MuscleMeat

Log Jeffa040

Ik weet niet naar welk land je gaat bro. maar je kunt overwegen om rijst te kopen, tonijn, kip, wat groente uiteraard... beetje dat standaard voedsel.

Voor de rest zou ik gewoon genieten van de cullinaire keuken en niet teveel vastpinnne aan het voedsel. Zorg dat je in jou ogen minstens op onderhoud eet. Dan zit het altijd goed.

PS: good picca's jong. Volgend jaar ook maar eens meedoen aan de contest?

Ik weet niet naar welk land je gaat bro. maar je kunt overwegen om rijst te kopen, tonijn, kip, wat groente uiteraard... beetje dat standaard voedsel.

Voor de rest zou ik gewoon genieten van de cullinaire keuken en niet teveel vastpinnne aan het voedsel. Zorg dat je in jou ogen minstens op onderhoud eet. Dan zit het altijd goed.

Hij gaat naar Italië het land der (cleane)bulkvoer. Daarom raad ik aan gewoon je gedachtes van clean eten weg te halen en gewoon lekker uit te leven. Italië heeft wonderbaarlijke gerechten en de restauranten zou je het liefst in goud willen betalen, dus ik zou zeggen leef je gewoon uit Jeffa. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

Doe ik ook, ik ga gewoon even m'n gedachten op 0 zetten, gewoon eten wanneer ik honger heb en dan grof veel eten. Ik zit toch zo aan 3000 kcal. Mijn lichaam heeft echt rust nodig, ik moet eens leren om ernaar te luisteren.

Bedankt kerel. En ja, ik doe volgend jaar mee aan de contest. ;)

Hij gaat naar Italië het land der (cleane)bulkvoer. Daarom raad ik aan gewoon je gedachtes van clean eten weg te halen en gewoon lekker uit te leven. Italië heeft wonderbaarlijke gerechten en de restauranten zou je het liefst in goud willen betalen, dus ik zou zeggen leef je gewoon uit Jeffa. :thumbs:

Ik ben benieuwd, ik ben nog nooit in Italie geweest. Mijn vriendin zegt dat het er goed bulk voer is dus dat komt wel goed.

Doe ik ook, ik ga gewoon even m'n gedachten op 0 zetten, gewoon eten wanneer ik honger heb en dan grof veel eten. Ik zit toch zo aan 3000 kcal. Mijn lichaam heeft echt rust nodig, ik moet eens leren om ernaar te luisteren.

Bedankt kerel. En ja, ik doe volgend jaar mee aan de contest. ;)

Ik ben benieuwd, ik ben nog nooit in Italie geweest. Mijn vriendin zegt dat het er goed bulk voer is dus dat komt wel goed.

Ik ben er al geweest en ben bevriend met een Italiaan met ook een verstand van koken. Het is net als de pomp die je in je armen hebt tijdens het curlen. Gewoon werkelijk heerlijk en je wilt het zolang mogelijk voelen, net als dat je in Italië zolang mogelijk in de restaurant wilt blijven, haha. Zet je bbing-mind op 0 en leef je uit.

Ik wil jullie wel degelijk iets vertellen; Ik wil graag de stickys van dbb bedanken voor de informatie, EmileV voor zijn bulkmeals, 3XL voor zijn kennis en mijn ouders voor het supporten van het eten. Verder wil ik al mijn logbezoekers bedanken; ik vind jullie allemaal kei liev, ik vind het echt super leuk op dit forum, jullie zijn altijd zo aardig en liev voor mij!!11!11!1one

Hehe nu serieus, thanks kerel. ;)

Beetje emo jef? Mis jjij je chickie soms? ;)
Alleen als je met me traint, ben ik niet lief voor je gappie, zweten kreng! :D

BTW: Dan ga ik ook meedoen! ;)

Gewoon kopen gap, ze genieten alleen maar van iemand die goed eet dan van iemand die beroerd eet, zelf zit ik nu ook op vak. Wel in NL maar toch..
Ik heb 1 Kilo Kip klaargebakken voor op brood, + een dikke bak nasi mix voor bij de rijst.. Verder is kwark te koop.. Miss dat ik zelfs nog ga trainen als ik zin heb en niets anders heb te doen, dit omdat ik toch om 6 uur altijd al wakker ben helaas met barstende honger, dan moet ik gewoon eten..

Gewoon kopen gap, ze genieten alleen maar van iemand die goed eet dan van iemand die beroerd eet, zelf zit ik nu ook op vak.

Wie bedoel je met 'ze'?

Er is een verschil tussen normaal eten en goed eten. Normaal eten vind ik als ik rond de 3500 kcal zit. Goed eten voor mij is rond de 4500 kcal. Aangezien ik niet in de bulk zit en ik dadelijk op vakantie ga is 3500 prima. Alleen let ik dan niet op k/h/v verhouding, ik zit op vakantie man, even mijn mind ook op 0. Helaas zal dat wel moeilijk zijn, ik ben besmet met de ziekte die bodybuilding heet.

