- Waardering
- 164
ik mag aannemen dat je verschillende intensiteit hanteert ? 2 zware presses achter elkaar.
Waar zie je 2 zware presses achter elkaar dan? In welke zin bedoel je 'achter elkaar'?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik mag aannemen dat je verschillende intensiteit hanteert ? 2 zware presses achter elkaar.
3 keer per week fullbody.
Dag 1:
Squat
Bench press
Deadlift
Dumbbell shoulder press
Pull-up
Dips
Dag 2:
Squat
Bent over row
Incline bench press
Dumbbell row
Dumbbell lateral raise
Barbell ez-curl
Dag 3:
Leg press
Deadlift
Flys
Overhead press
Shrugs
Calf raises
Waar zie je 2 zware presses achter elkaar dan? In welke zin bedoel je 'achter elkaar'?
geen verkeerd schema hoor - goeie oef maar .....
dag 1 kunnen de dips problemen veroorzaken t.a.v je schouder vooral na benchen en db pressen - kijk hier goed mee uit
Ok, ik zal het in de gaten houden. Laatste keer had kreeg ik last van mijn schouder tijdens het dippen. Volgens mij kwam dit door de slechte positie van de schouder, ik had een rugzak op mijn rug en hing erg veel naar voren waardoor er erg veel druk - en gewicht - op mijn schouder kwam.
dag 2 doe je bb rows + db rows - zijn vrij identieke oef - pak de db rows dan eens op een schuine bank - twee db's tegelijk ,
kies hier ook voor een db side raise - zijkant schouders
Zal het eens proberen, thanks. Ik vind dumbbell row wel een erg fijne oefening, misschien een idee om DB row naar trainingsdag 3 te verplaatsen? Aangezien ik daar alleen shrugs doe.
dag 3 heb je wel eens nagedacht over rackpulls i.p.v de deadlift
Nope, nog nooit rackpulls gedaan. Waarom zou je deadlift vervangen door rackpulls? Wat is je onderbouwing?
succes ermee

achter elkaar in de zin van 2 trainings dagen een bench is een beetje overdreven imo.
Wat GSM zegt : Rackpulls! Zeer goede en lekker oefening, schakel je de beentjes mee uit.
Kun je niet de incline bench omruilen met de OH Press..?

Vind dat fly's zware schouder belasting geven. Merk zelf dat mn aanhechtingen het niet zo'n leuke oefening vinden waardoor ik ze altijd high rep doe (met lichte gewichten).
met rackpulls ben je puur alleen met je rug bezig - fijne oef , en erg goed ook
Pittig schema man, maar dat kan jij wel hebben.
Succes!