- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie volle borst heb je jeffa!
(ik zou zelf ook graag een foto willen plaatsen maar het lukt me niet)
had ik toen ook al eens gedaanUploaden via www.tinypic.com. Dan doe je; [Link niet meer beschikbaar]
Weet je zeker dat je niet iets aan ons moet vertellen? Roids of zo?
Zie het als een compliment, je gaat super.

Hoe doen jullie dat eigenlijk op vakantie met het eten? Ik ga namenlijk 2 tot 2,5 week naar vakantie in Italie. Ik ga met mijn vriendin en haar ouders en ik vind het een beetje ver gaan om ze elke dag appart voedsel te laten kopen.
Hoe doen jullie dat eigenlijk op vakantie met het eten? Ik ga namenlijk 2 tot 2,5 week naar vakantie in Italie. Ik ga met mijn vriendin en haar ouders en ik vind het een beetje ver gaan om ze elke dag appart voedsel te laten kopen.

Ik ga in de week dat ik naar renesse ga gewoon proberen wat tonijn, chocomel en kwark naar binnen te krijgen. verder veel BBQ'en.
mjah tis maar een week he, in jou geval 2 weken dus de schade zal toch niet zo erg zijn
ik ga gewoon de kcal hoog proberen te houden, zit op normale dagen op 4000-4500 kcal, maar gaat gewicht verliezen echt zo snel? erbij komen gaat langzamer![]()

More is better in dit geval. Geloof me, 2 weken weinig eten met Jeffa's lichaam (die gewend is aan veel eten en constantie) zal het keihard gaan. En voor iets simpels is het zoals altijd the wonderfull drink called (choco)milk!![]()
In ga gewoon niet op vakantie, in 2 weken verlies ik focking veel.
Nee dat is geen bullshit, heb het zelf al gehad. Maar ik had toen ook echt weinig gegeten, had gewoon geen zin meer in eten.
Weet ik, dat is gewoon breezer taal je weet toch zelluVVV!!11!11
Ik heb net even m'n onderhoud berekend, met activiteitsniveau 3 ligt deze rond de 3200 kcal. Hier zit je dus echt zo aan, dit eet ik zonder moeite dus over afvallen maak ik me geen zorgen.
---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------
Dat is bullshit.

Wat is weinig? Als je op je onderhoud / iets boven je onderhoud eet val je echt niet af hoor, dan heb je echt belachelijk weinig gegeten.

Dan moet je meer eten, geen zin hebben is een bad excuse. Ik eet ook als ik geen honger heb.

Wat is weinig? Als je op je onderhoud / iets boven je onderhoud eet val je echt niet af hoor, dan heb je echt belachelijk weinig gegeten.