Wie bedoel je met 'ze'?

Er is een verschil tussen normaal eten en goed eten. Normaal eten vind ik als ik rond de 3500 kcal zit. Goed eten voor mij is rond de 4500 kcal. Aangezien ik niet in de bulk zit en ik dadelijk op vakantie ga is 3500 prima. Alleen let ik dan niet op k/h/v verhouding, ik zit op vakantie man, even mijn mind ook op 0. Helaas zal dat wel moeilijk zijn, ik ben besmet met de ziekte die bodybuilding heet.

Haha goed dat je zo serieus ermee bent maar relax gewoon. :cool:
En hij bedoelt Italiaanse koks, die houden ervan als iemand eet en willen diegene zo graag zo veel mogelijk volproppen. ;)

Haha goed dat je zo serieus ermee bent maar relax gewoon. :cool:
En hij bedoelt Italiaanse koks, die houden ervan als iemand eet en willen diegene zo graag zo veel mogelijk volproppen. ;)

Ah ok, ja ik stauw me wel vol als ik uit eten ga haha. Ik zal proberen even bodybuilding op 0 te zetten, een keertje kiezen voor pasta ipv pindakaas. Ik vind pasta lekkerder maar ik weet dat pindakaas beter is, toch moet ik een keertje voor pasta kiezen haha want pindakaas begin ik echt tegen te eten.

Training van vandaag:

Schouders:

Overhead press

10 x 40 - bij 10 ben ik gestopt, kreeg ****ing last van m'n rug k*tzooi.

Seated dumbbell press:(vervanging van oh press)

12 x 18
10 x 20
6 x 22

Front raises:

12 x 12
10 x 14
8 x 16

Standing side raises:
12 x 9
10 x 10
8 x 12
Standing cable side raises:

Multistation - kapot gaan.

Triceps:

CGBP:

12 x 60
8 x 70
6 x 75

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 32.5
8 x 32.5

Bench dips:

14 keer +50 kg
12 keer +60 kg
10 keer +65 kg

Ging best lekker vandaag, de raises vooral, jammer van m'n oh press. Triceps ging redelijk.

jammer van die OH press.. hopelijk is het morgen over... alvast fijne vakantie he (H)

serieus man, zou echt nokken met die zware raises.

180 getrokken zie ik? sterk bezig kerel.

serieus man, zou echt nokken met die zware raises.

180 getrokken zie ik? sterk bezig kerel.

Zijn zware raises echt zo blessure gevoelig dan, bijna iedereen doet toch zware raises? Ik heb nergens last van..

Thanks man, DL gaat idd lekker.

Ik vind je front raises wel aardig hoog ivm je presses, maar niet dramatisch hoog ofzo. Zolang je de oefening gecontroleerd kan doen is er niets aan het handje. Bij upright rows en side raises zou ik al iets meer uitkijken, voelen toch iets anders (gevoeliger) aan.

Zijn zware raises echt zo blessure gevoelig dan, bijna iedereen doet toch zware raises? Ik heb nergens last van..

Thanks man, DL gaat idd lekker.

K zou er ook mee oppassen man! Geniet van je vakantie gozer. Ff mentaal en lichamelijk weer op kracht komen, dat kan je wel gebruiken! :D

Ik vind je front raises wel aardig hoog ivm je presses, maar niet dramatisch hoog ofzo. Zolang je de oefening gecontroleerd kan doen is er niets aan het handje. Bij upright rows en side raises zou ik al iets meer uitkijken, voelen toch iets anders (gevoeliger) aan.

Klopt, maar dit komt omdat ik bij presses altijd uit moet kijken omdat ik anders last van mijn rug krijg. En ja, wat is gecontroleerd uitvoeren, ik hou er best wel van om 'zwaar' te trainen, ik smokkel dus wel eens bij de laatste reps.

K zou er ook mee oppassen man! Geniet van je vakantie gozer. Ff mentaal en lichamelijk weer op kracht komen, dat kan je wel gebruiken! :D

Thx kerel, dat kan ik inderdaad wel gebruiken.

Jammer van je rug, ik las dat je die dan los liet masseren ofzo? Werkt dat goed?

Klopt, maar dit komt omdat ik bij presses altijd uit moet kijken omdat ik anders last van mijn rug krijg. En ja, wat is gecontroleerd uitvoeren, ik hou er best wel van om 'zwaar' te trainen, ik smokkel dus wel eens bij de laatste reps.

Zwaar trainen is natuurlijk wel wat anders dan cheaten op uitvoering, maar zolang het binnen de perken blijft denk ik niet dat je bij front raises echt veel kan vernken als je er bij blijft met je verstand. :D

Geniet idd van je vakantie. Even niet aan bb'ing denken is zelf goed om daarna terug grotere vooruitgang te boeken denk ik.

Terug
Naar boven