Fitness Seller

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zat het met de techniek bij die toplift? Doordat je voorheen minder je benen bij deze oefening betrok zal het een stuk zwaarder zijn geweest voor je benen.

Mooie training voor beiden.

Klopt, het was inderdaad zwaarder voor mijn benen en lichter voor mijn rug. De lift in het algemeen vond ik ook makkelijker, kortom een goed gevoel er ana over gehouden.

Ehh..Jeffa man, dikke respect! Wat ben jij ****ing sterk :o

Gaat de DL techniek al beter? Misschien een filmpje? :D

Yeah Jeff. Hard gebikkelt. toppie man.

Vandaag spierpijn?

Wel ****ed up dat de dumbbells bij jullie maar tot 30KG gaan.

Omdat de zomer nu begonnen is, en ik over 2 weken op vakantie ga. Heb ik een foto gemaakt om een goede indruk te krijgen van mijn chest, gewoon omdat het kan.

2ir26hz.jpg

Wat een armen o.O en dat is 16

Omdat de zomer nu begonnen is, en ik over 2 weken op vakantie ga. Heb ik een foto gemaakt om een goede indruk te krijgen van mijn chest, gewoon omdat het kan.

2ir26hz.jpg

Haha, "gewoon omdat het kan". Jij hebt echt een sicke chest man! Ik zou ophouden met trainen man, is gewoon niet meer mooi als je zo doorgaat;). NOT!!!!!

Wtf man:o Je bent gewoonweg gek! :D

Echt een fysiek om naar op te kijken!

heee.... ken ik die body niet ergens van? haha Beste tit's gappie ;) Als ik niet oppas, ga je me voorbij, dus prop ik me maar ff vol weer nu... blijf ik je tenminste nog voor hahaha :D

Sicke chest, zeker nog zonder pomp ook op die foto?

Wtf man:o Je bent gewoonweg gek! :D

Echt een fysiek om naar op te kijken!

Zekers.. zoiets moeten wij ook worden :P

heee.... ken ik die body niet ergens van? haha Beste tit's gappie ;) Als ik niet oppas, ga je me voorbij, dus prop ik me maar ff vol weer nu... blijf ik je tenminste nog voor hahaha :D

Sicke chest, zeker nog zonder pomp ook op die foto?

Bedankt voor alle reacties, doet me zeker goed! Even voor de duidelijkheid: dit was met pomp in m'n chest.

nice fysiek jef, ik had je een pm gestuurd..

Ziet er netjes uit jongen! :thumbs:
Iets om zekers jaloers op te zijn voor mij. :o

Bedankt voor alle reacties, doet me zeker goed! Even voor de duidelijkheid: dit was met pomp in m'n chest.

Ow dan...:cool:, haha

En ja dat van die hete adem in me nek heb ik al. Rotkop!;)

Maar maakt niet uit, alleen maar extra motivatie om HARD te groeien want als iemand die van 55 kg komt mij inhaalt wordt ik gek, snap je wel:D

Dus groei maar hard, ik zal je voor blijven... hoop ik...:rolleyes:

nice fysiek jef, ik had je een pm gestuurd..

Ziet er netjes uit jongen! :thumbs:
Iets om zekers jaloers op te zijn voor mij. :o

Thanks kerels.

Ow dan...:cool:, haha

En ja dat van die hete adem in me nek heb ik al. Rotkop!;)

Maar maakt niet uit, alleen maar extra motivatie om HARD te groeien want als iemand die van 55 kg komt mij inhaalt wordt ik gek, snap je wel:D

Dus groei maar hard, ik zal je voor blijven... hoop ik...:rolleyes:

Hehe moet ook toch, ik vind het wel relax om iemand te hebben waarmee ik kan concurreren, zo houden we elkaar gemotiveerd. Ik denk niet dat ik je vlug zal inhalen, je hebt een voorsprong, discipline, mentaliteit en de genen. Dus het wordt een lastig verhaal, ik zie het niet echt als een wedstrijd maar ik kom natuurlijk wel het liefst zo dicht mogelijk bij je in de buurt. :D

Hoe doen jullie dat eigenlijk op vakantie met het eten? Ik ga namenlijk 2 tot 2,5 week naar vakantie in Italie. Ik ga met mijn vriendin en haar ouders en ik vind het een beetje ver gaan om ze elke dag appart voedsel te laten kopen.

Terug
Naar boven