je training is weer helemaal in orde, maar je probleem is wel lastig.
kwark raad fullbody af, ik vind het helemaal geen slecht idee - zolang je een goed schema maakt.
de keuzes die je moet maken zijn niet makkelijk, maar wel iets wat je zelf moet doen. ik heb afgelopen half jaar 40 uur per week stage gelopen in apeldoorn - elke dag op en neer met de auto - 2 x 45 minuten. doordeweeks 4x trainen. eten bereiden, vriendin tevreden houden, etcetera. wat ik hiermee aan wil geven is dat je zelf moet kiezen waar je voor gaat - forumleden kennen jou alleen als trainingsbuffel Jeffa040, niet als de persoon. dus overweeg en maak je eigen keuzes
edit: wat een gepreek
Dit ben ik niet met je eens, een van de redenen dat ik me hier heb aangemeld op dit forum is dat ik hier wil leren, graag meningen wil horen van anderen omdat ik een beginner ben.
Dat ik hier volgens jou bekend sta als 'trainingsbuffel jeffa040' is niet mijn pakkie aan. Dat ik hier jullie mening vraag over iets waar ik bij twijfel wil niet zeggen dat ik me 'als persoon' gedraag. Ik gedraag me als een forum lid die gebruik wil maken van de kennis van andere forum leden.
No offence.
Kijk, je kan wel 3x blijven beulen, maar als jij aan jezelf merkt dat je het amper trekt en constant vermoeid bent, dan zul je een keuze moeten maken.
Ik denk wel dat ik even afwacht hoe 3 keer per week me afgaat.
Wat ik me wel afvraag is wat effectiever is; 3 daagse split met compounds en om de week een benen training of een fullbody workout.
Ik ga sowieso niet elke week mijn benen trainen, dit trek ik absoluut niet. Dit wordt totale overbelasting en dit vraagt om blessures. Ik denk dat ik om de week bijvoorbeeld ga squaten & SLDL. Ik wil op mijn benen training niet te veel werk sets houden, gewoon 2 compounds.
Ik denk dat als ik 3 keer per week FB ga trainen, de dag erop meer last heb van de schade die ik tijdens de training heb aangebracht omdat ik dan mijn hele lichaam heb belast. Als ik split ga trainen heb ik minder last van schade omdat ik minder spiergroepen heb aangesproken.
Ik denk dat ik mijn trainingsschema gewoon zo ga aanhouden - 3 keer per week split - en de benentraining om de week ga doen, even kijken hoe dat uit gaat pakken.
Maar Jeff hoe vaak reis je dan af in de week? Toch niet 3x per week hoop ik.
En als je echt druk hebt kun je naar een FB schema gaan waarbij je in 2 dagen met de zwaarste compounds je lichaam traint.
2 keer per week op en neer. Dus dit is 10 uur reizen per week. Maandag heen, Dinsdag terug, Woensdag heen, Vrijdag terug.
Gezien mijn rooster, heb ik redelijk de tijd om 3 keer per week fatsoenlijk te trainen, dus geen gehaast en shit.
Bedankt voor alle reacties!