geweten dat mijn heupen zo hoog zaten, dat zie je niet als je zelf aan het liften bent.

Haha callcenter, altijd leuk kloten met die mensen. 'Is je vader of moeder op het moment thuis? Momentje, ik ga ze even zoeken.' Dan leg ik mijn telefoon neer en ga ik iets anders doen.

Haha dat vind ik juist lauw, dan blijf ik maar wachten, krijg ik betaalt op niks te doen. :D

Haha dat vind ik juist lauw, dan blijf ik maar wachten, krijg ik betaalt op niks te doen. :D

Hehe meestal wachten ze ook ja, want als ik dan na 30 min terug kom zeg ik nee sorry ze zijn niet thuis. 'Oke bedankt, dan bellen we op een ander tijdstip terug.' :D

Zeer lekkere training gehad net, ik had erg veel kracht in mijn triceps vandaag en mijn schouders gingen ook goed op overhead press na, hier kreeg ik weer last van mijn rug.

Schouders:

Overhead press:

12 x 40
8 x 45
1 x 50 - halverwege al gestopt, ik kreeg weer last van mijn rug en merkte dat ik moest stoppen. Van de week weer eens los laten masseren, dat helpt altijd wel.

Front raises:

12 x 12
10 x 14
10 x 14

Seated side raises:

12 x 8
10 x 9
8 x 12 (heavy shit voor mijn doen)

Standing cable side raise:

Multistation, deze ging ook zwaarder dan de vorige keer.

Triceps:

CGBP:

12 x 60
10 x 70
6 x 75 (dikke pr, de vorige keer was 70 mijn top)

Skullcrusher:

12 x 30
10 x 32.5
8 x 35

Bench dips:

14 x 50
12 x 60
10 x 60

Het gevoel in mijn triceps was heerlijk, ik voelde ze heerlijk branden. Gevoel in mijn schouders was ook lekker, ik zag m'n koppen uit komen in m'n t-shirt, heerlijk gevoel.

http://www.youtube.com/watch?v=S_KsM8pEh2A

Zoow hey! Die CGBP!! Wat een monster triceps moet je wel hebben..

Sodeknetter Jeff, brute training zet je neer man! Ja, die triceps van jou zijn buitenaards man! Errugg netjes ;)

Terug
Naar boven