AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
  • #1.142
Training van gisteren.

Schouders:

12 x 18
12 x 20
10 x 22
8 x 24

Front raises:

12 x 12
12 x 12
10 x 14

Side raises:

12 x 10
10 x 12
8 x 12

Cable side raises:

Multistation.

Triceps:

CGBP:

12 x 60
10 x 70
6 x 80

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 35
10 x 35

Bench dips:

14 keer BW + 50
12 keer BW + 60
10 keer BW + 70

Commentaar: Erg goede training, mijn kracht in m'n schouders blijft omhoog gaan, dit is mooi want dit was een aandachtspunt in mijn schema. Mijn schouders worden ook zichtbaar groter en ronder.

Sterke schouders idd!
Ook nette CGBP!

• #1.144
De afgelopen 2 weken heb ik niet fatsoenlijk gegeten, en ook haastige trainingen gemaakt waar ik alles in 3 kwartier stopte met 30 seconden rust ivm de tijdnood.

Ik ben dit jaar gestart in het 3e leerjaar van het CIOS in Sittard met profiel Geunformeerde beroepen en keuzevak Jiu Jitsu.

Mijn week ziet er als volgt uit:
maandag vrij + krachttraining - dinsdag school + krachttraining - woensdag stage landmacht + stage jiu jitsu - donderdag school - vrijdag school + krachttraining + werken - zaterdag jiu jitsu - zondag vrij.

Ik zit 3 nachten op kamers in Sittard, van Maandag op Dinsdag, van Woensdag op Donderdag en van Donderdag op Vrijdag. Ik moet dus op en neer reizen naar mijn woonplaats, in de omgeving van Eindhoven. Als ik terug moet naar huis reis ik 5 uur per dag.

Ik train dus 3 uur per week krachttraining en 12 uur per week Jiu Jitsu.

Ik vind dit erg moeilijk te combineren met krachttraining omdat ik bijna geen tijd heb om 3 keer per week te trainen. Ik merk dat ik nu erg veel vraag van mijn lichaam maar ik weet niet hoe ik het moet gaan oplossen. Ik wil echt 3 keer per week blijven trainen, en Jiu Jitsu moet ik doen omdat het bij m'n school hoort.

Ik wil graag jullie mening hierover horen, zouden jullie 3 keer per week blijven trainen of het verlagen naar 2 keer? Ik wil het liefst 3 keer per week blijven trainen, want ik wil dit jaar toch ook echt gaan groeien.

Probeer te kijken of je in sittart niet wat krachttraining kan doen voor 1 dag in de week, end e rest in je eigen gym, helpt dat misschien? ;)

Sterke training maat. Ik blijf me over je kracht verbazen man, erg sexy! ;)

• #1.146
Probeer te kijken of je in sittart niet wat krachttraining kan doen voor 1 dag in de week, end e rest in je eigen gym, helpt dat misschien? ;)

Sterke training maat. Ik blijf me over je kracht verbazen man, erg sexy! ;)

Dat is financieel niet mogelijk helaas.

Thanks, maar wtf erg sexy?

Lastig man...

Ik denk met je mee...

Zou jammer zijn dat je maar 2x p week kan trainen. Ben bang dat je daar erg weinig mee bereikt. 3x Is toch wel een minimum voor een fullbody of een 3 daagse split..

denk dat je sowieso 3x moet aanhouden per week.
2 is imo te weinig.

misschien fullbody gaan trainen?

Ik weet wat, we gaan Jeffa met zijn allen financieel bijstaan. Als jullie dan geld overmaken naar onderstaand rekening nr komt alles goed:

11.40.19.555

J/K.

Maar moet een balans te vinden zijn... Je weet zelf het beste wat jouw lichaam aankan, je geeft aan 3 keer in de week niet te trekken. Dus lijkt mij de beste oplossing om toch voor 2 x per week te gaan. Ik denk dat je bij overtraining nog veel minder gaint...

je training is weer helemaal in orde, maar je probleem is wel lastig.

kwark raad fullbody af, ik vind het helemaal geen slecht idee - zolang je een goed schema maakt.

de keuzes die je moet maken zijn niet makkelijk, maar wel iets wat je zelf moet doen. ik heb afgelopen half jaar 40 uur per week stage gelopen in apeldoorn - elke dag op en neer met de auto - 2 x 45 minuten. doordeweeks 4x trainen. eten bereiden, vriendin tevreden houden, etcetera. wat ik hiermee aan wil geven is dat je zelf moet kiezen waar je voor gaat - forumleden kennen jou alleen als trainingsbuffel Jeffa040, niet als de persoon. dus overweeg en maak je eigen keuzes

edit: wat een gepreek :P

Mijn schema is ook een leuke:

Maandag: School + Trainen
Dinsdag: School + Trainen + Werken
Woensdag: School + Werken
Donderdag: School + Trainen + Werken
Vrijdag: School + Werken
Zaterdag: Werken
Zondag: Trainen

Ik ken je probleem, zelf train ik nu ook 6x per week.

Gelukkig heb ik een home gym waardoor ik makkelijk snel mn setjes kan doen en bijv direct kan gaan slapen.

Zie hier dat 2x per week trainen hard gebashed wordt, maar zo slecht is het niet eens.

Stel je traint 2x en je doet zoiets:

1.
Bench
Squat
Row
Pull up

2.
OH
Deadlift
Front Squat
Dips

Als voorbeeld he, zeg niet dat dit een "goede" routine is oid.

Kijk, je kan wel 3x blijven beulen, maar als jij aan jezelf merkt dat je het amper trekt en constant vermoeid bent, dan zul je een keuze moeten maken.

O, dat zeg ik wel vaker. Don't be alarmed ;)

Sja, dan zou ik ook niet weten hoe je het moet oplossen gozer....
Ben ik niet sterk dan, want ik hoor je nooit sexy tegen mij zeggen. :(
Of ben ik te oud?

Maar Jeff hoe vaak reis je dan af in de week? Toch niet 3x per week hoop ik.
En als je echt druk hebt kun je naar een FB schema gaan waarbij je in 2 dagen met de zwaarste compounds je lichaam traint.

Ik ken je probleem, zelf train ik nu ook 6x per week.

Gelukkig heb ik een home gym waardoor ik makkelijk snel mn setjes kan doen en bijv direct kan gaan slapen.

Zie hier dat 2x per week trainen hard gebashed wordt, maar zo slecht is het niet eens.

Stel je traint 2x en je doet zoiets:

1.
Bench
Squat
Row
Pull up

2.
OH
Deadlift
Front Squat
Dips

Als voorbeeld he, zeg niet dat dit een "goede" routine is oid.

Kijk, je kan wel 3x blijven beulen, maar als jij aan jezelf merkt dat je het amper trekt en constant vermoeid bent, dan zul je een keuze moeten maken.

Vind het ook, je kan beter 2x echt goed trainen dan 3x middelmatig.

Ik wil me er niet mee bemoeien als n00b maar ik ben het er stiekem ook mee eens Mino. ^^
weet wat je te doen staat Jeff.

Ik wil me er niet mee bemoeien als n00b maar ik ben het er stiekem ook mee eens Mino. ^^

Waarom zou je er niet mee mogen bemoeien? We zijn allemaal noobs alleen heeft een noob soms gelijk en dat is nu dus ook, EPK heeft gewoon gelijk wat betreft de trainingen van Jeffa. :D

Terug
Naar boven