MuscleMeat

Log Jeffa040

hoe heb je die rackpulls nou uiteindelijk gedaan? (ben benieuwd naar je oplossing)

10x180 is trouwens echt zwaar :P

Sterke Rackpulls! Belt en Straps zijn ter sprake geweest of niet?

Jef, ff normaal doen man
met je zieke rackpulls en shrugs..
mafkees!

dikke training jeff.. gaat goed he zo te zien ;)

Gaat goed buddy :wl:

Heb je trouwens al beslist hoe je het gaat doen met je trainingen? Gezien je weinig vrije tijd had en niet veel meer kon gaan trainen?

10x180 is niet alleen zwaar ziek
maar ook erg sterk
netjes jef

Zo'n training doet iemand van jouw leeftijd je bijna niet na..heerlijk sterk ben je makker!

Shrugs zijn powershrugs veronderstel ik of erg gecontroleerde shrugs?

Jef, de genetic freak :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.210
hoe heb je die rackpulls nou uiteindelijk gedaan? (ben benieuwd naar je oplossing)

10x180 is trouwens echt zwaar :P

Ik heb een step in het squatrek gezet waardoor de barbell bij m'n knieen komt te liggen.

Sterke Rackpulls! Belt en Straps zijn ter sprake geweest of niet?

Nee, alleen magnesium.

Jef, ff normaal doen man
met je zieke rackpulls en shrugs..
mafkees!

dikke training jeff.. gaat goed he zo te zien ;)

Gaat goed buddy :wl:

Heb je trouwens al beslist hoe je het gaat doen met je trainingen? Gezien je weinig vrije tijd had en niet veel meer kon gaan trainen?

Thanks!

Ik ga gewoon 3 keer per week 45 tot 60 minuutjes.

10x180 is niet alleen zwaar ziek
maar ook erg sterk
netjes jef

Bedankt.

Zo'n training doet iemand van jouw leeftijd je bijna niet na..heerlijk sterk ben je makker!

Shrugs zijn powershrugs veronderstel ik of erg gecontroleerde shrugs?

Klopt.

Helaas heb ik nu ****ing veel last van m'n rug, bij het laatste setje shrugs schoot het in m'n bovenrug, tussen m'n schouderbladen. Ik had er op dat moment niet veel last van toen ik stopte maar nu is alles stijf en doet het ****ing pijn. Vrijdag even naar de huisarts.

Sjemig kerel, beterschap!

goede oplossing Jeff...

nu oppassen met die rug...hopelijk stelt het niets voor en is het zo over.

Die shrugs zijn erg sterk.

Doe maar lekker rustig aan, je moet denken aan je opleiding ook. Je kan al door de kleinste blessures failen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.215
Net naar de dokter geweest, het is een oprekking in mijn lange rugspier.(erector spinae)

Niets ernstigs, ik mag 4 a 5 dagen geen KT doen.

lekker k*t dan kerel. Maar gelukkig is het niet ernstig dan. Maar ja, je moet nu dus wel oppassen! Beterschap! Neem anders ff wat extra BCAA, goed voor je herstel!

beterschap kerel!

Wel zuur man, maargoed, komt wel goed.

Weer wat tijd om je in te halen. :D
Nah, wel jammer om te horen, je ging net zo lekker en zat goed in het ritme man! :(

Net naar de dokter geweest, het is een oprekking in mijn lange rugspier.(erector spinae)

Niets ernstigs, ik mag 4 a 5 dagen geen KT doen.

****ed up, maar gelukkig niks ernstigs, niks aan de hand.

Laat het een les zijn; altijd op passen blessures liggen op de loer.
Ouwe trainingsmaat van me scheurde z'n lat met BOR's, 6 weken uit de running. Tiger4evah ging iets te diep met fly's; paar maanden last van z'n schouder gehad. En zo zijn er nog duizend voorbeelden. Een blessure heb je zo, maar er vanaf komen is niet zo makkelijk.

ff rustig aan doen een paar dagen, succes met niks doen.

Terug
Naar boven