- Waardering
- 164
Nope, wel zalm.
Jep, thanks chick!

Ik eet wel wat noten, melk en lijnzaadolie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

trouwens bevalt je schema je goed ? heb je het gevoel dat je er veel gains mee maakt ?
ik denk eraan je schema te pikkenik heb nooit anders getraind dan via split en eigenlijk zit ik al een hele tijd op een plateau.
Ja bevalt zeker goed, sinds ik dit schema volg gain ik naar mijn mening het hardste. Deze manier van trainen bevalt me erg goed, intesief als een mother****er.

ik zag dat je als pre work out ook een halve liter chocomel drinkt. wat is er zo bijzonder aan chocomel ? ik dacht altijd dat dat troep was vol suiker ?

ik zag dat je als pre work out ook een halve liter chocomel drinkt. wat is er zo bijzonder aan chocomel ? ik dacht altijd dat dat troep was vol suiker ?
Respect hoor.. Zit een boel kracht in je donder.. Miss moet je gaan denke Powerlifter te worden?
WHOOO....110? aardig gek kerel!
als je een filmpje van die lift maakt, moet je de spanning wel opbouwen...net zoals je het in je log doet![]()

mooi verhaal. denk dat ik vandaag voor mijn training ook maar een litertje chocomel achterover sla![]()

Je sig werkt nog niet juist. Moet je nog ff naar kijken.