AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

3 keer per week fullbody.

Dag 1:
Squat
Bench press
Deadlift
Dumbbell shoulder press
Pull-up
Dips

Dag 2:
Squat
Bent over row
Incline bench press
Dumbbell row
Dumbbell lateral raise
Barbell ez-curl

Dag 3:

Leg press
Deadlift
Flys
Overhead press
Shrugs
Calf raises

geen verkeerd schema hoor - goeie oef maar .....

dag 1 kunnen de dips problemen veroorzaken t.a.v je schouder vooral na benchen en db pressen - kijk hier goed mee uit

dag 2 doe je bb rows + db rows - zijn vrij identieke oef - pak de db rows dan eens op een schuine bank - twee db's tegelijk ,
kies hier ook voor een db side raise - zijkant schouders

dag 3 heb je wel eens nagedacht over rackpulls i.p.v de deadlift

succes ermee

Wel een pittig schema Jeff, ben erg benieuwd hoor!

Waar zie je 2 zware presses achter elkaar dan? In welke zin bedoel je 'achter elkaar'?

achter elkaar in de zin van 2 trainings dagen een bench is een beetje overdreven imo.

Wat GSM zegt : Rackpulls! Zeer goede en lekker oefening, schakel je de beentjes mee uit.

• Topic Starter Topic Starter
geen verkeerd schema hoor - goeie oef maar .....

dag 1 kunnen de dips problemen veroorzaken t.a.v je schouder vooral na benchen en db pressen - kijk hier goed mee uit

Ok, ik zal het in de gaten houden. Laatste keer had kreeg ik last van mijn schouder tijdens het dippen. Volgens mij kwam dit door de slechte positie van de schouder, ik had een rugzak op mijn rug en hing erg veel naar voren waardoor er erg veel druk - en gewicht - op mijn schouder kwam.

dag 2 doe je bb rows + db rows - zijn vrij identieke oef - pak de db rows dan eens op een schuine bank - twee db's tegelijk ,
kies hier ook voor een db side raise - zijkant schouders

Zal het eens proberen, thanks. Ik vind dumbbell row wel een erg fijne oefening, misschien een idee om DB row naar trainingsdag 3 te verplaatsen? Aangezien ik daar alleen shrugs doe.

dag 3 heb je wel eens nagedacht over rackpulls i.p.v de deadlift

Nope, nog nooit rackpulls gedaan. Waarom zou je deadlift vervangen door rackpulls? Wat is je onderbouwing?

succes ermee

Bedankt voor je reactie!

Wel een pittig schema Jeff, ben erg benieuwd hoor!

Thanks spank. :)

achter elkaar in de zin van 2 trainings dagen een bench is een beetje overdreven imo.

Wat GSM zegt : Rackpulls! Zeer goede en lekker oefening, schakel je de beentjes mee uit.

Waarom is dit overdreven? Waar zou je incline bench door vervangen dan?

Kun je niet de incline bench omruilen met de OH Press..?

Schema is perfect bro, dont worry ;)

Goed schema.

Wanneer begin je ermee?

met rackpulls ben je puur alleen met je rug bezig - fijne oef , en erg goed ook

Goed schema.

Wanneer begin je ermee?

Ik ben er al ongeveer 3 maanden mee bezig als ik me niet vergis. Het enigste wat ik niet regelmatig doe is squat, deadlift en leg press omdat mijn benen de laatste tijd oververmoeid zijn. Ze krijgen een enorme belasting in een week, en om dan nog te gaan squaten en deadliften zou dom zijn. De vakantie komt eraan, dus dan wordt er ook weer volle bak gesquat en gedeadlift!

met rackpulls ben je puur alleen met je rug bezig - fijne oef , en erg goed ook

Ok, bedankt. Ik ga ze morgen eens proberen!

Pittig schema man, maar dat kan jij wel hebben.
Succes!

Wat worden de RepRanges?

Godverkenker.

M'n kwark is op en m'n moeder is vergeten naar de supermarkt te gaan. Misschien eieren koken in lijnzaadolie? Wat kan ik nog doen als 'vervanging.' Ik wil geen catabole nacht leiden, dit is erg pijnlijk want dan komen de elfjes mijn welverdiende kilotjes spiermassa stelen.

Zie dat je net je sig af hebt... toch gelukt. :D
Edit: toch niet helemaal, weet niet wat je fout hebt gedaan.

Terug
Naar boven