Fitness Seller

Log Jeffa040

trouwens bevalt je schema je goed ? heb je het gevoel dat je er veel gains mee maakt ?

ik denk eraan je schema te pikken :D ik heb nooit anders getraind dan via split en eigenlijk zit ik al een hele tijd op een plateau.

• Topic Starter Topic Starter
trouwens bevalt je schema je goed ? heb je het gevoel dat je er veel gains mee maakt ?

ik denk eraan je schema te pikken :D ik heb nooit anders getraind dan via split en eigenlijk zit ik al een hele tijd op een plateau.

Ja bevalt zeker goed, sinds ik dit schema volg gain ik naar mijn mening het hardste. Deze manier van trainen bevalt me erg goed, intesief als een mother****er.

Ik heb zojuist een Chocomel soepje met lijnzaadolie gemaakt, zie het als een vervanger van Maggi. Mijn lippen zijn nu lekker vettig, zin in een zoentje?

ik zag dat je als pre work out ook een halve liter chocomel drinkt. wat is er zo bijzonder aan chocomel ? ik dacht altijd dat dat troep was vol suiker ?

ik zag dat je als pre work out ook een halve liter chocomel drinkt. wat is er zo bijzonder aan chocomel ? ik dacht altijd dat dat troep was vol suiker ?

Jep, ik vind het wel lekker voor de training.

Wat er zo bijzonder aan chocomel is moet je even in de powerlift sectie vragen. :roflol:

Zijn er nog alternatieven behalve een squat rack voor een locatie voor de rack pull? We hebben bij ons in de gym namenlijk geen verstelbare 'pinnen' in het squatrek. We hebben wel een smith, maar ik heb een hekel aan de smith. Weinig bewegingsvrijheid sucks.

110 kg bench press - YEAH MOTHER****ERS!

Ik stond vanochtend op en ik wist dat ik minimaal de 100kg ging pakken op de bench press. Het zat heel de dag al in mijn kop, ik had er echt zin in. Het was net alsof ik verlangde naar een orgasme.

Na mijn pre workout van 1L chocomel, 1 snicker, 1 banaan & 30 gram whey, reed ik naar de gym op mijn oldschool snor scooter. Ik was al Disturbed aan het luisteren dus de stemming was moordend. Ik heb niemand kapot gereden, ik kwam heelhuids aan bij de gym.

Na vriendelijk iedereen goedendag te zeggen betrad ik de arena. Ik begon met een warming-up van T-Nation, hoe je warming-up moet doen voor een 1RM.

Warm-up set 1: 50kg
Warm-up set 2: 60kg
Warm-up set 3: 70kg
Warm-up set 4: 80kg
Werk-set 5: 90kg (easy)
Werk-set 6: 100kg (relatief easy, wtf)
Werk-set 7: 110kg (YEAH)

De 90 ging easy, de 100 ging easy. Ik wist niet wat me overkwam, ik fokte mezelf op, zette Face the Pain van Stemne op en ging liggen. Ik drukte heb relatief easy weg. Ik dacht echt van wat the **** gebeurt hier. Ik keek naar mijn triceps en ze lachte naar me.

Ik wist dat ik zwaarder kon, het zat er gewoon in vandaag. Er stonden ondertussen 6 mensen te kijken en ze naaiden me op; jef pak nou gewoon die 110! Vooruit, laten we het eens proberen. Zoals Arnold zei: the mind is the limit. Na een keer schreeuwen ging ik liggen, ik zette Gladiator theme op van Hans Zimmer en concentreerde me. Ik pakte de bar vast en ik wist dat ik hem zou pakken. Ik liet de stang zakken, tikte mijn borst aan en begon met drukken, de stang ging steeds trager omhoog, ik hoorde het geniale gezang van de soundtrack in mijn oor en ik schreeuwde een keer. Het was me gelukt, de 110kg, volledig zelf!

Ik hoop dat ik erg veel flame reacties krijg van mensen dat ze het niet geloven. Want de volgende keer pak ik hem weer en zet hem op film. Des te meer me niet geloven, des te harder ik lach na het posten van m'n filmpje van de bench! Gruwelijk!

De training ging gewoon door natuurlijk, ik ging weer voor het eerst na 4 maanden deadliften, met lightweight ofcourse.

Deadlift:

12 x 80
10 x 90
8 x 100

Ik heb niks gevoeld in mijn rug, ik voelde m'n onderrug lekker brandde en ik ben blij dat ik weer kan deadliften.

Shoulder press:

12 x 18
10 x 19
8 x 20
4 x 22

Triceps en schouders waren al verrot van bench press, toch ben ik niet ontevreden over mijn shoulder press vandaag.

Pull-up:

12 keer bw
8 keer bw
6 keer bw

Rug volledig leeg.

Dippen overgeslagen, mijn triceps en borst waren al aan het janken en als ik ook nog eens zou dippen zou het self ownage zijn.

Kortom: gruwelijk, even een nagenieten.

Respect hoor.. Zit een boel kracht in je donder.. Miss moet je gaan denke Powerlifter te worden?

WHOOO....110? aardig gek kerel!

als je een filmpje van die lift maakt, moet je de spanning wel opbouwen...net zoals je het in je log doet ;)

mooi verhaal. denk dat ik vandaag voor mijn training ook maar een litertje chocomel achterover sla ;)

netjes ouwe goed bezig ;)

110 :eek: ****ing beest dat je bent!

Respect hoor.. Zit een boel kracht in je donder.. Miss moet je gaan denke Powerlifter te worden?

Misschien dat ik een keer een wedstrijdje mee pak. Maar ik ben niet van plan de overstap te maken naar powerlifting.

WHOOO....110? aardig gek kerel!

als je een filmpje van die lift maakt, moet je de spanning wel opbouwen...net zoals je het in je log doet ;)

Thanks kerel! Hehehe. ;)

mooi verhaal. denk dat ik vandaag voor mijn training ook maar een litertje chocomel achterover sla ;)

Goed idee!

Thanks beest. :)

110 :eek: ****ing beest dat je bent!

Hehe thanks piet!

Je sig werkt nog niet juist. Moet je nog ff naar kijken.

Terug
Naar boven