MuscleMeat

Log Jeffa040

:roflol:

We gaan rug trainen, geen billen ;)

en lekker 'getraind'? :D

Ik voel aankomen dat je een nieuw pr hebt: 1 x 180 deadlift...
Klopt dat?

Jow kerel. Lijkt me tof man om met zo'n ouwe nozem als kwarkmixer te trainen! :D

Btw; volgend jaar moet jij ook maar eens mee gaan doen aan de DBB contest!

• Topic Starter Topic Starter
Training in Eindhoven met kwarkmixer. PR 1 x 180 kg deadlift!!

Yo gasten ik ben thuis van de busreis naar Eindhoven. Wat een gruwelijk brutale training.

We zijn begonnen met deadliften, eerst even techniek onder de knie krijgen. Nu merkte ik pas dat mijn heupen tijdens het deadliften veel te hoog waren.

Deadlift:

10 x 60
8 x 100
6 x 120 (deze 1e 3 sets rustig aan op techniek)
3 x 150
1 x 170 PR verbroken
1 x 180 PR dubbel verbroken

Yeah buddy!!!! Kwark kon natuurlijk niet achterblijven, hij pakte hem ook dus ook voor hem was dit een PR, props kerel! :cool:

Dumbbell row:

10 x 32
8 x 36
8 x 38
6 x 42

Dikke vette pr, in mijn gym gaan ze maar tot 30 kg, nu kon ik kijken hoe sterk ik echt was. Kwark pakte precies hetzelfde gewicht, ik kon natuurlijk niet achterblijven.

Seated vertical row:

10 x 73
8 x 86
8 x 100
7 x 107

Lekker branden als een mother****er.

Omdat ik normaal gesproken traps hier achteraan pak, hebben we nog een paar setjes dumbbell shrugs gedaan.

Dumbbell shrugs:

12 x 36
12 x 38
12 x 38
12 x 42

Lekker branden.

Na de training samen een shakie gedronken aan de bar en toen gaan eten bij de Surinamer, goed bulkvoer uiteraard.

Ik vond het een zeer brutale training met dikke pr's, zeker voor herhaling vatbaar. Kwark is een zeer relaxte kerel, heeft echt een super mentaliteit. Hij probeerde me te laten buigen maar gelukkig heb ik niet hoeven onderdoen haha. Ik heb echt respect voor hem dat hij na zijn motor ongeluk zo de draad op pakt, en hoe. Na 5 maanden training is hij top bezig, als hij zo doorgaat word hij huge.

Tuurlijk niet. Kwark gaat vast wel hem onderuit trappen als hij bijna z'n PR verbreekt! :thumbs:

Edit: WAT EEN b*ch BEN JIJ OOK!

netjes vriend, respect!

Ging lekker heh Jeff! Zo, dit zijn trainingen Kwark style :cool:

Goed gedaan gap, en eerlijk is eerlijk, je bent gewoon lomp sterk! En hoe beviel je eerste keer Crack?

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk niet. Kwark gaat vast wel hem onderuit trappen als hij bijna z'n PR verbreekt! :thumbs:

Edit: WAT EEN b*ch BEN JIJ OOK!

Hehehe thanks kerels!

Ging lekker heh Jeff! Zo, dit zijn trainingen Kwark style :cool:

Goed gedaan gap, en eerlijk is eerlijk, je bent gewoon lomp sterk! En hoe beviel je eerste keer Crack?

Thanks man, haha beviel zeker goed, ik stond echt te popelen om te knallen!

Hoe zat het met de techniek bij die toplift? Doordat je voorheen minder je benen bij deze oefening betrok zal het een stuk zwaarder zijn geweest voor je benen.

Mooie training voor beiden.

Terug
Naar boven