- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles ging behoorlijk goed vandaag op de bench press na. In bijna alle oefeningen zit nog steeds vooruitgang qua kracht.
Er zat een gruwelijke pomp in mijn armen dus na de training mijn armen gemeten, rechts was 41 cm, links was 39 cm. Yeah buddy!!![]()
netjes netjes Jeff!
2cm verschil in je armen.
heb ik ook, alleen net andersom.. bij mij is links groter xD

nette training.
wel vet die pomp in de biceps, afmetingen beginnen ook al wat te worden!
jammer dat die biceps al zo snel vol zitten he![]()
t*ring man, echt netjes. kan ik alleen nog van dromen die 41 cm :O
wel groot verschil trouwens, 2 cm das bijna 1 inch :O
netjes netjes Jeff!
2cm verschil in je armen.
heb ik ook, alleen net andersom.. bij mij is links groter xD
Haha ik heb het gevoel dat rechts sterker is maar links is groter, but who cares.
Nice 40+ Jef
nog ff en hij loopt hier rond met 18 inch guns man!!!!
Serieus, toen ik 10kg lichter was dan nu waren m'n armen maar 0-1cm kleiner. En jij bent gewoon van 28 naar 40 gegaan...
haha sow jeffer! Vette shit dan! 41 cm? petje af gapzijn zowat zo dik als die van mij man! En dat met jou leeftijd de t*ring...
![]()
Jullie weten toch zelluf!!1!1!oneonehaha sow jeffer! Vette shit dan! 41 cm? petje af gapzijn zowat zo dik als die van mij man! En dat met jou leeftijd de t*ring...
![]()

Bruute vooruitgang man!
Op 16 jarige leeftijd al zo'n fysiek doe je goed!
Lekker door blijven pompen!
Er zat een gruwelijke pomp in mijn armen dus na de training mijn armen gemeten, rechts was 41 cm, links was 39 cm. Yeah buddy!!![]()

)Dat wordt dus voortaan trekken met links vriend
Zonder gekheid; goede training! Maak je niet druk om de bench. Die komt volgende keer keihard terug. (alhoewel 10x70 nog helemaal niet slecht is)

Dat wordt dus voortaan trekken met links vriend
Zonder gekheid; goede training! Maak je niet druk om de bench. Die komt volgende keer keihard terug. (alhoewel 10x70 nog helemaal niet slecht is)
Denk dat het ook nog eens klopt.
Stop hammer-jerking with your bigger arm, use your smaller one, p*ssy!![]()
Hehe thanks koekie. Bench komt wel weer goed!
Met links trekt niet lekker man, mijn interne rotatie met rechts is vele malen beter.