MuscleMeat

Log Jeffa040

Hele nette training Jef, ik krijg meteen weer zin een sessie met je samen te doen! Harde shit kerel! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Goede grip!
Ik laat al los bij 100 kg deadlift x 8 fzo... (zonder magnesium, scheelt dat veel?, gok van wel mgoed)

De rust;)

• #1.129
dat dus :P niet te diep nadenken Jef

voel je het niet anders in je straps als je mixed grip shrugged?

Oooh haha nu lees ik pas dat ik twee keer traps geschreven had, daar had gewoon 1 keer traps moeten staan.

Ik heb nog nooit geshrugged zonder mixed grip dus ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Zonder mixed grip is m'n grip waardeloos.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Goede grip!
Ik laat al los bij 100 kg deadlift x 8 fzo... (zonder magnesium, scheelt dat veel?, gok van wel mgoed)

De rust;)

Ja dat scheelt behoorlijk veel imo. Zonder magnesium is m'n grips niet veel.

Welterusten, dat de wekker maar vroeg af mag gaan morgen haha. Ik draai me nog een keer om als jouw wakker afgaat!

Gebruik jij magnesium dan?
En mixed grip.. Ik doe dat nooit eigenlijk vind het alleen maar zuigen. :p

Ik deel je denkwijze Jeff, freeweights en proberen bovenhands (clean grip) te tillen zolang het gaat. Voorheen kon ik 130kg niet clean grippen en nu lukt het eindelijk. Daarboven ga ik helaas over op de mixed grip. Probeer zo min mogelijk met straps te trainen. En magnesium helpt zeker, dus gebruiken dat spul.

Ik deel je denkwijze Jeff, freeweights en proberen bovenhands (clean grip) te tillen zolang het gaat. Voorheen kon ik 130kg niet clean grippen en nu lukt het eindelijk. Daarboven ga ik helaas over op de mixed grip. Probeer zo min mogelijk met straps te trainen. En magnesium helpt zeker, dus gebruiken dat spul.

+1 same here. Als het effe kan zonder straps, vind het irritante dingen. Tot nu toe gaat het aardig, al wordt het met de one arm bor wel zeuren nu...

Ik adviseer jullie alleen een griptraining zo nu en dan in te lassen, werkt erg voordelig zowel in de powerliftingwereld als de bodybuildingwereld. (dikke onderarmen jwz :hedbang:)

Ook weer iemand die 8x50 op de BOR doet en 8x80 op de bench.
Zorg ervoor dat je die oefening z.s.m. gaat vlottrekken zodat je evenveel erop pakt. Neem aan dat je weet waarom dat belangrijk is.......

• #1.135
Ook weer iemand die 8x50 op de BOR doet en 8x80 op de bench.
Zorg ervoor dat je die oefening z.s.m. gaat vlottrekken zodat je evenveel erop pakt. Neem aan dat je weet waarom dat belangrijk is.......

Als je even goed leest wat er bij de oefening staat, kun je ook zien wat de reden is dat ik de BOR licht heb gepakt.

En nee, leg uit? Wat is de reden?

• #1.137
Ja heeft ie sinds kort, een tweedehans shrug machine die je ook kan verstellen om bijv. staande shoulder press mee te doen.

Oja en veel plezier bij Theo vandaag. ;)

ahaa worden ze ooit toch een wat hardcore daar :roflol: haha dankje kerel;)

trouwens had afgelopen week ook een shrug van 220 voor 4 reps :roflol: wel met straps

haha niet op gelet kerel maar zal vast wel :p is mooi zon klein ventje met een stang vol schijven :roflol: maar ben der vandoor ff tattoo late zetten:D Prettig weekend kerel ;)

Terug
Naar boven