Fitness Seller

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
Zwaar trainen is natuurlijk wel wat anders dan cheaten op uitvoering, maar zolang het binnen de perken blijft denk ik niet dat je bij front raises echt veel kan vernken als je er bij blijft met je verstand. :D

Geniet idd van je vakantie. Even niet aan bb'ing denken is zelf goed om daarna terug grotere vooruitgang te boeken denk ik.

Ben ik met je eens.

Thanks kerel, jij ook fijne vakantie he.

mooie training Jef, rust is goed man, en volgens mij ben je daar ook aan toe. Daarna knal je gewoon lekker harder weer!

Goeie raises man! Als je schouders lekker warm zijn, kan je knallen wat je wilt hoor! Nog ff en ze komen bij mij in de buurt man! Sick! Me liki it! :D

voel je bij oh's je onder rug?

by the way... Wat hebbie met je rug gedaan? Erge pijn?

mooie training Jef, rust is goed man, en volgens mij ben je daar ook aan toe. Daarna knal je gewoon lekker harder weer!

Goeie raises man! Als je schouders lekker warm zijn, kan je knallen wat je wilt hoor! Nog ff en ze komen bij mij in de buurt man! Sick! Me liki it! :D

Hehe thanks kwark.

voel je bij oh's je onder rug?

Nee het is hoger, normaal gesproken onder bij de aanhechting van de latissimus dorsi. Vandaag zat de pijn hoger, op de hoogte van m'n errector spinae, maar dan op m'n rug.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

by the way... Wat hebbie met je rug gedaan? Erge pijn?

4 maanden geleden tijdens het deadliften is het erin geschoten toen ik ging toppen. Ik denk dat dit door mijn techniek kwam omdat ik bijna alles vanuit m'n rug tilde.

ja deadlifts zijn echt bitches, ik ga dr ook hard op trainen.

wellicht nog een beetje irritatie na je rug gezeik.

ja deadlifts zijn echt bitches, ik ga dr ook hard op trainen.

wellicht nog een beetje irritatie na je rug gezeik.

Inderdaad, als de standing presses zwaar worden komt er nogal wat stress op mijn rug te staan waardoor het er elk moment in kan schieten.

Ohh, damn dat is idd k*t die deadlift :(

Ik heb ook het gevoel dat ik een beetje uit mijn rug hef, wat heb jij eraan gedaan makker?

Laatst bewerkt:
Met zichzelf trainen heeft geen zin Kwark. :p
Oppassen met die fronts Jeff, ze zijn inderdaad bitching voor de schouders als je ze zwaar doet. (en nou denk je bij jezelf look who's talking over schouders :D)

hahaa mij natuurlijk :D Sjezus, bij wie heb ik nederlands gehad? hahahaa

Lekker doorgetraind Jeffa!

En niet druk maken om eten tijdens vakantie; gewoon veel eten; junkfood en alles.
Maakt niks uit; je staat toch nog vrij droog.
Fijne vakantie alvast! (wanneer ga je eigenlijk)

Ohh, damn dat is idd k*t die deadlift :(

Ik heb ook het gevoel dat ik een beetje uit mijn rug hef, wat heb jij eraan gedaan makker?

Met kwark getraind idd. Maar het hele verhaal was dus; dieper zakken, veel dieper dan je zelf in de gaten hebt. Dieper zakken, eerst het gewicht leg pressen, als de stang ben je knieen is je rug locken om het zo maar even zwart wit te zeggen. Het moet natuurlijk wel een vloeiende beweging zijn.

Ohh, zo zit dat dus :p Maar uhm heb jij soms tips of doe ik het nu goed en moet ik gewoon door doen zoals ik het nu doe?

Oppassen met die fronts Jeff, ze zijn inderdaad bitching voor de schouders als je ze zwaar doet. (en nou denk je bij jezelf look who's talking over schouders :D)

Hoe bedoel je die laatste zin? Ik zal er idd eens mee oppassen, dan maar wat lager in gewicht. Ik heb er wel een bloedhekel aan om een bepaald gewicht te pakken als ik weet dat ik zwaarder kan, aard van het beestje.

Lekker doorgetraind Jeffa!

En niet druk maken om eten tijdens vakantie; gewoon veel eten; junkfood en alles.
Maakt niks uit; je staat toch nog vrij droog.
Fijne vakantie alvast! (wanneer ga je eigenlijk)

Thanks Loo, we gaan gewoon door he.

Ik heb sowieso schijt aan junkfood, ik ben halverwege mijn bulk bewust junkfood gaan eten omdat ik nog geen vet aan kwam toen ik op 5000 kcal at, ik ben blij dat ik eindelijk wat 'vet' op mijn lichaam heb zitten. Als je heel erg droog bent dan oog je ook zo smal, ik ben liever wat buffer in een t-shirt. Ik vind het wel goed zo hoe ik er nu bij sta na 25 kg gainen.

Ik ga btw komende zaterdag 25 juli 2,5 week naar het Gardameer in Italie, met mijn vriendin en d'r ouders.

Hoe bedoel je die laatste zin? Ik zal er idd eens mee oppassen, dan maar wat lager in gewicht. Ik heb er wel een bloedhekel aan om een bepaald gewicht te pakken als ik weet dat ik zwaarder kan, aard van het beestje.

Ben geblesseerd aan me schouders door een verkeerde incline beweging met voor mij doen hoge dumbbell gewichten. (28kg -> zie log)
En vandaar dat het sarcastisch was dat ik eigenlijk tips geef over schouderblessures terwijl ik ze juist zelf blesseer. :rolleyes:

Ik heb sowieso schijt aan junkfood, ik ben halverwege mijn bulk bewust junkfood gaan eten omdat ik nog geen vet aan kwam toen ik op 5000 kcal at, ik ben blij dat ik eindelijk wat 'vet' op mijn lichaam heb zitten. Als je heel erg droog bent dan oog je ook zo smal, ik ben liever wat buffer in een t-shirt. Ik vind het wel goed zo hoe ik er nu bij sta na 25 kg gainen.

Ik ga btw komende zaterdag 25 juli 2,5 week naar het Gardameer in Italie, met mijn vriendin en d'r ouders.

Ehhhhh!!:eek: Geen vet aankomen met 5k kcal...man, ik wou dat ik zo'n metabolisme had...ik kom al vet aan alsik boven de 3200 kcal ga:o

Veel plezier bij je vriendin! Gedraag je als een heer bij die ouders:rolleyes:.

valt wel mee opzich, als je wat zwaarder weegt moet je wat meer hebben.
ik zit ook op ~4500 en word niet echt vettig (nog niet :P)

ga je nog een paar dikke trainingen neerzetten voordat je op vakantie gaat?
veel plezier alvast!

Met kwark getraind idd. Maar het hele verhaal was dus; dieper zakken, veel dieper dan je zelf in de gaten hebt. Dieper zakken, eerst het gewicht leg pressen, als de stang ben je knieen is je rug locken om het zo maar even zwart wit te zeggen. Het moet natuurlijk wel een vloeiende beweging zijn.

Thanks Loo, we gaan gewoon door he.

Ik neem dat je de vakantie afsluit met wat anaale vernedering voor je vriendin en der MILF van een ma? :D:thumbs:
Veel plezier en k*t van je metabolisme. Ik kom juist snel aan in vet. :D
Lijk ik wat 'voller'. :p

Terug
Naar boven